موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام

عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 25 اسفند 1399 ساعت 05:10

همه ما دوستان و یا بستگانی در اینستاگرام (Instagram) داریم که ممکن است تعداد زیادی پست های تکراری و غیر مفید و یا حتی آزار دهنده قرار دهند. و به دلایلی نتوانیم آن ها را آنفالو (Unfollow) و یا مسدود (Block) کنیم و زمانی هایی واقعاً نمی خواهیم آن پست (Post) ها را ببینیم. اینستاگرام راه کار ساده ای برای پنهان کردن پست های یک فرد ایجاد کرده است. در ادامه برای یادگیری این قابلیت جدید اینستاگرام با لوتوس شرق همراه باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام

عدم نمایش پست های یک شخص (Mute Post) در اینستاگرام

اینستاگرام در آپدیت های قبلی راهی برای عدم نمایش استوری (Story) و هشتگ های دنبال شده قرار داده بود. اما حالا با انتشار آپدیت جدید، قابلیت پنهان کردن پست فالور در اینستاگرام که شامل تصاویر و کلیپ ها است را به این برنامه اضافه کرده. نگران نباشید، کاربرانی که Mute می شوند هیچ اطلاعی از این که شما آن ها را Mute کرده اید ندارند و متوجه نخواهند شد! می توانید با آن ها گفت و گو کنید، پست هایی که نام شما را در آن تگ (Tag) میکنند را ببینید و همینطور برای دیدن پست های آن ها پروفایلشان را باز کنید و پست هایشان را ببینید و یا حتی دوباره آن ها را UnMute نمایید.

شاید برای شما خوشایند نباشد که در هنگام آنفالو و یا بلاک کردن کاربر متوجه شود که شما او را مسدود کرده اید ولی با این قابلیت جدید، چنین اتفاقی پیش نمی آید. امکان خاموش کردن نمایش استوری و پست به صورت جداگانه و یا هر دو باهم در صفحه اصلی شما (به اصطلاح Feed شما) وجود دارد. در ادامه روش های مختلف انجام این کار را آموزش خواهیم داد.

2.jpg

عدم نمایش پست های یک شخص (Mute Post) در اینستاگرام

قبل از شروع آموزش در نظر داشته باشید که قابلیت مخفی کردن پست شخص در ابتدا برای همه کاربران فعال نیست و به تدریج به تمامی اکانت و دستگاه ها اضافه میگردد، اما در هر صورت ابتدا اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

مخفی کردن  پست های یک نفر در اینستاگرام ؟

Mute کردن پست ها ساده است. ابتدا روی علامت سه نقطه افقی در iOS و یا علامت سه نقطه عمودی در اندروید روی یکی از پست های کاربری که قصد Mute کردن آن را دارید لمس نمایید، سپس روی گزینه Mute ضربه بزنید و حالت مورد نظر خود را انتخاب و تایید نمایید.

گزینه های موجود:

  • Mute Posts:  مخفی کردن پست های کاربر
  • Mute Posts and Story:  مخفی کردن استوری علاوه بر پست ها

4-1-169x300.jpg 5-1-169x300.jpg 3-1-169x300.jpg

مخفی کردن پست فالور در اینستاگرام از روی پروفایل و یا استوری

شما می توانید از روی پروفایل یا استوری کاربری راMute کنید. در صفحه پروفایل کاربر در سمت راست و بالا روی علامت ۳ نقطه کلیک و گزینه مورد نظر خود را انتخاب و تایید کنید.

گزینه های قابل اعمال:

  • Mute Posts: مخفی کردن پست های کاربر
  • Mute Story: مخفی کردن استوری ها
  • Mute Posts and Story: پنهان کردن استوری و پست ها

برای اعمال تغییرات از روی استوری هم کافیست به مدت چند ثانیه عکس پروفایل در استوری را لمس کنید تا تنظیمات مشابه بالا ظاهر شود.

 6-1-169x300.jpg 7-2-169x300.jpg 8-1-169x300.jpg

لغو یا UnMute  پست های مخفی شده در اینستاگرام ؟

برای ظاهر شدن پست هایی که در صفحه خود مخفی کرده اید، دقیقا همان روش های بالا را انجام دهید فقط در تنظیمات گزینه UnMute را استفاده کنید.

تنظیمات قابل دسترس:

  • Unmute Posts: ظاهر سازی پست ها
  • Unmute Story: نمایش استوری های مخفی شده
  • Unmute Posts and Story: برای دیدن پست و استوری

9-1.jpg 10-1.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر