موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

رنگ در مغازه

رنگ در مغازه

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 12 فروردین 1398 ساعت 14:55

rang-1.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

همیشه دغده افرادی که دنبال تغییر دکوراسیون دفتر با محل کارشان هستند این است که از یک رنگی استفاده کنند که چشم مشتری را بگیرد و در فروش ما تاثیر بگذارد. در حال حاضر طبق آخرین تحقیقات به این نتیجه رسیده اند که رنگ هایی که در ادامه به شما معرفی میکنیم در افزایش فروش محل کسب تاثیر به سزایی دارد و جوری در روان مشتری تاثیر میگذارد که او از پول خرج کردن اجتناب نمیکند.

۱- قرمز

rang1-1.jpg

قرمز، رنگی حاکی از قدرت است. این رنگ جلب توجه مردم را کرده و این توجه را حفظ می‌کند و به همین دلیل به‌عنوان مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین رنگ‌ها برای فعالیت‌های بازاریابی و افزایش فروش در نظر گرفته می‌شود.

۲- آبی

rang2-1.jpg

زمانی که می‌خواهید به‌عنوان یک فرد یا برند قابل‌اعتماد و با حس و حال در نظر گرفته شوید، خانواده رنگ‌های آبی یکی از گزینه‌های مناسب برای شما در نظر گرفته می‌شود. برای کسب بهترین نتیجه خانواده رنگ‌های آبی را با رنگ‌های مکمل دیگر ترکیب کنید.

۳- صورتی

rang4-1.jpg

در حال رقابت برای جلب‌توجه جمعیت بانوان جوان هستید؟ در صورت استفاده از رنگ‌های صورتی اشتباهی را مرتکب نشده‌اید. این رنگ جالب و جذاب، دارای زوائد و تزئینات و همچنین خانومانه است.

۴- زرد

rang5.jpg

زرد، رنگی پرقدرت است، اما درعین‌حال خطرناک‌ترین سایه در بین رنگ‌های مختلف است. از زرد برای دستور دادن به مخاطبین برای توجه کردن به خودتان استفاده کنید و به آن‌ها اجازه دهید به‌خوبی بدانند که از توانایی‌های خود اطمینان دارید.

۵- سبز

rang6.jpg

سبز، رنگی همه‌کاره و گرم و دعوت‌کننده است و احساسی فوق‌العاده خوب و عالی به مشتریان منتقل می‌کند. در ثانی اینکه نشانگر صحت و سلامتی، محیط طبیعی و حسن نیت است. در پایان اینکه، سبز، رنگ پول است، بنابراین ایجادکننده افکاری ناشی و مملو از ثروت است.

با چه رنگ هایی فروش ما زیاد میشودبا چه رنگی میتوان مشتری را جذب کردچه رنگی برای مغازه مناسب استرنگ هایی که برای دفتر کار مناسب استمحل کسب خود را چه رنگی کنیم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر