موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ربات پست گذار اینستاگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 07 مهر 1400 ساعت 13:16

blog_resized_900_450_334_1519473031_auto_post_instagram.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

ربات اینستاگرام فالوجت وظیفه ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام  را برای شما انجام می دهد و نیازی نیست وقت خود را صرف پست گذاری و تبلیغات کنید. حتی در زمان های خاصی که دسترسی به اینترنت ندارید و یا در مسافرت هستید پیج اینستاگرام شما بروز می شود. خیلی راحت می توانید محتوای خود را قبلا تولید کنید و بعد ثبت آنها در ربات فالوجت زمان ارسال را برای آنها تنظیم کنید، پست ها نیز در زمان مشخص شده در پیج اینستاگرام شما به اشتراک گذاشته می شود. حتی با استفاده از فالوجت می توانید پست های چند ماه بعد خود را نیز برنامه ریزی کنید تا لازم نباشد به صورت تکراری چندین بار به پنل خود مراجعه کنید. با این روش پیج اینستاگرام شما همیشه بروز خواهد بود و افزایش فالوور شما به راحتی انجام می شود. پست گذاری خودکار اینستاگرام با استفاده از ربات فالوجت هم به صورت پست عکس و هم به صورت پست ویدئو است.

ارسال زمانبندی شده ویدئو در اینستاگرام

زمانبندی ارسال پست در اینستاگرام

با ورود به وب سایت فالوجت و ثبت پست های ویدئویی و عکسی و تنظیم زمان انتشار پست ها می توانید زمانبندی ارسال پست در اینستاگرام خود را مدیریت کنید. ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام بیشتر برای افرادی که از اینستاگرام درآمد دارند مفید است.

ارسال زمانبندی استوری

ربات پست خودکار اینستاگرام کدامند

به ربات های اینستاگرامی که با استفاده از آنها می توانید در زمان مشخص , پست مشخصی را در اینستاگرام منتشر کنید ربات پست خودکار خوانده می شوند. ارسال اتوماتیک پست در اینستاگرام  و تبلیغات اینستاگرام را با فالوجت آغاز کنید. فالوجت انتخابی برای حرفه ای ها , هم اکنون ثبت نام کنید و سه روز رایگان استفاده کنید.

ارسال پست اتوماتیک اینستاگرام خود را به فالوجت بسپارید. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر