آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود قفل گوشی با اسکن واقعی اثر انگشت رایگان

دانلود قفل گوشی با اسکن واقعی اثر انگشت رایگان

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 08 آذر 1400 ساعت 17:24

تنظیمات قابلیت دسترسی مربوط به TalkBack حتما غیرفعال باشد.

آموزش امنیت اینستاگرام

توجه:برای ارتقا به نسخه جدید، حتما نسخه قبلی را پاک کنید!

لطفا توضیحات را تا انتها مطالعه کنید!این برنامه برای اجرا نیاز به دوربین عقب 1.5مگاپیکسل، فلاش، فوکوس خودکار دارد.

در صورتی که در هنگام گرفتن اثرانگشت با خطای "اشکالی پیش آمده است، لطفا دوباره تلاش کنید" مواجه شدید، برنامه را بسته و دوباره باز کنید.مشکل برطرف خواهد شد.

برنامه قفل اثرانگشتی اندروید 100% واقعی با استفاده از دوربین، محصول جدیدی است که هیچگونه مشابه خارجی و داخلی ندارد و اولین بار است که در بازار اپلیکیشن های اندرویدی ارائه می شود.

دستگاه اندرویدی خود را مجهز به حسگر اثرانگشت حرفه ای کنید:)

نیاز به توضیح زیادی نیست!تصاویر و ویدئو برنامه کاملا بیانگر عملکرد آن می باشد.

این برنامه از طریق اسکن کردن اثرانگشت شما با استفاده از دوربین، الگوی اثرانگشت شما را می یابد و برای قفل کردن برنامه ها از آن استفاده می کند.

بدون نیاز به حسگر سخت افزاری

همانطور که گفته شد، عملیات اسکن اثرانگشت از طریق دوربین صورت می گیرد.

امکان قفل تمامی برنامه ها

با استفاده از این برنامه، می توانید بر روی تمام برنامه های نصب شده در گوشی خود، صحت سنجی اثرانگشتی تعریف کنید تا برای باز شدن برنامه مورد نظر، نیاز به اثرانگشت شما باشد.

امکان قفل بر اساس کلمه رمز

در صورتی که به هر دلیل امکان صحت سنجی اثرانگشتی نباشد، می توانید با استفاده از کلمه عبوری که در ابتدای ورود به برنامه تعریف کرده اید، به برنامه ها دسترسی داشته باشید.

رابط کاربری زیبا

رابط کاربری بر اساس Material Design طراحی شده است و در دو نوع portrait و lanscape در دسترس است.

نکات:

1) حجم بالای برنامه به دلیل پردازش تصویر سنگین مورد نیاز می باشد و در نسخه های بعدی سعی خواهد شد حجم برنامه به حداقل و کارایی آن به حداکثر برسد.

2) برای اجرای صحیح برنامه موارد زیر مورد نیاز است:

- دوربین بالای 1.5 مگاپیکسل

- ورژن اندروید باید حداقل 4 باشد

- امکان فوکوس خودکار

- فلاش

3) برخی گوشی ها متاسفانه در حال حاضر با برنامه سازگاری ندارند این گوشی ها عبارتند از:

Sony Experia L 
Samsung Galaxy S4 Active 
Droid Bionic
HTC One
HTC One Max
Galaxy Note 3
Galaxy S4

4) این برنامه به شکل پرداخت درون برنامه ای می باشد، و شما پس از دانلود برنامه می توانید عملکرد آن را بررسی کنید و می توانید یکی از برنامه های گوشی خود را قفل کرده و امتحان کنید ولی برای اینکه بتوانید بیشتر از یک برنامه را با آن قفل کنید، باید از طریق خود برنامه هزینه را پرداخت کنید تا تمامی امکانات برنامه در دسترس قرار گیرد.

5) در حال حاضر امکان شناسایی اثرانگشت برای انگشت هایی که ناخن بلند دارند، امکان پذیر نمی باشد.به زودی این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

6) در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با ایمیل توسعه دهنده در ارتباط باشید تا مشکل مورد نظر شما حل شود.

7) اگر از گوشی های شرکت huawei استفاده می کنید، در موقع نصب، حتما گزینه های run at startup و run in background را فعال کنید.

8) در صورتی که صحت سنجی به درستی انجام نمی شود، احتمال دارد به دلیل نور زیاد پس زمینه باشد، می توانید با تغییر موقعیت دوربین، دوباره امتحان کنید:).

9) به دلیل اینکه این نوع قفل اولین بار است که عرضه شده است و عملا امکان تست آن بر روی تمام گوشی ها و تبلت های موجود، در زمان کوتاه غیرممکن است، لذا برنامه به گونه ای طراحی شده است که در صورتی که عمل اخذ اثرانگشت به درستی صورت نگرفت، بتوان از قفل عددی برنامه استفاده کرد.از کاربران عزیز تقاضا داریم در صورت بروز مشکل نگارش اندروید و مدل گوشی خود را برای بنده ایمیل نمایند تا مشکل برطرف گردد.

نکته آخر: بنده نهایت سعیم را کرده ام که کاربرانی که برنامه را دانلود می کنند، از آن راضی بوده باشند و به همین دلیل هم است که هزینه برنامه به شکل درون برنامه ای دریافت می شود.تا کاربران بتوانند عملکرد برنامه را تست کنند و در صورتی که مشکلی نبود، اقدام به خرید نمایند لذا خواهشمند است در صورتی که از عملکرد برنامه رضایت کامل دارید، با ۵ ستاره های خود، از بنده و سایر توسعه دهندگان بومی که عملا حمایتی از آن ها نمی شود، حمایت نمایید.

از حمایت های شما بینهایت سپاسگذارم.

ارتباط با توسعه دهنده:

در صورت فراموشی کلمه رمز خود نیز، می توانید با ایمیل زیر مکاتبه کنید.

http://www.ayhansalami.ir/fingerprint

ayhan.irta[at]gmail[dot]com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون