آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود اینستاگرام ورژن 29

دانلود اینستاگرام ورژن 29

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 21 اسفند 1400 ساعت 12:40

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان دانلود اینستاگرام ورژن 29 را مطالعه خواهید کرد.

201821133047843.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

Instagram v29.0.0.0.65 دانلود اینستاگرام اندروید در سایت آنی دانلود همراه با لینک مستقیم و فیلم آموزشی و متن معرفی نرم‌افزار به اشتراک گذاشته‌ شده است. و توسط کمپانی facebook به بازار عرضه شده است.نرم افزار اینستاگرام یکی از نرم افزارهای شبکه های اجتماعی است که در بین نرم افزارهای موجود از محبوبیت بسیاری برخوردار شده است و توسط آن می توانید عکس ها و فیلم های خود را به اشتراک بگذارید

این نرم افزار یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه برای اشتراک‌گذاری عکس در بین شبکه های اجتماعی است. می توانید عکس های خود را با افکت های بی نظیر این برنامه ویرایش کنید و در شبکه های اجنماعی به اشتراک بگذارید.

ویژگی های اپلیکیشن موبایل Instagram:

- دارای فیلترها و افکت های رایگان

- امکان نمایش عکس های دوستان شما

- امکان به اشتراک گذاری در شبکه های Facebook, Twitter, Tumblr, and Foursquare

راهنمای نصب

1) فقط کافی است که یک برنامه مدیریت فایل مانند ES File Explorer را روی گوشی خود داشته باشید. 2) ابتدا فایل apk. نرم افزاری که قصد نصب آن را دارید در محلی مشخص روی حافظه موبایل خود کپی کنید. 3) سپس برنامه مدیریت فایل را اجرا کنید و به محل فایل apk. روی حافظه بروید. روی فایل ضربه بزنید. 4) پیغامی به شما نمایش داده می شود. 5) گزینه (نصب)Install را انتخاب کنید و منتظر مانده تا نصب برنامه کامل شود. 6) وقتی که پیغام Application installed را مشاهده کردید، می توانید با ضربه زدن روی Open سریعا برنامه نصب شده را اجرا کنید یا با کیلک روی Done نصب برنامه را تایید کنید و به محیط برنامه مدیریت فایل بازگردید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون