موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه روی عکس اهنگ بزاریم در اینستاگرام

چگونه روی عکس اهنگ بزاریم در اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 28 اسفند 1397 ساعت 15:59

lazy_placeholder.gif

گذاشتن آهنگ روی عکس در استوری

محبوبیت رو به بالا اینستاگرام به خصوص در ایران باعث شده هر فردی از قشر خاصی از این برنامه بسیار پرطرفدار استفاده کند چه آن کسی که برای بالا بردن فروش محصولاتش پیچ باز میکند و یا آن کسی که پیچ شخصی باز کرده و عکس های شخصی خودش را در این برنامه آپلود میکند خود اینستاگرام هم با دادن آپدیت های بسیار و جالب و پر کاربرد باعث افزایش روز افزون کاربرانش شده است در اواخر سال گذشته نیز اینستاگرام آپدیتی با عنوان بخش استوری یا همان داستان ها داد که مورد توجه کاربران اینستاگرام نیز قرار گرفت و بخش اعظم کاربران این اپیلیکشن از این ویژگی استفاده میکنند در واقع شما در این بخش میتوانید از یک متن ساده گرفته تا یک ویدیو را آماده و انتشار دهید ما در این پست میخواهیم آموزش " گذاشتن آهنگ روی عکس برای اینستاگرام "  را برایتان آموزش دهیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

روش استفاده از اپلیکیشن viva video

۱) بعد از دانلود و نصب، برنامه را باز میکنیم.

lazy_placeholder.gif

۲) بعد از باز شدن نرم افزار آیکون ویرایش را لمس میکنیم .

lazy_placeholder.gif

۳) حال باید عکس مد نظر خود را انتخاب کنیم.

lazy_placeholder.gif

۴) بعد از انتخاب عکس حال باید آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنیم

lazy_placeholder.gif

lazy_placeholder.gif

۵) بعد از انتخاب آهنگ با صفحه ای همانند عکس زیر روبرو خواهید شد که برنامه آخرین محصول تنظیم شده توسط شما را برایتان نمایش میدهد حال شما میتوانید گینه اشتراک گذاری را لمس کنید تا ویدیو تان آماده شود.

lazy_placeholder.gif

فیلم آموزشی مطالب فوق

 استفاده از اپلیکیشن Flipagram :

البته شما میتوانید از برنامه های دیگری چون فلیپگرام نیز استفاده کنید که ما آخرین نسخه این برنامه را برای شما آماده دانلود کرده ایم.

قطعا استفاده از استوری برای هر کاربر اینستاگرام دلچسب بوده و از این رو ما این نرم افزار های اندروییدی را برای شما معرفی کردیم تا داستان های مناسبی برای بخش استوری خود آماده و منتشر کنید. اگر صادقانه بگوییم بخش استوری اینستاگرام رنگ تازه ای به خود اینستاگرام بخشیده این بخش پتانسیلی بالایی دارد به گونه ای که هر شخصی میتواند زندگی خود را برای فالوورهایش داستان کند و چه آن شخصی که اتفاقات روزانه خود را منتشر میکند و یا آن شخصی که قصد فروش محصولات خود را دارد از این امکان استفاده میکند همه ی این ها نشانگر ارزش بالای این قسمت اینستاگرام میباشد پس شما هم از این امکان استفاده کنید ودر صورت لزوم آهنگ مد نظرتون رو بر روی عکس خودتون جاگذاری و منتشر کنید.

بررسی مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر