موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ساخت پیج در اینستاگرام

ساخت پیج در اینستاگرام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 07 آبان 1400 ساعت 14:32

این روز ها دیگه همه در اینستاگرام پیج دارند. به همین دلیل تصمیم گرقتین در این مقاله از های کارن آموزش ساخت پیج در اینستاگرام را به شما یاد بدهیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به صورت قدم به قدم ساخت پیج در اینستاگرام را یاد بگیرید.

آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش قدم به قدم ساخت پیج در اینستاگرام

پس از اینکه اپلیکیشن اینستاگرام را بر روی تلفن همراه خود نصب کردید. در اولین قدم برنامه اینستاگرام خود را باز کنید. برای اینکار کافی است بر روی ایکون اینستاگرام در منوی گوشیتان لمس کنید تا اپلیکیشن اینستاگرام برای شما باز شود.

پس از اینکه اپلیکیشن اینستاگرام برای شما باز می شود. اولین صفحه ای که برای شما به نمایش در می آید.

در این صفحه باید روی گزینه sign up در پایین کلیک کنید. و صفحه ی زیر برای شما باز می شود.

در این قسمت از ساخت پیج دراینستاگرام بر روی گزینه sign up with email or phone number کلیک می کنید. و صفحه ی زیر برای شما باز می شود. که دو بخش دارد که می توانید فقط با شماره تماس خود در اینستاگرام عضو شوید و یا فقط با ایمیل خود در اینستاگرام عضو شوید. و یا اینکه هم شماره تماس و ایمیل خود را وارد کنید.

در اولین صفحه ای که برای ساخت پیج در اینستاگرام برای شما باز می شود بر روی تب phone قرار دارد که اگر بخواهید با شماره تماس خود در اینستاگرام عضو شوید باید این قسمت را پر کنید و بعد گزینه next را لمس کنید. اما اگر بخواهید با ایمیل عضو اینستاگرام شوید باید تب email را لمس کنید.که صفحه ی زیر برای شما باز می شود

در این صفحه اگر می خواهید با ایمیل در اینستاگرام عضو شوید باید در کادر email خود را وارد کنید و بعد next را لمس کنید.

پس از اینکه گزینه next را میزنید صفحه ی جدید باز می شود ( که به دلایل امنیتی اینستاگرام نتوانستیم از این صفحات اسکرین شات بگیریم ) در صفحه ی جدید که برای شما باز می شود باید دو فیلد full name و password را وارد کنید اولین گزینه اسم شماست و گزینه دوم رمز شماست.

حتما در انتخاب رمز به خوبی دقت کنید از رمزی سخت استفاده کنید که همیشه آن را به خاطر داشته باشید. اگر از رمز های ساده استفاده کنید احتمال هک شما بیشتر می شود. پس از اینکه این دو فیلد را پر کردید دو گزینه دارید continue and sync contacts به معنی این است که ادامه دهید و مخاطبین تلفن همراه شما هم شناسایی شوند که در صورتی آنها هم اینستاگرام داشتند به شما نمایش داده شود. اما گزینه دوم continue and without syncing contacts اگر بر روی این گزینه کلیک کنید دیگر اینستاگرام اجازه دسترسی به مخاطبین شما و بررسی آنها ندارد. انتخاب هر کدام از این گزینه ها کاملا سلیقه ای است.

در قدم بعد از ساخت پیج در اینستاگرام پس از اینکه اسم و رمز خود را وارد کردید و continue را زدید صفحه ی زیر برای شما باز می شود.

در این صفحه username پیج شما نمایش داده می شود اگر با username انتخابی اینستاگرام برای شما موافق بودید می توانید گزینه next را بزنید اما اگر خواستید این username را تغییر بدهید روی گزینه change username کلیک کنید تا صفحه ی زیر برای شما باز شود.

در این صفحه username مورد نظر خود را وارد کنید و بعد next را لمس کنید تا صفحه ی زیر برای شما باز شود.

اگر اکانت فیسبوک دارید می توانید اینستاگرام خود را با زدن روی دکمه connect to facebook به فیسبوک هم متصل کنید در غیر این صورت skip را لمس کنید که پیام زیر برای شما باز می شود.

در این پیام اینستاگرام به شما می گوید: اینستاگرام وقتی جذاب تر می شود که دوستان خود را دنبال کنید و پست های آنها را ببینید و لایک کنید و… آیا مطمئن هستید که می خواهید این مرحله را رد کنید؟

اگر بر روی follow friends کلیک کنید دوباره همین صفحه متصل کرد اینستاگرام به فیسبوک برای شما باز می شود. اما اگر می خواهید این مرحله از ساخت پیج در اینستاگرام را رد کنید skip را لمس کنید تا صفحه ی زیر برای شما باز شود.

در این صفحه اینستاگرام می خواهد برای پیج خود عکس پروفایل انتخاب کنید که با زدن بر روی add a photo پیام زیر برای شما نمایش داده می شود.

گزینه اول به شما می گوید که عکسی را از فیسبوک خود انتخاب کنید که برای این کار باید اینستاگرام شما به فیسبوک متصل باشد.

گزینه دوم به شما می گوید که همین حالا از خودتان عکس بگیرید و به عنوان عکس پروفایل خود انتخاب کنید.

گزینه سوم به شما می گوید که عکسی را در گالری موبایل خود انتخاب کنید. اگر نمی خواهید برای پروفایل خود عکس انتخاب کنید skip را لمس کنید. در هر صورت اگر عکس پروفایل بگذارید یا خیر صفحه ی زیر برای شما باز می شود.

به شما تبریک می گویم شما توانستید با کمک آموزش ساخت پیج در اینستاگرام اکانت خود را در اینستاگرام راه اندازی کنید. welcome to instagram به اینستاگرام خوش آمدید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر