آموزش امنیت اینستاگرام

رفع دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 21 فروردین 1398 ساعت 19:15

bcc03739-b33d-4ef7-8c17-b5eceb497beb235-190.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

دیسیبل شدن اینستاگرام

شاید برایتان پیش آمده که پیج اینستاگرمتان دیسیبل (غیر فعال) شده باشد، در این مقاله علت و دلایل دیسیبل شدن و روش جلوگیری از دیسیبل شدن را آموزش میدهیم.

رعایت نکردن قوانین اینستاگرام منجرب به غیر فعال شدن یا همان دیسیبل شدن (disable) اکانت اینستاگرام میشود، در واقع پیچی که اینستاگرام غیر فعال کند بازگردان آن کار بسیار سخت و شاید شانسی باشد، و حتما باید اثبات کنید که اینستاگرام پیجتان را به اشتباه غیر فعال کرده تا بتوانید پیجتان را برگردانید.

در بخش قوانین اینستاگرام هر چند وقت به روز میشود میتوانید قوانین آن را مطالعه کنید، اما بیشترین علت های دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام را به شما خواهیم گفت:

1- استفاده از فالوور های  فیک البته اگر حرفه ای عمل کنید مشکلی پیش نمیاد

2- کپی مطالب و عکس های دیگران بدون رضایت طرف یا بدون ذکر منبع (رعایت حق کپی)

3- استفاده از ربات های اینستاگرام بی کیفیت و ضعف هوشمندی آنها (بر خلاف روبوکلیک دیگر ربات اینستاگرام ها، که مشاهده کردیم اکثرا 1 آیپی بین چندین پیج تقسیم میکنند برای پایین آمدن هزینه ها و سود بیشتر) و فعالیت غیر طبیعی و عدم هوشمند بودن آنها سبب دیسیبل شدن اینستاگرام کاربران شده است. پس بهترین ها رو انتخاب کنید و به فکر آینده پیجتان باشید.سیستم ربات اینستاگرام روبوکلیک تا به امروز اعتراضی در این مورد نداشته است.

4- استفاده از برنامه های غیر جانبی اینستاگرام و برنامه هایی که لایک و فالوور فیک اضافه میکنند.

بازگردانی پیج اینستاگرام دیسیبل شده

ابتدا از برنامه اینستاگرام یوزر و پسورد اینستاگرام خود را وارد کنید، سپس بعد از مشاهده پیغام زیر روی گزینه Learn More  انتخاب کنید

3314ec1a-fe9f-41c3-afa0-161369663fbe.jpg

برای ادامه کامل اموزش روی لینک زیر کلیک کنید و بعد پرداخت لینک آموزش برای شما نمایش داده میشود

logo1.png

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون