موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

تبلیغات گسترده کانال

نویسنده : معین | زمان انتشار : 29 شهریور 1400 ساعت 15:32

  • تبلیغات در تلگرام

    برای تبلیغات در تلگرام روش خود ر ا انتخاب کنید:

    آموزش امنیت اینستاگرام
    • الف: تبلیغات در تلگرام بر حسب بازدید
    • ب: تبلیغات در تلگرام بر حسب انتخاب کانال
    • ج: تبلیغات در تلگرام بر حسب پکیج

    الف:‌ برای تبلیغات بازدیدی در تلگرام باید

    1. در وبسایت ادسنسور ثبت نام کنید
    2. بر روی کمپین جدید بزنید
    3. هدف کمپین خود را انتخاب کنید :‌engagement برای افزایش ممبر کانال خوب است و البته گران تر، Viral برای وایرال کردن ویدئو در تلگرام مناسب است، Branding برای بازدید حداکثری با قیمت ارزان تر
    4. دسته بندی موضوعی را انتخاب کنید : مثلا می خواهید تبلیغات شما در کانال های خبری باشد،بانوان،ورزشی، سرگرمی و …
    5. میزان بازدید درخواستی را وارد کنید : قیمت بر اساس ۳ پارامتر میزان بازدید،هدف کمپین و دسته بندی های انتخابی نمایش داده می شود.

    ب: تبلیغ در تلگرام بر حسب انتخاب کانال باید وارد داشبورد خود شوید بر روی گزینه تبلیغات سفارشی بزنید و کانال مورد نظر خود را انتخاب کنید.

    ج: پکیج های تبلیغ در تلگرام هم برای ارزان تر شدن تبلیغات بازدیدی شما در نظر گرفته شده است.

  • قیمت تبلیغات در تلگرام

    آیا قیمت تبلیغات در تلگرام در عین ارزان بودن ، دقیق و قابل اعتماد است ؟ فرد مورد نظر آیا یک شرکت است؟  آیا مطمئن هستید که اعتبار دارد و انواع تقلب در پیامر سان ها را اجرا نمی کند!؟ آیا گزارش دهی شفاف و آنلاین دارد؟ و آیا دیگران علم و تجربه ناشی از همکاری با دیگران را در اختیار شما قرار می دهند؟ با ادسنسور تنها برند معتبر تبلیغات در تلگرام  همراه باشید.

    آموزش تبلیغ در تلگرام

شروع تبلیغات لیست قیمت About-adsensor-ads-on-telegram-channels.mp4

تبلیغات در شبکه های اجتماعی توسط ادسنسور با روش های نوین انجام می شود . تقلب به عنوان یکی از دغدغه های اصلی تبلیغات در شبکه های اجتماعی است که ادسنسور با گزارش شفاف خود آن را مرتفع نموده است. همچنین قیمت تبلیغات در شبکه های اجتماعی موضوع مهم دیگری است که ادسنسور با تنوع در روش های تبلیغات در پیام رسان ها نظیر تبلیغ در تلگرام بصورت پکیج های گسترده ، تبلیغ در کانال های معروف تلگرامی نظیر کانال های خبری ، ورزشی ، بانوان و ... با حق انتخاب کانال توسط خود شما و همچنین تبلیغ بازدیدی در تلگرام تنوع قیمت را برای حق انتخاب بیشتر تبلیغات در تلگرام برای شما به ارمغان آورده است . تبلیغات در تلگرام با توجه به سابقه ای ادسنسور به عنوان اولین فعال تبلیغات در کانال های تلگرامی که با برند بازدیدفا اولین وب سایتی بود که این خدمت را ارائه داده و بهینه سازی های مداوم و همچنین مشاوره ۲۴ ساعته کارشناسان ادسنسور بابت نحوه تبلیغات در تلگرام و انتخاب پربازده ترین روش تبلیغ در تلگرام و نیر با آموزش تبلیغ در تلگرام و خدمت تبلیغات رایگان در تلگرام ، این فرایند را برای شما ساده کرده است . علاوه بر راهکارهای تبلیغ رایگان در تلگرام کسب و کارها نیاز دارند تا با استفاده از تبلیغات حرفه ای تلگرام به کسب و کار خود رونق دهند. کسب و کارها دوست دارند تا در شبکه های اجتماعی دیده شوند و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. ما در سامانه آنلاین ادسنسور این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا بدون اتلاف وقت کمپین تبلیغات در تلگرام خود را راه اندازی کنید. مشاوران ما در طول راه کنار شما خواهند بود و پس از راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود می‌توانید با مراجعه به ناحیه کاربری گزارشات دقیق و کارآمدی در اختیار شما خواهد بود. برای آنکه از کمپین تبلیغات در تلگرام خود بیشترین نتیجه را بگیرید پیشنهاد می‌کنیم تا مطالب آموزشس ما در وبلاگ ادسنسور را مطالعه کنید. ما در این مطالب آموزشی سعی می‌کنیم نکاتی را که باید در مدیریت یک کانال تلگرامی رعایت کنید را به شما آموزش دهیم تا بتوانید موجب افزایش ممبر کانال تلگرام خود شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر