آموزش امنیت اینستاگرام

فارسی سازی crisp

فارسی سازی crisp

نویسنده : معین | زمان انتشار : 28 دی 1400 ساعت 19:00

کاربری که در سایت شما، در حال گشت و گذار است، گاهی سؤالاتی آنی برایش پیش می‌آید که نیاز دارد، سریعا پاسخ آن‌ها را بگیرد. مثلا اینکه آیا محصول شما ضمانت بازگشت دارد؟ آیا از فلان کالا رنگ سفیدش را موجود دارید؟ ارسال محصول چند روز طول می‌کشد؟ و خیلی از سؤالاتی که برای هر کاربر پیش می‌آید؛ چون در فضای آنلاین، مشتری نمی‌تواند محصول را از نزدیک ببیند.

آموزش امنیت اینستاگرام

گاهی اگر زود جواب سؤالش را نگیرد، سایت را ترک می‌کند و ممکن است برای تأمین محصول مورد نیازش به سراغ سایت رقیب برود. به علاوه اینکه، زمان و حوصله تماس گرفتن، ایمیل زدن و ...را ندارد و به دنبال راهی ساده‌تر برای پاسخ سؤالات و ابهاماتش است.

در دسترس بودن، ارزش زیادی برای کاربر دارد و تاثیر بالایی در جلب رضایت او دارد. پس برای به‌دست آوردن و نگه داشتن مشتری، سعی کنید همواره و در همۀ زمان‌ها در دسترس او باشید و به او پشتیبانی دهید. یک روش عالی برای برقراری ارتباط سریع و شبانه‌روزی با کاربران سایت یا فروشگاه‌تان، استفاده از سیستم چت آنلاین است. 

سیستم‌های چت آنلاین انواع مختلفی دارند که در این مقاله می‌خواهیم در مورد سیستم crisp  که در مقالۀ «معرفی بهترین سرویس‌های چت آنلاین» هم به آن اشاره کرده بودیم، صحبت کنیم. این سیستم چت آنلاین روی سایت‌های پرتال قابل نصب است و به مشتریان معرفی می‌شود. از آن‌جا که عدۀ زیادی در مورد نصب آن سؤالات زیادی پرسیدند، تصمیم گرفتیم، نصب قدم به قدم آن را به شما آموزش دهیم. 

چگونه crisp را روی سایت‌تان نصب کنید؟

خبر خوب این است که این سیستم چت آنلاین رایگان است. نصب کریسپ هیچ کاری ندارد؛ کافی‌ست مراحل زیر را انجام دهید.

مرحله 1 : قبل از هر چیز به آدرس crisp.chat مراجعه کنید. بالای صفحه سمت راست، روی دکمه get started را کلیک کنید. 

cd000f.jpg

مرحله 2: بعد از این مرحله، وارد صفحه ساخت اکانت در برنامه می‌شوید که باید اطلاعات خود مانند ایمیل‌تان را وارد کنید. 

aef5bf.jpgمرحله 3: بعد از اینکه مشخصات کلی خودتان را وارد کردید و دکمه continue را کلیک کردید، صفحۀ زیر برای‌تان باز می‌شود. از بین گزینه‌های سمت راست، باید گزینه install the chatbox on your website را انتخاب کنید، همانطور که در تصویر زیر دور آن خط شده است. 

28ebc4.jpg

مرحله 4: خب در مرحله بعد، باید از بین گزینه‌های باز شده، اولین مورد یعنی HTML را انتخاب کنید. 

97e7d0.png

مرحله 5: بعد از انتخاب HTML، به صفحه‌ای مانند تصویر زیر هدایت می‌شوید.در کادر بالای صفحه، یک کد چندخطی می‌بینید. کد را کامل انتخاب و کپی کنید. 

110f70.jpg

مرحله 6: خب حالا، به پنل مدیریتی سایت‌تان در پرتال بروید. در همان میز کار، روی گزینۀ برنامه‌های جانبی (که دور آن خط کشیده‌ایم) کلیک کنید. احتمالا پیش از این نیز با آیکون برنامه های جانبی آشنایی داشته‌اید و با برنامه‌هایی مثل پست رسان و میلرلایت در سایت کار کرده‌اید.

d5e027.png

مرحله 7: با کلیک روی برنامه‌های جانبی، با صفحه‌ای مانند تصویر زیر روبرو می‌شوید که همۀ برنامه‌های جانبی قابل استفاده در پرتال را شامل می ‌شود. از بین آن‌ها، به سراغ مورد آخر یعنی crisp رفته و نصب برنامه را می‌زنیم. 

0f856f.png

مرحله 8: دیگر چیزی به داشتن سیستم crisp نمانده است! بعد از نصب برنامه، صفحه زیر برای‌تان باز می‌شود. در کادر کد اسکریپت، همان کدی که در مرحله5 کپی کرده بودید، را paste کنید. 

خب حالا، می‌خواهید سرویس چت آنلاین چگونه در اختیار کاربران قرار بگیرد: در سایت‌تان دیده شود؟ در پنل کاربران نمایش داده شود؟ یا تنها برای کاربران وارد شده نمایش داده شود؟ همۀ این بخش‌ها را می‌توانید در بخش تنظیمات که زیر کد است، مشخص کنید و تغییرات را ذخیره کنید. 

a48ca8.png

تنظیمات فارسی سازی سرویس crisp را چگونه انجام دهیم؟

تا اینجا، برنامه را نصب کرده‌اید؛ اما کار تمام نشده است! از آن جا که این کریسپ یک سرویس چت آنلاین خارجی است، باید آن را روی زبان فارسی تنظیم کنیم. چگونه؟

اگر این چند قدم را هم بردارید، در نهایت یک سرویس چت آنلاین به زبان فارسی خواهید داشت. بعد از نصب برنامه، در بخش تنظیمات یا setting کریسپ، مراحل زیر را انجام دهید. با ما همراه باشید. 

مرحله 9: روی آیکون website setting کلیک کنید. در باکس سمت راست، روی setting بزنید.

15a81d.png

مرحله 10: بعد از آن، در صفحه زیر، باید اطلاعات سایت مانند اسم و آدرس آن را وارد کنید. سپس آیکون سایت را آپلود کنید. 

2f2ff1.png

مرحله 11: بخش بعدی صفحه تنظیمات، به سراغ آیکون chatbox & Email setting می‌رویم. روی chatbox apearance کلیک کنید، در نوارهای بازشده، باید زبان مورد نظرتان را وارد کنید.  (persian را انتخاب کنید.)

2a945d.png

مرحله 12: در مرحله بعد به آیکون، contanct information می‌رسیم. اطلاعاتی که باید وارد کنید، شامل ایمیل وب سایت و شماره تلفن شرکت‌ یا محل کارتان است. 

7dbee3.png

خب، این هم از فارسی سازی سرویس...به همین سادگی! بعد از این با کمک سرویس چت آنلاین crisp می‌توانید، یک پشتیبانی همیشگی برای کاربران‌تان فراهم کنید و در دسترس آن‌ها باشید.

هر سؤال دیگری داشتید، در بخش نظرات بپرسید تا شما را راهنمایی کنیم. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون