موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

مزایای اینستاگرام

مزایای اینستاگرام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 24 اسفند 1399 ساعت 13:07

مزایای اینستاگرام :با وجود روش های مختلفی برای بازاریابی اینترنتی مانند طراحی سایت، بازاریابی محتوا و … چرا باید از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده کنید ؟

آموزش امنیت اینستاگرام

اگر هنوز از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده نکردید، فرصت ‌های بازاریابی زیادی را از دست داده ‌اید.

اینستاگرام یک ابزار بازاریابی قوی برای کسب و کارهایی است که به دنبال توسعه و افزایش فروش محصولات خود هستند. اگر در اینستاگرام حضور نداشته باشید، ممکن است به کسب‌ و کار خود ضربه بزرگی وارد کنید. اگر هنوز به دلایلی نیاز دارید تا کسب و کار خود را در اینستاگرام شروع کنید، پس این ۱۰ مزایای اینستاگرام را بررسی کنید.

population.png

۱. افراد زیادی از اینستاگرام استفاده می‌ کنند.

در حال حاضر بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر در اینستاگرام فعال هستند. از بین این میلیون ‌ها نفر، بیش از ۵۰۰ میلیون نفر به طور روزانه از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند و ۳۸ درصد آن‌ ها هر روز چندین بار نرم افزار را بررسی می‌ کنند. با این حجم از کاربران، هیچ محدودیتی برای موفقیت یک کسب ‌و کار وجود ندارد.

اطلاع از تعرفه ها:تولید محتوا اینستاگرام

۲. همه کسب‌ و کارها می ‌توانند از مزایای اینستاگرام استفاده کنند.

اینستاگرام برای کسب و کار‌های بزرگ و معروف و همچنین کسب و کارهای کوچک‌ و خانگی مناسب است.

البته، حتی برای شرکت ‌های شناخته ‌شده نیز موفقیت یک شبه نخواهد بود. اما اگر از یک تیم بازاریابی و ادمین اینستاگرام حرفه ای استفاده شود با حفظ حضور فعال و منتشر کردن پست های روتین می توان به موفقیت رسید. این بدین معنی است که کمپانی های بزرگ مانند کوکا کولا و آدیداس و همچنین تعدادی از تجارت ‌های کوچک به طور موثر از اینستاگرام برای رشد خود استفاده کرده‌ اند.

۳. کسب و کارها می‌ توانند مستقیما از اینستاگرام پول به دست بیاورند.

اینستاگرام در طول این سال‌ ها رشد کرده ‌است و اکنون تاکید بیشتری بر دریافت پول از طریق قرار دادن محصول دارد. امکاناتی که فراهم شده است به شرکت‌ ها اجازه می ‌دهند تا روی عکس ها برچسب‌ ها را به همراه لینک‌هایی که شامل توصیف محصول، قیمت و امکان خرید آن هستند، اضافه کنند که این امر باعث می‌ شود تا کاربر مستقیما به فروشگاه آنلاین شما وارد شود.

با این خدمات جدید، برای یک کسب‌ و کار راحت است که فروش واقعی به دست آورد. همچنین در نظر داشته باشید که ۷۲ درصد از کاربران اینستاگرام برای خرید محصولات از این شبکه‌ اجتماعی استفاده می کنند.

مرتبط بخوانید :سایت یا اینستاگرام ؟ کدام برای کاسبی من مناسب است؟!

۴. از مزایای اینستاگرام افزایش ارتباط با کسب و کار شما از طریق استوری است.

اینستاگرام یک روش عالی برای نشان دادن شما به مشتریان احتمالی است. این کار را می توان از طریق ویژگی ‌های مختلف این برنامه انجام داد، اما شما می ‌توانید با پست و استوری های لایو تاثیر زیادی روی فالوورها بگذارید.

بهترین راه برای استفاده از استوری های لایو نشان دادن صحنه های پشت‌پرده شرکت و افرادی است که در آنجا کار می ‌کنند. برخی از این نمونه‌ها، ویدیو هایی هستند که نشان می ‌دهند محصولات چگونه ساخته می‌ شوند، فیلم‌هایی از کارمندان اداره که با یکدیگر تعامل دارند و ارتباط لایو شما و مخاطبین تان است.

اینستاگرام یک روش عالی برای ایجاد ارتباط، اعتماد و اعتبار با فالوورها و همچنین نشان دادن جنبه انسانی کسب‌وکار شما است. اگر مشتریان بیشتر با شما تعامل داشته باشند پس ممکن است بیشتر به برند شما اعتماد کنند.

5-benefits-of-instagram-for-lawyers.jpg

مزایای اینستاگرام

5. شما می ‌توانید از اینفلوئنسرها برای رشد کسب و کارتان استفاده کنید.

در شبکه های اجتماعی شما کاربر معمولی و اینفلوئنسرها را دارید. اینفلوئنسرها افراد مشهوری هستند که اغلب یک برند یا محصول را تبلیغ می ‌کنند و از این طریق باعث افزایش فروش آن می شوند.

یک اینفلوئنسر قابل‌ اعتماد می‌ تواند باعث افزایش بازده سرمایه ‌گذاری و دسترسی به فالوورهای بیشتری شود که شما در حالت عادی نمی توانید به آن برسید. اگر از یک اینفلوئنسر معروف استفاده ‌کنید، آن‌ها می ‌توانند شرکت یا محصول شما را در چند پست به میلیون ها کاربر نشان دهند.

like.png

۶. هشتگ ها از مزایای اینستاگرام هستند که می ‌توانند بازدید شما را افزایش دهند.

به عنوان یک کسب و کار جدید، شما ممکن است رقابت سختی در ابتدای کاربر داشته باشید، اما با استفاده درست از هشتگ ها، می ‌توانید به موفقیت برسید.

هشتگ ها کلمات کلیدی هستند که آنچه پست شما می ‌گوید را خلاصه می ‌کند. استفاده موثر از هشتگ ها می ‌تواند برای پیشرفت کسب ‌و کار شما از رقبا بسیار مفید باشد.

۷. شما می‌توانید به طور موثر مشتریان را درگیر خود کنید.

چه چیزی بهتر از این است که مشتریان بدانند شما وجود دارید؟ چطور می‌ توانید به صورت روزانه با آن‌ها درگیر شوید؟ واقعیت این است که مردم دوست دارند نظر بدهند به خصوص درباره موضوعاتی که به آن علاقه دارند. اینستاگرام یک فضا برای کاربرانی است که دوست دارند، نظر بدهند، لایک کنند و پست‌ های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند. هرچه لایک و نظرات بیشتری داشته باشید، پست های شما بیشتر به کاربران نشان داده می‌ شود. شما می ‌توانید با گرفتن عکس‌ های با کیفیت، استفاده از هشتگ ها و همکاری با دیگر برندها لایک بیشتری بگیرید.

مرتبط بخوانید : نمونه صفحات اینستاگرام پشتیبانی شده توسط پنتازوم

۸.  از مزایای اینستاگرام این است که همیشه همراه شما است.

برخلاف فیس بوک و توییتر، که به عنوان وب سایت ‌های مبتنی بر مرورگر شروع به کار کردند، اینستاگرام بر روی یک اپلیکیشن کاربردی ایجاد شد. از آنجا که ۹۰ درصد زمان صرف‌شده در موبایل بر روی برنامه‌ها صرف می ‌شود، کسب و کار شما باید از این مزایا استفاده کند و پست‌ های خود را در دسترس همه افراد قرار دهد.

instagram-sketched-e1586638374372.png

۹. شما می‌ توانید مراقب رقبا باشید.

شما می‌ توانید از اینستاگرام استفاده کنید تا مراقب رقبای خود باشید و ببینید چگونه با فالوورهای خود تعامل دارند. با دقت نگاه کنید تا بفهمید که آن‌ ها چه زمانی پست می گذارند، چه چیزهایی پست می کنند و چگونه با فالوورهای خود ارتباط برقرار می کنند. شما می ‌توانید از اطلاعات جمع‌ آوری‌شده برای تعریف بهتر استراتژی شخصی خودتان استفاده کنید.

۱۰. از مزایای اینستاگرام ارائه راه‌های زیادی برای خلاق بودن است.

مزیت بزرگ این برنامه اشتراک گذاری عکس، خلاقیت است. در اینستاگرام، تیم بازاریابی شما می‌ تواند به دنبال راه ‌هایی جدید برای جلب توجه و اضافه کردن فالوورها و مشتریان جدید باشد. به مردم نشان دهید که برند شما شخصیت دارد و پست های جذاب، مسابقات، ویدیو ها و … به اشتراک بگذارید.

در نهایت از مهم ترین مزایای اینستاگرام این است که افراد بیشتری نسبت به قبل به آن توجه می‌ کنند و شما با استفاده نکردن از این شبکه اجتماعی قدرتمند، میلیونها مشتری بالقوه را از دست می دهید. نکاتی که در اینجا یاد گرفتید را در نظر بگیرید و از آن‌ها برای شروع حضور خود در اینستاگرام استفاده کنید. شما از انجام این کار خوشحال خواهید شد!

مرتبط بخوانید: اشتباهات ادمین اینستاگرام 10 نکته طلایی ، ویژه تعامل و بازاریابی موفق

11.اینستاگرام یک شبکه اجتماعی دیداری است.

برخلاف اکثر رسانه ‌های اجتماعی دیگر، که بر روی متن و لینک تمرکز دارند، اینستاگرام به طور انحصاری برای پست ‌های عکس و ویدئو استفاده می ‌شود.

با توجه به اینکه محتوای بصری جذاب ‌تر از متن است، این فرصت بزرگی برای بازاریابان است. به جای تلاش برای فرستادن افراد به سایت خود برای خرید یا توضیح مزایای کار کردن با شما، می ‌توانید از عکس ‌ها برای ایجاد یک پیام جذاب‌تر استفاده کنید.

عکس‌ ها به کسب ‌و کار شما شانس نشان دادن محصولات را می ‌دهند و ویدئوها یک راه عالی برای نشان دادن خدمات شما است . علاوه بر این ها می ‌توانید از  این پلت فرم برای نشان دادن فرهنگ شرکت و دیگر جنبه ‌های پشت صحنه کسب‌ و کار خود استفاده کنید.

Untitled-665.jpg

مزایای اینستاگرام

12. نرخ تعامل بالایی دارد.

کاربران اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ بیش از ۴.۲ میلیارد پست در روز را لایک کردند. پست هایی با حداقل یک هشتگ ۱۲.۶  % بیشتر از پست ‌هایی بدون هیچ هشتگ نرخ تعامل دارند. این تنها دلیل کافی برای بازاریابان زیادی است که از این پلت فرم استفاده کنند.

وقتی چیزی در اینستاگرام پست می‌ کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که فالورهای شما آن را ببینند. این یک مزیت بزرگ است، به خصوص زمانی که شما فکر می ‌کنید که امروزه بسیاری از بازاریابان از روش های تبلیغاتی پولی استفاده می ‌کنند تا پست ‌های خود را در معرض دید افراد قرار دهند.

مرتبط بخوانید: ادمین اینستاگرام موفق چگونه باید باشید؟! 6 نکته طلایی ویژه مدیریت

nature.png

مزایای اینستاگرام

13.مشتریان شما در اینستاگرام هستند!

چه در اینستاگرام هستید یا نه، احتمالا برخی از مشتریان شما در آن جا هستند. این بدین معنی است که ممکن است فردی در حال حاضر در مورد کسب ‌و کار شما چیزی پست کرده باشد.

این به خصوص در صورتی درست است که کسب ‌و کار شما دارای یک مکان فیزیکی است که مشتریان می توانند از آن بازدید کنند، مانند یک فروشگاه خرده‌ فروشی یا رستوران! کاربران می ‌توانند تگ های لوکیشن را به هر کدام از پست‌ های خود اضافه کنند، بنابراین اگر کسی تا به حال یک عکس را در هنگام استفاده از خدمات شما پست کرده‌ باشد، احتمالا یک برچسب در اینستاگرام دارید.

مشتریان همچنین ممکن است عکس‌ های محصولات شما را پسن کرده و آن ‌ها را با نام برند شما برچسب بزنند. این امر به ویژه برای خرده فروشان که پوشاک، لوازم منزل و دیگر محصولات مصرفی را می‌ فروشند، صادق است.

حتی اگر در نظر ندارید تا از اینستاگرام برای کسب و کارتان استفاده کنید، توصیه می‌ کنیم که حداقل یک حساب شخصی برای نظارت بر پست‌ ها ایجاد کنید که برچسب محلی یا برند شما را به عنوان هشتگ استفاده می ‌کنند. این راهی خوب برای اطلاع پیدا کردن مورد آنچه که مشتریان درباره کسب‌وکار شما به اشتراک می‌ گذارند، است.

و اگر تصمیم بگیرید که یک حساب تجاری برای بازاریابی ایجاد کنید، می ‌توانید از آن برای تشویق این رفتار استفاده کنید. هنگامی که مشتریان با کسب‌وکار شما در شبکه اجتماعی تعامل دارند، فالوورهای آن‌ ها پست مرتبط با کسب و کار شما را به عنوان یک تایید می‌ بینند. این در اصل نسخه مدرن تبلیغات کلامی است.

brands-and-logotypes.png

مزایای اینستاگرام

14.اینستاگرام برای ساخت برند تجاری بسیار عالی است.

بر خلاف اغلب شبکه ‌های اجتماعی، شما نمی‌ توانید انتظار داشته باشید که ترافیک را با هر پست خود در اینستاگرام به سمت سایت تان هدایت کنید. در حقیقت، شما نمی‌ توانید هیچ لینکی در پست‌ های خود داشته باشید و تنها لینکی که می‌ توانید به اشتراک بگذارید در قسمت بیو حساب کاربری تان در اینستاگرام است.

این ممکن است یک عیب به نظر برسد و شاید نتوانید به طور مستقیم از اینستاگرام کسب درآمد کنید.

با این حال،  کاربران بیشتر دوست دارند شما را فالو کرده و با شرکت شما ارتباط برقرار کنند، زیرا آن ‌ها می‌دانند که شما سعی نمی کنید به طور مستقیم چیزی را به آن ها بفروشید. در عوض شما می‌ توانید از این شبکه اجتماعی برای ساخت نام تجاری خود استفاده کنید.

محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید، فرهنگ شرکت را برجسته کنید و عکس‌ هایی را آپلود کنید که ارزش‌ها و اهداف شما را منعکس می ‌کنند. با مردمی کردن نام تجاری خود و نشان دادن صلاحیت خودتان، این نوع محتوا می ‌تواند نوعی اعتماد را ایجاد کند که منجر به روابط بلند مدت با مشتری می‌ شود.

15. اینستاگرام گزینه‌ های تبلیغاتی مختلفی را ارائه می کند.

اینستاگرام مانند دیگر پلتفرم شبکه های اجتماعی محبوب، گزینه‌ های تبلیغات پولی برای کسب و کار ها را پیشنهاد می ‌دهد. اگر چه شما می‌ توانید یک حساب موفق را بدون خرج کردن یک ریال داشته باشد، اما این ویژگی ‌های تبلیغاتی می‌ تواند یک روش موثر برای رشد حساب کاربری شما باشد.

آیا می ‌خواهید از اینستاگرام برای رشد کسب‌ و کار خود استفاده کنید؟

به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی که به سرعت در حال رشد است، اینستاگرام می تواند یک راه فوق العاده برای کسب و کار شما باشد تا به مشتریان جدیدی دست پیدا کنید. اگر شما تصمیم گرفته اید که آن را به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید، پنتازوم می تواند به شما کمک کند.

این مجموعه دارای تجربه و مهارت کافی در زمینه ایجاد و مدیریت استراتژی های موفق در پلتفرم های مختلف از جمله اینستاگرام است. همین امروز با ما تماس بگیرید تا درباره استراتژی ها مرتبط با کسب و کار شما صحبت کنیم و راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

برای مشاوره رایگان برای تولید محتوا اینستاگرام همین الان می توانید با کارشناسان پنتازوم تماس حاصل فرمایید یا در تلگرام پیام ارسال کنید. (برای لینک مستقیم تلگرام فیلترشکن را روشن کنید)

شماره مستقیم پشتیبانی : 09223896531

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر