موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

واتساپ جدید نصب شود

واتساپ جدید نصب شود

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 22 اسفند 1400 ساعت 22:03

نکته مهم قبل از شروع به خواندن: [ عزیزان، اگر برای دانلود واتساپ به این صفحه امده اید روی باکس «صورتی رنگ» در بالا ضربه بزنید و نسخه جدید را سریعا نصب نمایید (نیاز نیست دیگر در گوگل به دنبال برنامه ای بگردید،  برنامه مایکت همه چیز را برای شما اسان تر کرده است) ]

آموزش امنیت اینستاگرام


اپلیکیشن پیام رسان واتساپ نامی اشنا برای کاربران ایرانی 

برنامه واتساپ (Whatsapp) که در سال "۲۰۰۹" وارد بازار شد، یکی از محبوب ترین پیام رسان های حال حاضر دنیاست که بیش از «۲ میلیارد» کاربر در سراسر جهان دارد. این برنامه مانند بسیاری از مسنجرهای دیگر امکان ارسال "پیام متنی" را به کاربران خود می دهد اما ویژگی بارز این اپلیکیشن قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری به صورت رایگان است که آن را از سایر پیام رسان ها متفاوت می کند. واتس اپ حتی این امکان را به شما می دهد که تماس های صوتی و تصویری گروهی نیز داشته باشید (تا سقف ۸ نفر به صورت همزمان). 


 پیام رسان محبوب واستاب که در کنار

نصب اینستاگرام

 روی گوشی خود میتوانید از  نسخه اصلی ان برای گوشی اندرویدی خود استفاده کنید اکنون از زیر مجموعه های فیسبوک (Facebook) محسوب می شود، قابلیت های بسیار دیگری مثل ارسال فایل و به اشتراک گذاشتن لوکیشن و حتی استوری های ۲۴ ساعته را نیز به کاربران خود ارائه می دهد تا پکیج تقریبا کاملی از امکانات را داشته باشد. شما میتوانید این برنامه را به صورت کاملا رایگان با لینک مستقیم از مایکت دانلود و نصب نمایید.


البته این برنامه بدون ایراد هم نیست و مشکلات خاص خود را دارد. برای مثال استفاده از تمام قابلیت های واتس اپ نیاز به اتصال به اینترنت دارد و این برنامه به صورت آفلاین قابل استفاده نیست. یا هرکسی که شماره همراه شما را داشته باشد می تواند اطلاعات پروفایلتان (مثل عکس پروفایل، نام کاربری و…) را به راحتی ببیند. البته باید گفت که شما بعد از ساختن اکانت واتساپ می توانید نحوه نمایش اطلاعات پروفایل خود را مدیریت کنید. به طور مثال می توانید تعیین کنید که هیچکس نتواند اطلاعات شما را ببیند یا اینکه پروفایل شما فقط برای دوستانتان قابل مشاهده باشد. یا اینکه واتساپ فاقد فضای ابری است و اگر بدون گرفتن بکاپ از برنامه خارج شوید، تاریخچه (History) شما به طور کامل پاک می شود.

‏  

‏ ویژگی های کاربردی  مسنجر واتساپ جدید 99

‏• امکان برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان

‏• امکان ارسال انواع فایل در اپلیکیشن

‏• امکان ایجاد گروه و گفتگوی گروهی

‏• تماس گروهی

‏• امکان اجرا بر روی کامپیوتر

‏• کاملا رایگان (بدون تبلیغات)

‏• قابلیت به اشتراک گذاشتن لوکیشن 

‏• امکان ایمیل کردن پیام ها به صورت مستقیم

خبر های خوب در راه است، چه ویژگی هایی قرار است به این مسنجر عالی در اینده نزدیک اضافه شود و بروز رسانی ان چه امکاناتی دارد؟

طور خاص ، WhatsApp در حال دستیابی به دو قابلیت جدید است که نشان می دهد جذابیت آن بیشتر شود - توانایی بی صدا کردن مکالمات با دیگران به مدت نامحدود ، و راهی برای خرید مستقیم از داخل WhatsApp.


پشتیبانی از چند دستگاه WhatsApp تقریباً اینجا است

فقط در: تغییر بزرگ آیفون می تواند میلیاردها نفر را تحت تأثیر قرار دهد

توانایی بی صدا کردن برخی مکالمات برای آینده قابل پیش بینی احتمالاً بنیادی ترین تغییر واتس اپ است. واتس اپ تاکنون فقط 8 ساعت ، یک هفته یا یک سال کامل را قطع کرده است. اکنون ، هرگز دیگر پیام های وی را با گزینه خاموش کردن مکالمه برای همیشه ، می توانید تصمیم بگیرید که به طور مثر شخصی را شبح بگیرید.


برای تحقق این امر باید به روزترین نسخه واتس اپ را داشته باشید - و حتی در این صورت ، به نظر می رسد که ویژگی خاموش کردن بصورت پلکانی به روز می شود - اما این یک قابلیت مفید است که مدتهاست می گذرد. در iOS یا Android ، مکالمه ای را که می خواهید بی صدا کنید انتخاب کنید ، روی نماد آن طولانی فشار دهید و سپس چند گزینه در رابطه با بی صدا کردن حساب مشاهده خواهید کرد.


برای اینکه مکالمه برای همیشه دور از ذهن و ذهن شما نباشد ، روی کادر تأیید کنار «همیشه» ضربه بزنید و سپس از علامت زدن «نمایش اعلان ها» اطمینان حاصل کنید. شما همچنان در گپ خواهید ماند ، اما شبانه روز از اعضای مختلف داخل کشور پینگ دریافت نخواهید کرد. این باید (با مهربانی) میزان پیامهایی را که به ویژه از گروهها دریافت می کنید کاهش دهد.


اما نه خیلی ظریف از بین بردن مکالمات همه چیزهایی است که به WhatsApp می آید. همچنین به زودی کاربران می توانند از سمت راست برنامه به خرید بپردازند. طبق وبلاگ WhatsApp ، خریداران احتمالی قادر به خرید مستقیم موارد از طریق چت ها هستند. این بدان معناست که خرید به طور بالقوه می تواند به همان روشی انجام شود که مکالمه انجام می دهد.


یک کاربر واتس اپ می تواند به یک خرده فروش بازی ویدئویی پیامک ارسال کند و به دنبال خرید یک عنوان خاص باشد ، سپس اطلاعات محصول و پیوندی را برای مهر و موم معامله دریافت می کند ، موارد را به یک سبد خرید مجازی اضافه می کند و از داخل WhatsApp چک می کند.


واتس اپ این فرآیند را "پیام رسانی تجاری" می نامد ، همانطور که در ویدئوی ویژه ای که این شرکت برای نشان دادن این مفهوم ساخته است ، آمده است. به نظر می رسد که به طور بالقوه می تواند وسیله ای برای Facebook Pay باشد ، که شبکه رسانه های اجتماعی از آن به عنوان بخشی از فروشگاه های Facebook استفاده می کند ، اما این کاملاً تأیید نشده است - این فقط یک شرط امن است.



همچنین هیچ تاریخ تأیید عرضه جدیدی برای ویژگی های جدید خرید محور وجود ندارد. کاربران واتس اپ در برزیل توانستند یک برنامه آزمایشی را برای خرید اقلام از فروشندگان محلی آزمایش کنند ، اما بانک مرکزی این کشور با اشاره به انطباق بالقوه با قوانین و مقررات مربوط به پول نقد ، کیبوش را آزمایش کرد.


واتس اپ کم کم به تکامل خود ادامه می دهد. ممکن است بخواهید بارگیری خود را بررسی کنید تا ببینید آیا اکنون می توانید آن گپ گروهی پر سر و صدا را قطع کنید بدون اینکه برای همیشه از آن خارج شوید. تا آنجا که خرید انجام می شود ، مطمئناً این کار ممکن است مدتی طول بکشد.


لطفا نظرات، سوالات و انتقادات خود را در قسمت نظرات برای نسخه اصلی این برنامه با ما در میان بگذارید با تشکر .



آیا واتس آپ نسخه ویندوز دارد؟

بله. واتس اپ ورژن طراحی شده مخصوص ویندوز دارد اما برای استفاده از آن حتما باید واتس اپ موبایل شما نیز فعال باشد. در واقع استفاده از نسخه دسکتاپ واتس اپ، بدون واتساپ موبایل امکان پذیر نیست. واتس اپ همچنین یک نسخه واتس اپ (Whatsapp Web) نیز دارد که مثل نسخه دسکتاپ عمل میکند و پس از اتصال به گوشی قابل استفاده است.

‏آیا امکان تماس تصویری از طریق واتس‌اپ وب وجود دارد؟

خیر. قابلیت تماس تصویری و صوتی هنوز برای نسخه وب طراحی نشده و شما فقط می توانید از ورژن موبایل برای این کار استفاده کنید.

چند نفر می توانند در تماس تصویری واتساپ شرکت کنند؟

با جدیدترین به روز رسانی واتس اپ ۸ نفر به صورت همزمان می توانند در یک تماس تصویری شرکت کنند.

آیا می توان از برنامه واتساپ به صورت آفلاین هم استفاده کرد؟

خیر. برای استفاده از تمام قابلیت های واتس اپ نیاز به اینترنت دارید. البته برای برقرار تماس صوتی و تصویری حجم زیادی از اینترنت شما کم نخواهد شد.

آیا برنامه واتساپ فیلتر است؟

خیر. واتس اپ فیلتر نیست و بدون نیاز به فیلتر شکن می توانید از تمام قابلیت های آن استفاده کنید.

‏واتس آپ بیزینس (Whatsapp Business) چیست؟

واتس اپ بیزینس برای حمایت از فعالیت های اقتصادی خرد طراحی شده و در آن شما می توانید برای محصول مورد نظر خود کاتالوگ بسازید و یا با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه کالا هایتان را مرتب کنید. همچنین واتس اپ بیزینش به شما این امکان را می دهد که با استفاده از بخش اعلان ها به راحتی با مشتریان خود در ارتباط باشید. ‏ *توجه داشته باشید که واتس اپ بیزینس یک اپلیکیشن جداگانه و مستقل از واتس اپ است که می توانید آن را از مایکت دانلود کنید.

آیا می توانم  به صورت همزمان با یک شماره همراه از واتس‌اپ و واتس اپ بیزینس استفاده کنم؟

خیر. برای استفاده از از این برنامه ها به صورت همزمان به یک شماره همراه جداگانه برای هر یک نیاز دارید.

چگونه میتوانم در نرم افزار واتس اپ (واتساب) برای اندروید استوری بذارم؟

• روی تب Status در بالای صفحه بزنید.
‏• My Status را انتخاب کرده و از گالری خود ویدیو یا عکس مورد نظر را انتخاب کنید.
‏• در مرحله بعد در پایین صفحه کپشن را اضافه کرده و دکمه سبز سمت راست را بزنید تا استوری شما پست شود.

نسخه قدیمی را از کجا نصب کنم؟

باید به شما بگوییم که نصب نسخه قدیمی اصلا توصیه نمیشود و منجر به کاهش امنیت گوشی شما میشود.

آیا دانلود با لینک مستقیم انجام میشود؟

بله، در مایکت تمام app ها به صورت دانلود با لینک مستقیم میباشند و مسنجر واتس اپ اصلی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

آیا امکان گذاشتن لایو در برنامه وجود دارد؟

خیر فقط قادر به تماس تصویری هستید و پخش زنده ای از امکانات ان نیست.

مومو کیست و چه رابطه ای با واتساب دارد؟

مومو شخصیتی است که این روزها در فضای مجازی محبوب شده است، به گزارش کارشناسان به هیچ وجه نباید جواب او را در مسنجر بدهید و اگر با شما تماس گرفت سعی کنید خونسرد باشید و به بزرگتر خود اطلاع دهید با تشکر.

چگونه نصب واتساپ را انجام دهم؟

وارد صفحه شده و باکس صورتی رنگ را لمس کنید به همین سادگی.

واتساپ پلاس چیست؟

نسخه + امکانات بیشتری داشته و در عین حال کامل تر است ولی از انجا که یک نسخه غیر رسمی است توصیه میکنیم از ان استفاده نکنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر