موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

نحوه ارسال لوکیشن در واتس آپ

نحوه ارسال لوکیشن در واتس آپ

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 13 بهمن 1400 ساعت 00:43

گاهی نیاز دارید تا موقعیت دقیق خود را به شخصی که شهر یا خانه شما را نمی‌شناسد، ارسال کنید. در ادامه قصد داریم نحوه ارسال موقعیت از طریق پیامرسان واتساپ به همراه موارد دیگر را به شما آموزش دهیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

به اشتراک گذاری مکانی که در آن حضور دارید در بعضی شرایط می‌تواند بسیار مفید باشد. مخصوصا زمانی که آدرس را گم کرده‌اید و یا ماشین شما در گوشه‌ای از خیابان خراب شده و نیاز دارید تا آدرس دقیق خود را برای دوستان یا خانواده خود ارسال کنید، به جای اینکه تلاش کنید تا آدرس را برای دوستانتان توضیح دهید، می‌توانید به راحتی مکان خود را با استفاده از گوشی هوشمند و پیام رسان واتساپ برای آنها ارسال کنید. ما در این بخش آموزش نحوه فرستادن لوکیشن در واتساپ را برای شما آماده کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

نحوه ارسال لوکیشن در واتساپ به همراه ویدیو

در این ویدیو آموزش ارسال لوکیشن در واتساپ را فراخواهید گرفت.

فرستادن لوکیشن در واتساپ

برای این‌کار برنامه های مختلفی مانند گوگل مپ ، فیسبوک ، iMessage و … وجود دارد. در این مبحث ما قصد داریم امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی با مخاطبی خاص یا یک گروه را توسط پیام رسان واتساپ با شما به اشتراک بگذاریم.

spacer.png

  • صفحه گفتگو با فردی خاص یا با گروهی که قصد دارید موقعیت مکانی خود را برای آنها ارسال کنید، باز کرده و + را انتخاب کنید.
  • اگر تنظیمات موقعیت مکانی یا Location Settings برای واتساپ را فعال نکرده باشید، برنامه شما را به قسمت تنظیمات در تلفن هوشمند هدایت خواهد کرد (در این قسمت می‌توانید گزینه‌ تنظیم موقعیت مکانی تنها در هنگام استفاده از برنامه را انتخاب کنید).
  • اگر می‌خواهید دوستانتان از موقعیت مکانی فعلی شما باخبر شوند ، Send your current location را ارسال کنید، در غیر این صورت گزینه Share Live Location را انتخاب کنید. (برای اینکه به طور دائم به موقعیت مکانی شما دسترسی داشته باشند باید گزینه Share Live Location را انتخاب کنید).
  • و سپس گزینه لوکیشن را لمس کنید تا لوکیشن ارسال شود.

پس از این طی این مراحل، دوستان شما یک نقشه با قابلیت کلیک کردن را در صفحه گفتگوی با شما دریافت خواهند کرد. آن‌ها می‌توانند این نقشه را برنامه دلخواه خود باز کنند. برای مثال، کاربران iOS می‌توانند این نقشه را در اپل مپ یا گوگل مپ باز کنند.

دانلود واتساپ برای آیفون

واتساپ یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مسنجرهای پیام رسان دنیا است که می‌توانید با این برنامه با دوستان و افراد دیگر به گفتگو بپردازید.

spacer.png

از ویژگی‌های بارز این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برقراری تماس‌های صوتی رایگان با سایر کاربران
  • ساخت و ایجاد گروه‌های چند نفره و چت و گفتگو با سایرین
  • بلاک کردن افراد مزاحم و تعیین حالت آخرین بازدید کاربر
  • رابط کاربری آسان و شیک برای استفاده راحت‌تر
  • استفاده کم از حجم اینترنت و فعال شدن با دیتای موبایل
  • اشتراک گذاری فایل‌های صوتی، تصویری، موزیک، گیف و شکلک‌ها

برنامه واتس اپ را می‌توانید در دسکتاپ و گوشی‌های اندروید و آیفون استفاده کنید. این برنامه را می‌توانید به صورت رایگان در لینک زیر دانلود کنید و نصب کنید.

دانلود برنامه واتساپ برای آیفون

دانلود برنامه واتساپ برای ویندوز

آموزش واتساپ و تنظیمات آن در آیفون

تنظیمات و ترفندهای استفاده از واتساپ در آیفون شاید برای افرادی که به تازگی از این سیستم عامل یعنی iOS استفاده می‌کنند، کاری دشوار باشد. به همین خاطر ما برای شما چند آموزش کوچک اما کاربردی را آماده کردیم که بتوانید از آن استفاده کنید. پس با سایت پلازامگ همراه باشید.

آموزش استفاده از ایموجی ها در واتساپ با استفاده از آیفون

برای استفاده از ایموجی‌ها در واتساپ می‌توانید با استفاده از گزینه زیر در کیبوردتان این امکان را فراهم کنید و به ارسال ایموجی بپردازید. اما قبلش بایستی به تنظیمات کیبورد مراجعه کنید و در قسمت زبان گزینه ایموجی (Emoji) را فعال کنید.

برای داشتن ایموجی‌های بیشتر باید iOS خود را بروز کنید زیرا که هر ساله با اپدیت این سیستم عامل ایموجی‌های بیشتری به گزینه‌های موجود اضافه میشود.

ارسال پیام صوتی در واتس اپ آیفون

ارسال پیام صوتی می‌تواند در مواقع ضروری و زمان‌هایی که توانایی تایپ متنی را ندارید به شما کمک کند. ارسال این پیام بسیار راحت و آسان است. تنها کافیست که میکروفون سمت راست را به بالا بکشید تا گوشی شما مشغول به ضبط صدا شود.

پاک کردن اکانت واتساپ

برای حذف اکانت در آیفون می‌توانید به راحتی از طریق خود واتساپ این عمل را انجام بدهید.

کافیست که مسیر Settings > Chat Settings > Advanced > Delete My Account را دنبال کنید تا به مرحله حذف اکانت برسید.

spacer.png

در قسمت بالا نام کشور خود را انتخاب کنید و سپس شماره تلفن خود را که با آن اکانت واتساپ ساخته‌اید را بنویسید و گزینه قرمز رنگ Delete my account را بزنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر