موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود از اپل موزیک

دانلود از اپل موزیک

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 26 اسفند 1399 ساعت 05:33

برای پخش موسیقی زمانی که آیفون به اینترنتی متصل نیست باید از قبل موسیقی را دانلود کرده باشید.
دانلود موسیقی از Apple Music. بعد از اضافه کردن یک آهنگ، آلبوم، یا پلی لیست، را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر به اضافه کردن در Apple Music مراجعه کنید.
توجه: شما باید iCloud Music Library را برای دانلود موسیقی از Apple Music روشن کنید تا آهنگ به آرشیو شما منتقل شود (به to Settings > Music > iCloud Music Library بروید).
همیشه از Apple Music دانلود شود. به Settings > Music رفته و سپس Automatic Downloads را انتخاب کنید. آهنگ هایی که شما اضافه میکنید به صورت خودکار در iPhone دانلود میشود.
دانلود آهنگ های iTunes Match. آهنگ هایی که در iTunes Match هستند به صورت خودکار در iCloud Music Library ظاهر میشوند. برای دانلود آنها دسته بندی مشخص را انتخاب و سپس آلبوم، پلی لیست یا آهنگ مورد نظر را مشخص کنید و نهایتاIL_cloudDownArrow.pngرا بزنید.
پیشرفت دانلود را ببینید. در صفحه Library برروی Downloaded Music > Downloading ضربه بزنید.
ظرفیت موسیقی را محدود کنید. اگر با کمبود ظرفیت مواجه هستید میتوانید به صورت خودکار موزیک هایی که مدت زیادی آنها را گوش نداده اید را حدف کنید. به Settings > Music > Optimize Storage بروید.
موسیقی های ذخیره شده در iPhone را پاک کنید. انگشت را برروی آهنگ، البوم، پلی لیست یا ویدیو مورد نظر نگه دارید. برروی Remove و بعد از آن روی Remove Downloads ضربه بزنید. موارد انتخابی شما از iPhone حذف میشوند اما در iCloud Music Library باقی میمانند.
IL_3DTouch.png3D Touch. برروی آلبوم فشار داده و Remove را بزنید. برای اطلاعات بیشتر به 3D Touch مراجعه کنید.
برای پاک کردن تمام آهنگ های یک هنرمند از iPhone به Settings > Music > Downloaded Music رفته Edit و سپسIL_Delete.pngرا که در کنار تمام آهنگ های هنرمند مورد نظرتان هست را بزنید تا پاک شوند.

آموزش امنیت اینستاگرام

آیا این پاسخ به شما کمک کرد ؟

بله خیر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر