موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دیدن استوریهای قدیمی دیگران

نویسنده : معین | زمان انتشار : 28 آذر 1400 ساعت 07:42

آموزش امنیت اینستاگرام

استوری‌های اینستاگرام بسیار محبوب شده‌اند و افراد زیادی مرتباً تصاویر را به صورت استوری به اشتراک می‌گذارند. تا چندی پیش تصاویر Story پس از مدت مشخص، حذف می‌شد و قابل‌استفاده نبود اما اینستاگرام بخش جدیدی به اسم Stories Archive را برای حفظ کردن تصاویر اضافه کرده است. به عبارت دیگر می‌توان استوری‌ها را در آرشیو مربوطه مشاهده و استفاده کرد. با ما باشید تا روش دیدن استوری‌های اینستاگرام را مرور کنیم.

همان‌طور که می‌دانید استوری‌های اینستاگرام ۲۴ ساعته هستند و پس از ۲۴ ساعت دیگر نمی‌توان آنها را مشاهده کرد اما این محدودیت با اضافه شده آرشیو استوری‌ها در کنار آرشیو پست‌ها، برطرف شده است و همیشه می‌توان یک استوری قدیمی را به شکل Highlight مجدداً به اشتراک گذاشت.

برای دسترسی به استوری‌های قدیمی در اینستاگرام، در صفحه‌ی پروفایل خود روی آیکون Archive در گوشه‌ی بالا و سمت راست تپ کنید.

lazy-load.svg

در این بخش آرشیو استوری‌های خود را مشاهده خواهید کرد.

lazy-load.svg

اگر می‌خواهید پست‌های آرشیو‌شده‌ی خود را مشاهده کنید، روی گزینه‌ی Archive تپ کرده و سپس روی Posts تپ کنید. برای بازگشت به آرشیو استوری‌ها می‌توان گزینه‌ی Stories را انتخاب کرد.

lazy-load.svg

lazy-load.svg

اگر نمی‌خواهید اینستاگرام پست‌ها را در Archive ذخیره کند، روی منوی سه‌نقطه در گوشه‌ی سمت راست و بالای صفحه تپ کنید و سپس گزینه‌ی Settings را انتخاب کنید. در صفحه‌ی تنظیمات نیز سوییچ گزینه‌ی Save to archive را در حالت خاموش قرار دهید.

lazy-load.svg

lazy-load.svg

همیشه می‌توان یکی از پست‌های آرشیو را در صفحه‌ی پروفایل ذخیره کرد تا دیگران آن را رویت کنند. به این منظور روی منوی سه‌نقطه در بالای صفحه تپ کنید و گزینه‌ی Create Highlight را انتخاب نمایید.

lazy-load.svg

استوری موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس روی Next تپ کنید. می‌توانید نامی برای هایلایت خود انتخاب کنید و همین‌طور تصویر پیش‌نمایش آن که در صفحه‌ی پروفایل دیده خواهد شد را تغییر دهید. در نهایت روی Add تپ کنید.

lazy-load.svg

lazy-load.svg

اکنون زمانی که کسی پروفایل شما را می‌بیند، می‌تواند روی استوری جدید تپ کرده و آن را تماشا کند. به علاوه اگر بخواهید هایلایت جدیدی ایجاد کنید تا همگان ببینند، می‌توانید روی آیکون + در صفحه‌ی پروفایل و زیر اطلاعات کاربری، تپ کنید.

lazy-load.svg

منابع: howtogeek

کپی شد

www.724press.com/science/8657

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر