آموزش امنیت اینستاگرام

استیکرهای اینستاگرام کجاست

استیکرهای اینستاگرام کجاست

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 25 اسفند 1399 ساعت 02:09


آموزش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام همچنان به یکه‌تازی در میان پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ادامه می‌دهد و برنامه‌ای سرگرم‌کننده، جدید، و مشارکتی است و همچنین اضافه شدن انواع استیکر اینستاگرام باعث شده است که قابلیت‌های جدیدی به این شبکه اجتماعی و استوری گذاشتن در آن اضافه شود. اینستاگرام فرصت‌های گسترده‌ای را با قابلیت‌های جدیدش برای برندهای تجارت الکترونیک فراهم می‌کند، تا شماره فروش آنها را افزایش دهد.

استیکرهای اینستاگرام، مجموعه‌ای از ویژگی‌هاست که برندها می‌توانند آنها را برای تعامل با فالوورها به استوری‌های خود، اضافه کنند، و همچنین روشی عالی برای پیشرفت در بازاریابی اینستاگرام با تبلیغات به روشی جدید است. آن‌ها به توسعه مخاطب هدفمند و فعال در اینستاگرام کمک می‌کنند، و طرفداران شمارا قادر می‌سازند تا با روشی جالب و صمیمی‌تر با برند ارتباط برقرار کنند.

چه بخواهید یک برند جدید راه‌اندازی کنید، و یا از قبل یک برند تأسیس شده داشته باشید، استیکرها باید نقشی اساسی را در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما بازی کنند. توصیه‌های زیر به‌طور چشمگیری به برند شما کمک  می‌کنند تا آگاهی، ترافیک، دسترسی، تعامل، و ارتباطات شخصی با طرفداران خود داشته باشید.

اضافه کردن انواع استیکر اینستاگرام

استیکرها فرصتی مناسب برای مدیریت خلاقانه‌تر حساب اینستاگرام شما، بررسی مخاطبان، تعامل با طرفداران، و اضافه کردن محتوای اضافی به صفحه شما، هستند. این‌ها عناصر پویایی هستند که می‌توانند در استوری‌های شما به‌صورت کارتونی، قابل کلیک، و یا با ویژگی تعاملی آسان، باشند.

9 استیکر اینستاگرام اصلی وجود دارد که در بازاریابی مفید هستند:

  • شمارش معکوس
  • کمک مالی
  • سؤالات
  • نظرسنجی
  • اسلایدرهای اموجی
  • موسیقی
  • موقعیت مکانی
  • منشن
  • خرید

بیایید انواع استیکر اینستاگرام و چگونگی استفاده از آن‌ها برای تعامل با مخاطبان را ببینیم.

استیکرهای شمارش معکوس

شمارش معکوس یکی از ویژگی‌های اخیر اینستاگرام در استوری است. این برنامه توانایی تنظیم یک یادآور برای هرروز و  هرزمانی را دارد، بنابراین مخاطبان شما می‌توانند از زمان مشخص‌شده مطلع شوند. 

شما باید تایمر شمارش معکوس را اضافه کرده و آن را فرمت کنید. پس از اضافه کردن آن به استوری می‌توانید آن را تغییر اندازه دهید و استیکر را در هر نقطه‌ای روی صفحه بکشید.

زمانی که یک کاربر روی استیکر شمارش معکوس کلیک می‌کند، این کار به آن‌ها اجازه می‌دهد تا نوتیفیکیشن را برای زمان و تاریخ انتخاب‌شده روشن کنند. مانند عکس‌های زیر:

استیکرهای شمارش معکوس فرصتی ارزشمند را برای تبلیغ یک رویداد مهم در زندگی برند شما ارائه می‌دهند. چند مورد که می‌توانید امتحان کنید:

  • شمارش معکوس را در یک پخش زنده پست کنید.
  • آن را با ویژگی‌های اینستاگرام مانند Buy Tickets (خرید بلیت) ترکیب کنید.
  • رویداد یا راه‌اندازی محصول بعدی خود را تبلیغ کنید.
  • یک مسابقه آنلاین، و مهلت آن را به اشتراک بگذارید.

این کار یک فرصت استراتژیک به شما می‌دهد تا ثبت­‌نام‌­ها، RSVPها، فروش‌های بلیت، و نمایش بیشتری را هنگام راه‌اندازی رویداد بعدی دریافت کنید.

استیکرهای کمک مالی

استوری اینستاگرام فرآیند شروع یک کمپین جمع‌آوری کمک‌های مالی را بسیار آسان کرده است. زمانی که از استیکرهای کمک مالی استفاده می‌کنید، افراد غیرانتفاعی 100% درآمد حاصل از آنها را بدون هیچ سودی دریافت می‌کنند.

برای دریافت کمک‌های مالی، سازمان‌ها ابتدا باید در انجمن‌های خیرخواهانه ثبت‌نام کنند و آن را به حساب‌های فیسبوک و اینستاگرام خود لینک بدهند. همچنین باید اکانت اینستاگرام خود را به پروفایل تجاری تغییر دهند. 

بسته به سازمان غیرانتفاعی، این می‌تواند فرصت دیگری برای استفاده از اینستاگرام به نفع شما باشد. این کار می‌تواند با هر دلیلی _خیرخواهانه، آموزشی، و سلامتی مؤثر باشد. بااین‌حال چند نکته وجود دارد که باید آنها را به خاطر بسپارید تا بتوانید استیکرهای کمک مالی را متمایز کنید.

اثرش را تعریف کنید: برای مخاطبتان توضیح دهید که چرا این کمک مالی اهمیت دارد، اگر می‌خواهید توجه افراد را جلب کنید، یک داستان، فرآیند، و نحوه ایجاد یک تفاوت را به آن‌ها نشان دهید.

ارتباطات را باز نگه‌دارید: همیشه در مورد هر کمپین جمع‌آوری کمک‌های مالی با مخاطب خود در ارتباط باشید. آن‌ها را با هر خبری به‌روز نگه‌دارید، و عکس و فیلم‌هایی از دلیل سفر خود به اشتراک بگذارید.

تکرار: از استیکرهای کمک مالی به‌طور مرتب استفاده کنید تا حداکثر نمایش را به‌دست آورید و نشان دهید که چقدر کمک به سازمانتان آسان است. در حالت ایده ­آل، این کار می‌تواند از طریق ویدئو انجام شود. کاربران اینستاگرام ویدئوهای زیادی نگاه می‌کنند، بنابراین شانس بزرگی برای دریافت تعامل بیشتر با ابزارهایی مانند IGTV وجود دارد.

 اینجا مثالی عالی وجود دارد. انجمن سرطان آمریکا از استوری­‌های اینستاگرام با استیکرهای کمک مالی استفاده می‌کند تا نشان دهد که چگونه می‌توانید در جامعه خود تغییری ایجاد کنید.

استیکرهای سوالی

هنگام پرسیدن سؤالات در استوری، احتمال بیشتری برای دریافت فالوورها و تعامل بیشتر با طرفدارانتان وجود دارد. مشتریانی که به سؤالات شما پاسخ دادند می‌توانند  به‌عنوان مشتریان گرم شناخته شوند. پس‌ازآن، چندین کمپین بازاریابی می‌توانند برای تبدیل آنها فعال شوند، مانند تبدیلات ایمیلی، تبلیغات هدفمند، یا صفحات فرود، تا آن‌ها به مشتری فعال تبدیل شوند.

بیایید به مثال پایین نگاهی بیندازیم. استارباکس از فالوورها درباره سفارش نوشیدنی محبوبشان سؤال کرده است. این‌یک فرصت تحقیقاتی استثنایی بدون هزینه است که می‌تواند روند فروش آنها را نیز به میزان قابل‌توجهی بهبود بخشد.

یا مثال زیر:

قبل از عرضه محصولات به عموم، به سؤالات مربوط به آن‌ها پاسخ دهید تا آگاهی بیشتری در مورد بازخورد محصولات داشته باشید. Knixwear، یک برند لباس‌زیر، از این روش برای پاسخ به نیازهای مشتریان و نشان دادن آنچه که محصول آن‌ها را متمایز می‌کند، استفاده می‌کند. 

اگر ایده‌ای برای اینکه از کجا شروع کنید ندارید، سؤالی ساده از خود بپرسید، مانند:

  • دوست دارید…..؟
  • آیا آن را برای …… خریداری می‌کنید؟
  • بهترین رنگ برای …..؟
  • آخرین …… ما را دیده‌اید؟

به‌طور مثال، اوبر، یک جلسه سؤال و جواب در مورد امنیت راننده و سواره برگزار کرد، به این صورت که افراد می‌توانستند هر سؤالی که می‌خواهند را بپرسند:

شما پاسخ‌های زیادی دریافت خواهید کرد چون شرکت کردن در این موارد خیلی راحت است. برای الهام‌بخشی، می‌توانید لیست سؤالات طولانی‌تری را در این قسمت پیدا کنید تا تعامل احتمالی بیشتری در اینستاگرام  داشته باشید.

استیکرهای نظرسنجی

استیکرهای نظرسنجی یکی دیگر از ویژگی‌های ساده‌ای است که به شما اجازه می‌دهد از مشتریان خود سؤال بپرسید. به مثال زیر نگاه کنید که در آن Airbnb از مخاطبین خودخواسته در یک نظرسنجی شرکت کنند. این‌ها اطلاعات باارزشی برای تیم بازاریابی آن‌هاست که به آنها در تولید محتوای بهتر برای طرفدارانشان کمک می‌کند.

چطور می‌توانید از نظرسنجی‌ها برای افزایش تعامل برند خود استفاده کنید:

  • ایده‌های منابع جمعیتی و دریافت بازخورد _ از این لحظه برای تکرار شکل محصول، رنگ، یا هر جنبه مرتبط دیگری استفاده کنید که می‌تواند با کمک  فالوورهایتان بهبود یابد.
  • تحقیقات _ از مخاطبان خود بیشتر بیاموزید، و با استفاده از تمام منابعی که دارید هدف قرار دادن مشتری ایده‌­آل خود را افزایش دهید.
  • ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهید _ از مخاطبان خود سؤالی بپرسید و سپس بلافاصله در استوری بعدی با استفاده از استیکر “Swipe Up” به سایت خود لینک بدهید تا برای جزئیات بیشتر ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

اضافه کردن “Swipe Up” به استوری اینستاگرام

اضافه کردن لینک با استفاده از “Swipe Up” بسیار راحت است. این کار به شما اجازه می‌دهد تا اگر یک حساب تأیید شده، یک پروفایل تجاری، و حداقل  10،000 فالوور دارید، به یک صفحه مشخص لینک بدهید.

اینجا یک مثال عالی از  @lushcosmetics داریم که فالوورهای خود را به دیدن یک محصول جدید دعوت می‌کند:

آیا مطلبی آموزشی برای به اشتراک‌گذاری دارید؟ ببینید که چطور  @aww.sam این کار را دریکیاز آخرین استوری‌­های خود انجام داده است:

همیشه فرصت‌های زیادی در اینستاگرام وجود دارد. Etihad Airways از Swipe Up استفاده کرد تا حضور 1 میلیون فالوور خود را در اینستاگرام جشن بگیرد. آنها با جایزه دادن به تأثیرگذارترین عکس‌های سفر، مسابقه عکس #Etihad1Million را راه انداختند.

اسلایدرهای اموجی

این استیکر شامل یک سؤال است که فرصت دیگری را برای تعامل با مخاطبانتان فراهم می‌کند. تیم‌های خلاق می‌توانند از اسلایدرهای اموجی در مقایسه با سؤالات بله/خیر استفاده کنند، تا انتخاب‌های بیشتری به فالوورهای خود بدهند.

 Oceana یک سازمان حفاظت از منابع طبیعی است که بر تأثیر تصمیمات خاص سیاست در سطح ملی تمرکز دارد تا اقیانوس‌های جهان را حفظ کند. در اینجا روشی تعاملی وجود دارد، آنها از اسلایدرهای اموجی استفاده کردند تا انواع مختلف حیوانات وحشی را به فالوورهای خود آموزش دهند.

استفاده از استیکرها به این صورت می‌تواند مؤلفه‌ای شخصی را به استوری­‌های اینستاگرام شما اضافه کند و فالوورهایی وفادار بسازد.

استیکرهای موسیقی

این استیکر به شما اجازه می‌دهد که وقتی فالوورها استوری شمارا باز می‌کنند، قسمتی از آهنگ که می‌خواهید پخش شود را، کنترل کنید. انتخاب وسیعی از موزیک در دسترس است، وقتی می‌خواهید موزیک را انتخاب کنید می‌توانید از دسته­‌بندی‌های محبوب (popular)، حالت‌ها (moods)، و ژانرها (genres) کمک بگیرید.

اوایل سال جاری، آپدیت دیگری به استیکر موزیک اضافه شد که متن آهنگ بود. این کار اجازه می‌دهد که هنگام پخش موزیک، کلمات مستقیماً به استوری اضافه شوند و فرصتی عالی است تا احساسات بیشتری را به استوری­‌های اینستاگرام خود اضافه کنید.

استیکرهای موقعیت مکانی

اگر یک فروشگاه خرده‌فروشی، رویداد، موقعیت مکانی، یا یک فضایی طبیعی دارید، این فرصتی طلایی برای شماست. با استفاده از استیکر موقعیت مکانی در اینستاگرام شما می‌توانید مخاطب آنلاین خود را به حضور فیزیکی مهمانانی جدید، خریداران، و افرادی فوق‌العاده در فضای خود تبدیل کنید.

مزیت مهم دیگر این است که استوری شما در جستجوی موقعیت مکانی برای مخاطبان و کاربران جدید نمایش داده می‌شود. تصورش را بکنید که چند نفر بیشتر را می‌توانید به مکان خود هدایت کنید؟

اینجا چند نکته عملی برای بهبود تعامل با استفاده از استیکر موقعیت مکانی آورده شده است:

  • اگر در حال برگزاری رویدادی هستید، برای نمایش بیشتر هنگام استفاده از استوری­‌های اینستاگرام، آن را تگ کنید.
  • با فالوورهایی که فضا یا رویداد شمارا تگ کرده‌اند تعامل داشته باشید و استوری آنها را مجدد پست کنید. با آنها ارتباط برقرار کنید و یک مکالمه را شروع کنید.
  • اگر چندین موقعیت مکانی دارید آنها را استوری کنید و به‌عنوان هایلایت در اکانت خود ذخیره کنید. پس‌ازآن می‌توانید چندین هایلایت برای هر  لوکیشن ایجاد کنید تا هر فروشگاهی که دارید را به روشی منحصربه‌فرد و خلاقانه ارائه دهید.

هدف این است که با استفاده از موقعیت مکانی خود منحصربه‌فرد باشید، بنابراین شانس بیشتری خواهید داشت که افراد شمارا در اکسپلور خود ببینند. صفحه دنیل ولینگتون (Daniel Wellington) یادآور خوبی درمورد اهمیت ایجاد یک اکانت اینستاگرام زیبا هم در استوری­‌ها و هم در فید است.

استیکر منشن 

زمانی که یک نفر را در استوری منشن می‌کنید، آنها در دایرکت خود یک پیام دریافت می‌کنند. سپس آنها می‌توانند این محتوا را فقط با یک کلیک به اکانت خود اضافه کنند. منشن کاملاً با مقیاس‌بندی، چرخش، یا تغییر موقعیت آن با ابزارهای در دسترس در اپلیکیشن اینستاگرام، قابل تنظیم است.

منشن قابل کلیک کردن هم هست، بعلاوه، می‌تواند روشی عالی برای به اشتراک‌گذاری محتوای تولیدشده توسط کاربر باشد. اگر از مشتریان خود بخواهید تا هنگام به اشتراک‌گذاری یک محصول شمارادر استوری‌های خود تگ کنند، می‌توانید یک سری استوری از نحوه به اشتراگ‌گذاری محتوا توسط مشتریانتان ایجاد کنید.

تعامل بالا هدف بسیاری از برندها در اینستاگرام است. Glossier  نمونه کاملی از چگونگی درخواست آن را، بدون اینکه ریاکارانه به نظر برسد، ارائه می‌دهد.

خرید

به مدت طولانی، خرید کردن در اینستاگرام به معنای دیدن یک پست، رفتن به لینک بایو اینستاگرام، پیدا کردن مجدد محصول، و  خرید آن بود. اما حالا اینستاگرام با پیاده‌سازی ساده آن در برنامه، این کار را بسیار راحت کرده است.

بااین‌حال، الزامات را برای دسترسی به استیکرهای خرید بررسی کنید:

در این قسمت دستورالعمل‌های کامل در مورد نحوه اضافه کردن استیکرهای محصول به هر یک از استوری­‌های شما آورده شده است:

  1. یک عکس یا ویدئو را برای بارگذاری در استوری خود انتخاب کنید.
  2. استیکر محصول را از قسمت استیکرها انتخاب کنید.
  3. محصولی که می‌خواهید نشان دهید را از کاتالوگ انتخاب کنید.
  4. استیکر محصول را به‌جایی که می‌خواهید در استوری شما نشان داده شود حرکت دهید. توجه: اگر می‌خواهید نام محصول خود را ویرایش کنید، قبل از اضافه کردن استیکر آن را تغییر دهید. رنگ استیکر محصول هم می‌تواند با ضربه‌زدن روی آن تغییر کند.
  5. استوری خود را به اشتراک بگذارید.

اگر محصولات فیزیکی می‌فروشید، بدون شک، باید در اینستاگرام حضورداشته باشید و از این ویژگی‌های خرید اینستاگرام بیشترین استفاده را بکنید. این معدنی طلا برای هر فروشنده تجارت الکترونیک است، که به شما اجازه می‌دهد تا هنگام خرید محصول در اینستاگرام، هرگونه اصطکاک را از بین ببرید.

آیا از انواع استیکر اینستاگرام استفاده می‌کنید؟

همان‌طور که در قسمت‌های بالا دیدید، اینستاگرام ویژگی‌های جدید و گسترده‌ای دارد که فرصت‌هایی عالی را به هر برند یا کسب‌وکار ارائه می‌دهد. من همیشه هر ابزار و تکنیکی را برای انجام کارها امتحان می‌کنم.

اکنون می‌توانید با اجرای هریک از این استیکرها در اینستاگرام برند خود، تعامل بیشتری دریافت کنید. تمام‌کاری که باید انجام دهید، این است که شروع کنید. فقط وارد اینستاگرام شوید، یک استوری ایجاد کنید و از آنها به روشی معنی‌دار برای مخاطبان خود استفاده کنید.

اینستاگرام

ادمین اینستاگراماستوریاستیکر اینستاگراماینستاگرام مارکتینگ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون