موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

علت قطع شدن صدای گوشی هواوی

نویسنده : معین | زمان انتشار : 01 فروردین 1401 ساعت 19:50

+

آموزش امنیت اینستاگرام

همراه رایانه

چهارشنبه یازدهم بهمن ۱۳۹۶

14:10

مشکل قطع صدا در گوشی هواوی

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای کاربران گوشی هواوی پیش بیاید مشکل قطع صدا است اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با این مشکل مواجه شده اید بررسی کنید ببینید علت بروز این مشکل چیست و چگونه برطرف می شود؟ما در این مطلب قصد داریم که به آموزش حل مشکل اسپیکر گوشی های هواوی بپردازیم با ما همراه باشید.

بروز مشکل در عملکرد اسپیکر گوشی های هواوی یک امر بسیار شایع است که گاهی مربوط به قطعات سخت افزاری دستگاه است اما گاهی اوقات مشکل نرم افزاری است و با چند راهکار ساده حل می شود احتمال دارد این مشکل برای شما هم رخ داده باشد که در حین صحبت کردن با دوست خود ناگهان اسپیکر گوشی هواوی تان دچار مشکل شود و دیگر صدایی از آن پخش نشود.

ممکن است شما برای رفع این مشکل چند بار کلید زیاد و کم صدا را امتحان کنید ولی نتیجه ایی دریافت نکنید دلیل بروز مشکل قطع شدن صدا چیست؟ و چگونه آن را برطرف کنیم؟

قطع شدن صدا به این دلیل رخ می دهد که گوشی با لوازم جانبی دیگری ارتباط دارد در این صورت اختلالی ما بین وضعیت صدا در گوشی ایجاد می شود اگر دستگاه شما به لوازم جانبی مثل بلوتوث،هندزفری و .. متصل است حتما این اتصال را قطع کنید و بعد از اینکار وضعیت عملکرد اسپیکرهای گوشی هواوی خود را آزمایش کنید احتمالا با این کار مشکل حل می شود..

اما اگر گوشی هواوی شما با لوازم جانبی در ارتباط نیست نگران نباشد این مشکل هم قابل حل است کافیست شما گوشی هواوی خود را فورس ریستارت کنید برای اینکار باید ابتدا دکمه پاور و دکمه کاهش صدا را چند ثانیه نگه دارید در این صورت گوشی هواوی شما فورس ریستارت می شود هنگامی که گوشی را ریستارت کردید وضعیت اسپیکر را چک کنید با این کار مشکل رفع می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر