موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود از آی جی تی وی

دانلود از آی جی تی وی

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 04 خرداد 1398 ساعت 21:52

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان دانلود از آی جی تی وی را مطالعه خواهید کرد.

اینستاگرام دارای قابلیت جدیدی به نام IGTV است که به کاربران خود اجازه می دهد تا کانال های خودشان را ایجاد کنند و ویدیوهای خود را با فالورهایشان به اشتراک بگذارند. هر کسی می تواند فیلم های مورد علاقه خود را آپلود کند اما آیا می توان فیلم و ویدیو استوری و IGTV منتشر شده صفحه اینستاگرام را دانلود کرد؟ برای پاسخ این سوال از شما دعوت می کنیم ادامه پست امروز انزل وب را مطالعه بفرمایید.

آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش دانلود فیلم و ویدیو کانال های آی جی تی وی اینستاگرام اندروید و آیفون

How To Download IGTV Videos

همانطور که مستحضر هستید اینستاگرام به تازگی قابلیتی به نام IGTV را به برنامه Instagram خود اضافه کرده است که با استفاده از آن شما می توانید فیلم های طولانی و یک ساعته را در اینستاگرام آپلود کنید، قبلا در انزل وب ما نحوه ساخت کانال و آپلود ویدیو طولانی یک ساعت در اینستاگرام IGTV را به شما آموزش دادیم. شما با تپ کردن آیکن IGTV می توانید ویدیوهای طولانی را مشاهده کنید، اما این ویژگی مانند یوتیوب گزینه ای برای دانلود و ذحیره ویدیو ندارد.

به همین خاطر اگر شما بخواهید ویدیوها را به صورت آفلاین مشاهده کنید باید از برنامه های جانبی و تحت وب استفاده کنید، با این کار شما مجبور نیستید برای تماشای ویدیوهای طولانی آنلاین بمانید. قبلا در انزل وب ۲ روش دانلود و ذخیره هایلایت استوری و استوری پروفایل اینستاگرام را به شما آموزش دادیم، در ادامه ۴ روش دانلود فیلم و ویدیو استوری IGTV منتشر شده صفحه اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد، شما می توانید این روش ها را در اندروید، آیفون، کامپیوتر و یا مک انجام دهید.

instagram-tv-igtv-free-photo-DSC00657-2210x1473.jpg

دانلود ویدئو صفحه IGTV از اینستاگرام با برنامه Saveo اندروید

اگر می خواهید ویدیوهای IGTV را در دستگاه اندروید خود ذخیره کنید باید برنامه Saveo را از گوگل پلی دانلود کنید. این اپلیکیشن برای ریپست کردن یا دانلود عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام استفاده می شود و شما می توانید با آن فیلم های IGTV را هم دانلود کنید. این برنامه توسط TechUntold ارائه شده است. با استفاده از این روش شما می توانید فیلم های IGTV را از اینستاگرام و یا از خود برنامه IGTV دانلود کنید.

Capture-3.jpg

بعد از اینکه برنامه Saveo را نصب کردید آن را باز کنید و هنگامی که از شما اجازه دسترسی خواسته می شود روی Allow تپ کنید. حالا به برنامه IGTV بروید یا با تپ کردن روی آیکن Instagram که در سمت راست – بالا است وارد اینستاگرام شوید. در اینجا شما ویدیوهای پخش شده از افرادی که شما فالو کرده اید را مشاهده خواهید کرد. ویدیویی که می خواهید دانلود کنید را تپ کنید. وقتی شما گزینه های لایک، کامنت و DM را دیدید روی آیکن سه نقطه عمودی تپ کنید و Copy Link را انتخاب کنید.

IGTV-video-link.jpg

با انجام این کار به طور اتوماتیک برنامه Saveo باز می شود. در برنامه چند گزینه ظاهر خواهد شد آیکن Download را انتخاب کنید تا ویدیوی IGTV در گوشی شما ذخیره شود. ویدیو شروع به دانلود می کند و شما می توانید فرآیند پیشرفت را در نوار نوتیفیکیشن مشاهده کنید. به یاد داشته باشید برای دومین باری که می خواهید ویدیو را دانلود کنید شما مجبور نیستید برنامه Saveo را باز کنید شما می توانید خیلی راحت برنامه اینستاگرام یا IGTV را باز کنید و بقیه مراحل بالا را دنبال کنید. علاوه بر این روش شما می توانید از بهترین روش دانلود عکس و ویدیو اینستاگرام در اندروید و آیفون استفاده کنید.

دانلود فیلم IGTV از اینستاگرام آیفون، کامپیوتر و اندروید توسط  IGTV Videos Downloader

قبلا در انزل وب به سوال چگونه بدون فهمیدن شخص مقابل استوری های اینستاگرام را مشاهده و دانلود کنیم ؟ پاسخ دادیم، اما اگر برای دانلود فیلم های IGTV به نصب برنامه های جانبی علاقه ای ندارید می توانید از برنامه های تحت وب استفاده کنید. مرورگر دستگاه خود را باز کنید و وارد برنامه تحت وب IGTV Videos Downloader شوید. لینک ویدیو IGTV مورد نظر خود را از برنامه اینستاگرام یا IGTV انتخاب و کپی کنید.

0-2.jpg

بعد در باکس متنی برنامه IGTV Videos Downloader پیست کنید. حالا روی Download Video کلیک کنید.

1-5.jpg

ویدیو با تمام کنترل های تصویری نمایش داده می شود. برای ذخیره فیلم حالا دو گزینه در اختیار دارید. در کنترل های ویدیو که در قسمت پایین قرار دارد روی سه نقطه کلیک کنید و Download را انتخاب کنید،

2-4.jpg

یا دکمه Download Video را کلیک کنید و در صفحه بعدی در یک قسمت ویدیو کلیک راست کنید و Save Video As را انتخاب کنید.

3-5.jpg

اگر شما کامپیوتر دم دستتان نیست، می توانید برنامه تحت وب IGTV Videos Downloader را روی گوشی خود نصب کنید، انتخاب با شماست که از کدامیک استفاده خواهید کرد.

4-5.jpg

Apowersoft، دانلود فیلم IGTV از اینستاگرام در کامپیوتر، آیفون و..

برای دانلود فیلم کانال IGTV اینستاگرام علاوه بر سرویس IGTV Videos Downloader، شما می توانید از سایت Apowersoft استفاده کنید. برای استفاده از این سایت آنلاین شما باید مانند روش قبل ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کنید و Copy Link را تپ کنید. بعد از کپی شدن آدرس ویدیو، آن را در کادر سفید سایت apowersoft پیست کنید و روی دکمه Download کلیک کنید. با استفاده از این روش شما می توانید ویدیوهای سایت های Facebook, YouTube, Spike, videobash و غیره را نیز دانلود کنید.

5-5.jpg

دانلود از آی جی تی وی اینستاگرام بدون Copy Share Url

قبلا در انزل وب ۷ روش فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید بدون نیاز به روت را به شما آموزش دادیم، دانلود برنامه های ضبط کننده فیلم یک روش کاملا امن است که می توانید روی هارد خود نصب کنید. در این روش شما نیازی به کپی کردن آدرس URL ویدیو ندارید. با پخش ویدیو شروع به ضیط فیلم کنید. فیلم های دانلود شده غالبا در فرمت MP4 خواهد بود که شما می توانید ویدیو IGTV دانلود شده را در تمام پلیرها پخش کنید.

1111.jpg

در آخر پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از ابزارهای جانبی و ناشناخته اینستاگرام از همه عکسها، ویدیوها، دایرکت و دیگر اطلاعات اینستاگرام خود بکاپ بگیرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ۴ روش ذخیره فیلم کانال IGTV از اینستاگرام را به شما آموزش دادیم، اگر روش دیگری می شناسید یا نظر و یا پیشنهادی دارید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر