موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

افزونه snap

افزونه snap

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 21 اسفند 1399 ساعت 17:16

tie-empty.png

آموزش امنیت اینستاگرام

قابلیتهای افزونه SNAP  نسخه Pro

  • اضافه شدن ارسال به Google Plus
  • اضافه شدن ارسال به Instagram
  • اضافه شدن ارسال به Youtube
  • اضافه شدن ارسال به Pintrest
  • و چند شبکه های اجتماعی دیگر

همانگونه که مستحضرید افزونه های زیادی برای ارسال خودکار مطلب به شبکه های اجتماعی ارائه شده اما هرکدام به نوعی ممکن است دارای مشکل باشند. در این ساعت ما در تیم آزادوب افزونه ای را برای شما مهیا نموده ایم که تمامی کارهای ارسال مطلب را بصورت زمانبندی شده و با تنظیمات فراوان و قابلیت ارسال آن به تمام شبکه های اجتماعی انجام میدهد.

افزونه Social Networks Auto Poster محصولی از تیم Next Script با امکانات بینهایت خود شما را از داشتن دهها افزونه ارسال خودکار مطلب بی نیاز خواهد ساخت.

احتمالا افزونه SNAP در بسیاری از سایتها ممکن است به رایگان قابل دانلود باشد و حتی میتوانید آنرا از مخزن افزون های وردپرس نیز دریافت نمایید. ولی نسخه رایگان این افزونه با محدودیتهای فراوانی نیز روبرو است.

برای اینکه کاربران بتوانند جهت ارسال خودکار مطلب به شبکه های اجتماعی از امکانات کامل افزونه SNAP استفاده کنند لازم است که از نسخه Pro آن استفاده نمایند.

به شخصه قبلا از افزونه های زیادی برای ارسال خودکار مطلب به تلگرام، ارسال خودکار مطلب به فیس بوک، ارسال خودکار مطلب به توئیتر و امثالهم استفاده میکردم و تقریبا مدیریت همه اینها کاری سخت بود. ولی با نصب این افزونه همه آنها را میتوان تنها با یک کلیک فعال یا غیر فعال کرد و یا زمان ارسالشان را تغییر داد و….

افزونه SNAP بیش از ۳۰ شبکه اجتماعی را پشتیبانی میکند و شما میتوانید با زمانبندی مناسب بدون کمترین فشاری به سرور از تمامی این شبکه های اجتماعی بصورت یکجا بهره ببرید.

اما مژده ای که برای کاربران خوب آزاد وب داریم نسخه Pro این افزونه است. بنابراین میتوانید با تهیه و نصب Social Networks Auto Poster Pro ارسال خودکار مطلب را بدون محدودیت انجام داده و البته نسخه ای که در اختیار شما قرار خواهیم داد قابلیت بروزرسانی خودکار را هم از طریق محل افزونه های نصب شده در وردپرس نیز خواهد داشت. بنابراین بابت از کار افتادن افزونه و یا هر نگرانی دیگری میتوانیم به شما اطمینان بدهیم که لایسنس افزونه SNAP بصورت یکساله در احتیارتان قرار خواهد گرفت.

نکته مهم: لایسنس افزونه اسنپ ممکن جهت تست امنیت فروش، سالانه یک الی دو بار غیر فعال گردد. لذا در فاصله ۲۴ الی ۷۲ ساعت برای کلیه مشتریان سریال جدید ارسال خواهد شد. همچنین در صورت هرگونه اعمال سیاست از طرف سازنده افزونه یعنی شرکت Next Script مانند تحریم کاربران ایرانی یا ابطال لایسنس، آزادوب هیچ مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود. هدف ما رساندن یک افزونه ۱۴۹ دلاری با قیمت بسیار پایین به دست شماست.

دقت داشته باشید جهت فعالسازی کامل افزونه نیاز به شماره سریال خواهید داشت.

کافیست جهت دریافت آن پس از خرید، با اعلام ایمیل ، شماره تماس و دامنه سایت خود کد فعالسازی را از ما تحویل بگیرید.

راهنمای نصب:

ابتدا افزونه را از مخزن وردپرس دریافت و نصب نمایید.

سپس فایل خریداری شده را دریافت و نصب نمایید.

سپس به صفحه تنظیمات افزونه رفته و کد فعالسازی را طبق تصویر زیر وارد نمایید.

2017-02-13_004446.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر