موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود ربات savevideobot

دانلود ربات savevideobot

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 16 فروردین 1398 ساعت 20:46

Bot-Telegram-2-1-1-1-1.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

ha8789621258.gif

برای شما نیز بارها و بارها پیش آمده که از ویدیویی خاص در یکی از وبسایت های اشتراک گذاریی ویدیو نظیر 9gag، Instagram، Youtube و... خوشتان آمده باشد و بخواهید آن ها را دانلود کنید. پیش از این مطلب ملزم بودید تا با مراجعه به سرویس های مختلف اینترنتی و یا ابزار گوناگون روی رایانه های شخصی این کار را انجام دهید.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات SaveVideoBot@ را برایتان معرفی کنیم؛ SaveVideoBot رباتی است که می توانید از طریق آن ویدیوهای مورد علاقه ی خود را به صورت مستقیم از وبسایت های مختلف اشتراک گذاری ویدیوی دانلود نمایید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی SaveVideoBot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. پس از انجام این کار ربات توضیحات لازم و دستورات مورد نظر را برای شما ارسال می کند. ربات سیو ویدیو در حال حاضر یکی از بزرگترین سرویس های دانلود کننده ویدیو و آئودیو روی اپلیکیشن پیام رسان تلگرام به شمار می رود.

پس از آن کافیست لینک ویدیوی مورد نظر خود را از وبسایت های مختلف اشتراک گذاری ویدیو همانند اینستاگرام، یوتوب، ویمو، زیپ کست و... برای این ربات ارسال کنید. ربات سیو ویدیو بسته به حجم فایل ارسال شده، سرعت وبسایت هدف و همچنین میزان ترافیک ربات به درخواست شما رسیدگی کرده و سپس فایل ویدیوی مورد نظر را برای شما ارسال می نماید.

Screenshot_20161209-174823-w600.jpg

علاوه بر این موضوع، سرویس مورد نظر در صورت وجود کیفیت های بالاتر از ویدیوی ارسال شده توسط شما، آن ها را به عنوان گزینه های انتخابی در اختیارتان قرار می دهد. در صورتی که مایل به دانلود یک ویدیوی جالب و دیدنی به صورت تصادفی هستید کافیست از دستور random/ استفاده کنید.

مزایا و قابلیت های ربات سیو ویدیو به همین جا ختم نمی شود و ربات مذکور اجازه ی جستجوی ویدیوی دلخواه تان را نیز در اختیار شما می گذارد. برای انجام این کار عبارت vid@ را نوشته و سپس جلوی آن کلمه ی کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید. با گذر از این مرحله لیستی بلند بالا از ویدیوهای موجود برای شما به نمایش در می آید که قادر هستید یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اگر سن و سالتان به اوایل دهه ی هفتاد و قبل تر از آن قد بدهد مطمئناً بازی های نوستالژیک آن زمان را یادتان هست. بازی هایی چون دوز و یا سنگ/کاغذ/قیچی که تا مدت ها ما را سرگرم می کرد. این چنین بازی ها سبب می شد تا از زمان با هم بودن نهایت لذت را... ادامه مطلب

بالاخره قابلیتی که مدتی پیش برای نسخه دسکتاپ تلگرام عرضه شده بود، برای اپلیکیشن موبایل هم منتشر شد. از امروز %85 از کاربران این پیام رسان می توانند با نصب تم روی اپلیکیشن و دسترسی به امکانات ویرایشی، ظاهر آن را به طور کامل تغییر داده و به شکل دلخواه خود درآورند.

برای آن که تم... ادامه مطلب

همه می دانیم که خوانندگی به هیچ عنوان آسان نیست. تبحر در این زمینه با تمرین فراوان و پشتکار قوی بدست می آید. اگر در امر خوانندگی خوب نیستید، شاید رباتی که امروز به شما معرفی می کنیم بتواند حس و انگیزه خوانندگی را در وجود شما بیدار کند.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق... ادامه مطلب

یادگیری زبان انگلیسی و فقر دایره لغات مردم پیرامون این زبان به یکی از معضلات جامعه ما تبدیل شده است. از هر کسی هم که می پرسیم مشغله روزانه و نبود وقت کافی را مانعی بر سر راه فراگیری این زبان می داند. حقیقت آن است که به سبب گسترش زبان انگلیسی در سطح جهان و... ادامه مطلب

پس از ماجرای افشای اطلاعات مشترکان ایرانسل توسط یک ربات تلگرام، مسدود شدن آن ربات و علی رغم سکوت طولانی مدت مسئولان ایرانسل، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صحن مجلس در این باره توضیحاتی داده است. گفتنی است رباتی در تلگرام طی روز های اخیر، با دریافت شماره‌ های ایرانسل، اقدام به افشای اطلاعات شخصی... ادامه مطلب

محدودیت های اینستاگرام همچون عدم نمایش تصاویر کاربران به صورت واضح و بزرگ و همچنین دانلود استوری برخی صفحات، توسعه دهندگان زیادی را به فکر ساخت رباتی به منظور دور زدن این کمبود ها انداخته است. اگر دوست دارید در کنار اپلیکیشن اینستاگرام خود به قابلیت های بیشتری دسترسی داشته باشید پس ربات این هفته را از دست ندهید.

با... ادامه مطلب

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر