آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش افزونه crisp

آموزش افزونه crisp

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 21 اسفند 1399 ساعت 17:16

crisp.jpg

راه اندازی چت آنلاین در وردپرس با افزونه چت آنلاین Crisp

در اینجا آموزش سیستم چت و پشتیبان آنلاین وردپرس را شرح خواهیم داد، میتوانید به سادگی با اعضای سایت خود به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و مستقیما به مشتریان خود پشتیبانی آنلاین ارائه دهید.

آموزش امنیت اینستاگرام

در ابتدا برای اجرا کردن این سیستم به سایت crisp.im بروید و داخل سایت ثبت نام کنید، در قسمت بالا سمت راست روی عبارت Get your Crisp livechat کلیک کنید مانند شکل زیر در صفحه مورد نظر اطلاعات نام و نام خانوادگی و ایمیل را در فیلد های مخصوص به خود پر کنید.

login-crisp.jpg

سپس در بخش بعدی نام و آدرس دامنه سایت خود را وارد کنید.

add-name-website.jpg

پلن رایگان را انتخاب و روی دکمه continue کلیک کنید.

basic-plan.jpg

اکنون وارد داشبورد خود میشوید، روی دکمه وردپرس کلیک کنید.

crisp-wordpress.jpg

حال وارد پنل مدیریت وردپرس خود شوید و افزونه Crisp Live Chat را نصب و فعال سازی کنید، در پنل مدیریت منو crisp settings را مشاهده میکنید و با کلیک بر روی connect به crisp متصل میشوید. روی گزینه Go to my Crisp setting کلیک کنید، مجددا داشبورد crisp با تعداد افراد آنلاین مشاهده خواهید کرد.

settings-crisp.jpg

برای فارسی کردن و استایل افزونه به بخش تنظیمات رفته، بخش open options > chatbox appearance  را انتخاب و رنگ آیکون، نوع پیام های خوش آمد گویی و پایان را میتوانید مشخص کنید و همچنین گزینه open options > chatbox appearance > chatbox language > persian را انتخاب و زبان فارسی را انتخاب کنید.

persian-crisp.jpg

تفاوت نسخه پرو crisp با نسخه رایگان در این است که میتوانید نسخه پرو را به صورت سفارشی تنظیم کنید و این افزونه را برای سایت خودتان طراحی کنید و اینکه در نسخه رایگان یکسری گزینه ها غیر فعال است.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

6839b824d3a03c8cb31019a05667a9ba?s=125&d=mm&r=g

تیم تولید محتوا - میهن وردپرس ما در تیم تولید محتوای میهن وردپرس، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه وردپرس و کسب‌و‌کارهای اینترنتی را برای شما فراهم کنیم. محتوای این صفحه توسط رضا حسینی راد کنترل و بررسی خواهد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون