موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود اینستاگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود اینستاگرام فارسی برای کامپیوتر

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 02 دی 1400 ساعت 17:18

Instagram نامی آشنا برای تمامی علاقه مندان به دنیای وب می باشد !اینستاگرام یک راه حل ساده برای به اشتراک گذاری تک تک لحظه های زندگی در میان دوستان و آشنایانتان می باشد ! شما می توانید تصاویر و فیلم های روزمره خود را به صورت اثار هنری با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید و از تک تک لحظات گردش در شبکه اجتماعی اینستاگرام لذت ببرید ! Instagram با بکارگیری اسکریپت ها و فیلترهای پیشرفته امکان ویرایش حرفه ای تصاویر و فیلم را به تمامی کاربران ایستاگرامی می دهد ! شما می توانید تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و با استفاده از 10 ابزار پیشرفته به تغییر روشنایی، کنتراست و همچنین ایجاد سایه و برجسته سازی تصاویر خود بپردازید و با میلیون ها کاربر اینستاگرام به اشتراک بگذارید ! از ویژگی های منحصر به فرد Instagram  می توان به امکان نمایش موقعیت تصاویر گرفته شده همراه با ارسال یا دنبال کردن مطالب اشاره کرد ! شما می توانید عکس بگیرید , عنوان انتخاب کنید و به راحتی با میلیون ها کاربر اینستاگرام  به اشتراک بگذارید ! اینستاگرام هم اکنون مورد استفاده بسیاری از بازیگران , خوانندگان و شخصیت های محبوب دیگر می باشد از این رو پیشنهاد می کنیم شما نیز یکی از کاربران شبکه محبوب اینستاگرام باشید .  در ادامه می توانید آخرین نسخه اینستاگرام برای کامپیوتر (  Instagram  6.19.0 )  را به صورت رایگان از وبسایت هدف دانلود دریافت نمایید .

آموزش امنیت اینستاگرام

Instagram-6.18.02.jpg

 آموزش نصب اینستاگرام در کامپیوتر به 3 روش مختلف : 

بسیاری از دوستن در نظرات خودشون اعلام کردن با نرم افزار pixta  در نصب  اینستاگرام برای کامپیوتر مشکل دارند و در مرحله 2 و مرحله سوم مشکل میخورن برای همین برای دوستانی که با نصب این برنامه مشکل دارند آموزش به 3 روش بروز رسانی شده امیدواریم مورد استفاده و پسند شما واقع بشه …. لطفا لطفا به دقت روش ها رو بخونید تا مشکلی براتون پیش نیاد .. 

روش اول استفاده اینستاگرام برای کامپیوتر ( خود وبسایت اینستاگرام )  :

این روش آسون ترین راه استفاده از اینستاگرام بر روی سیستم عامل ویندوز هست که به راحتی امکان ورود به اکانت و  مشاهده پست های دوستان و امکان ارسال نظر در پست را فراهم می کنه برای این کار کافیه در لینک مقابل وارد سایت instagram  شده و با زردن Login در قسمت پایین  ( Have an account ) وارد اکانت خودتون بشید .

instagram.jpg

بعد از زدن login وارد صفحه ای مانند صفحه زیر خواهید شد .. و در ادامه کافیه مشخصات اکانت کاربری خودتون رو وارد کنید و به راحتی وارد اکانت خودتون بشید .

instagram-1.jpg

خب مشاهده کنید پست ها به این صورت به قابل رویت هستند و امکان ارسال نظر یا پست وجود داره

instagram-2-1.jpg

مزایای استفاده از این روش :  شما می توانید به راحتی به ارسال نظر یا گشت و گذار در اینستاگرام و یا اعمال تغییرات در تنظیمات پروفایل بپردازید .

مشکلات استفاده از این روش :  امکان ارسال پست و دایرکت وجود نداره …

روش دوم استفاده از شبیه ساز سیستم عامل اندروید برای نصب اینستاگرام برای کامپیوتر  :

خب برای این روش ما 2 پیشنهاد برای شما عزیزان داریم که یکی استفاده از شبیه ساز  Nox App Player و دیگر استفاده از شبیه ساز اندروید بلواستکس  BlueStacks 0.9.25.5401  است  برای دریافت هریک از این 2 شبیه ساز کافیست بر روی لینک های سبز رنگ فوق کلیک کنید . لازم به یادآوری هست که پس از نصب هریک از 2 شبیه ساز به راحتی می توانید اینستاگرام را بر روی ویندوز اجرا کنید . فقط باید به این نکته توجه داشته باشید پس از نصب شبیه ساز باید وارد شبیه ساز شده و فایل apk اینستاگرام را با مرورگر درون شبیه ساز دانلود و نصب کنید و به راحتی اینستاگرام را در سیستم عامل ویندوز اجرا کنید .

برخی نکاتی که در مورد 2 شبیه ساز فوق وجود داره رو همینجا متذکر میشم .. لطفا دقت کنید …

شبیه ساز  Nox App Player یک شبیه ساز کاملا حرفه ای هست که حجمی حدود 190 مگابایت داره و پس از نصب به راحتی امکان نصب اینستاگرام را در اختیار شما قرار میده …

اما برای کسانی که محدودیت حجمی دارند می توانند شبیه ساز اندروید بلواستکس  BlueStacks 0.9.25.5401 را برای سیستم عامل ویندوز دریافت نمایند .  این نسخه از بلواستکس حجمی حدود 12 مگابایت دارد و  با داشتن حدود 40-50 مگابایت دانلود درون برنامه حدود 60 مگابایت از ترافیک شما رو در بر میگیره ..

توصیه بنده برای کسانی که قصد استفاده از تمام امکانات اینستاگرام را دارند … استفاده از   شبیه ساز اندروید بلواستکس است .

مزایای استفاده از این روش : تمام امکانات اینستاگرام اندروید را می توانید با این روش در کامپیوتر اجرا کنید

مشکلات استفاده از این روش :  مشکل خاصی وجود نداره فقط شما باید از یک رابط به نام شبیه ساز اندروید برای ویندوز استفاده کنید .

روش سوم استفاده از نرم افزار pixta برای نصب اینستاگرام برای کامپیوتر  به صورت مستقیم ( روش سخت )  :

این روش سخت ترین روش هست . این روش برای برخی از دوستان نصب و اجرا شد و برای برخی از دوستان در مرحله 2 و 3  با مشکل مواجه شده اند و نتونستند این نرم افزار رو نصب کنند ..

قابل توجه دوستان گرامی : به دلیل اینکه برخی از دوستان در نصب اینستاگرام برای کامپیوتر  مشکل داشتند خواهشمندیم با عنایت به این نوشته مسئولیت شرعی و قانونی و .. دانلود این برنامه که حجمی معادل 50 مگابایت رو در برمیگره به عهده خود شماست .. خواهشمندیم به منظور نصب سریع و راحت این برنامه از روش دوم  از بلواستکس یا شبیه ساز nox  که در بالا اشاره شد استفاده کنید و در صورتی که تمایل به استفاده از شبیه ساز ندارید روش اول رو امتحان کنید که خیلی کاربردی تره ..

مزایای استفاده از این روش :  این روش تنها مزیتش نصب مستقیم اپلیکیشن اینستاگرام هست

مشکلات استفاده از این روش :  نداشتن دایرکت .. امکان ارسال پست وجود نداره …  یعنی به صورت خیلی ساده بخواهیم نگاه کنیم اگه اگه اگه این نرم افزار رو نصب کنید تازه مثل روش اول میشه باهاش کار کرد ! خب همین ابتدا بهتر نیس از روش اول استفاده کنیم ؟   ( البته لازمه بگم روش دوم که مربوط به استفاده از شبیه ساز هست در بالاهم اشاره شد بهترین روش هست )

خب با توجه به اینکه خیلی از دوستان در نصب اینستاگرام برای کامپیوتر  مشکل داشتند ! سعی کردیم آموزش نصب اینستاگرام در کامپیوتر رو پست اضافه کنیم با تشکر از وبسایت ترفندها ?

pixsta-300x245.jpg

برای دریافت برنامه Pixsta بر روی عکس زیر کلیک کنید :

نکته مهم : حجم نرم افزار اینستاگرام 1 مگابایت می باشد ! نرم افزار در هنگام نصب با متصل شدن به سرورهای اینستاگرام آخرین نسخه ارائه شده را در اختیار کاربران قرار می دهد ! لذا در هنگام نصب نرم افزار اینستاگرام  به شبکه متصل باشید . در صورت داشتن هرگونه پرسش در هنگام نصب و اجرای نرم افزار اینستاگرام  بر روی کامپیوتر  با نظرات گرم خودتان گروه هدف دانلود را مطلع سازید

pixstad.png

سپس بر روی Next کلیک کنید.

pixsta-1-300x213.jpg

-1 در این مرحله میبایست یکی از گزینه های نصب استاندارد یا نصب سفارشی را انتخاب کنید. که ما گزینه Standard Installation را انتخاب کرده و روی Next کلیک کردیم.

  pixsta-2.jpg

-2 در این مرحله نیز گزینه I accept را انتخاب کرده و سپس بر روی Next کلیک کنید.

pixsta-3.jpg

-3 در این مرحله، برنامه به سرور متصل شده و فایل های مورد نیاز خود را که حدود ۵۰ مگابایت می باشد را دریافت و نصب می کند. پس در این مرحله میبایست کمی منتظر بمانید.

pixsta-4.jpg

-4 پس از اتمام نصب با تصویر زیر برخورد خواهید کرد که میبایست بر روی Finish کلیک کنید.

pixsta-5.jpg

-5 اجرای برنامه Pixsta: پس از نصب برنامه، آیکن برنامه Pixsta و Pokki در نوار تسکبار ظاهر خواهد شد. که برای اجرای اینستاگرام میبایست Pixsta را اجرا کنید.

pixsta-6.jpg

-6 پس از اجرای Pixsta می بایست مشخصات ورود اینستاگرام خود را وارد کنید. پس بر روی Login With Instagram کلیک کنید.

pixsta-7.jpg

-7 در این مرحله پنجره ای باز خواهد شد که مشخصات ورود اینستاگرام خود را باید در اینجا وارد کنید.

  pixsta-81.jpg

-8 پس از Login شدن، می توانید از برنامه اینستاگرام برای کامپیوتر خود استفاده کرده و تصاویر دوستان و اشخاص معروف را مشاهده و لایک کنید.

pixsta-9-237x300.jpg

.

Instageram-6.18.0-2-150x150.jpg  Instageram-6.18.0-3-150x150.jpg  Instageram-6.18.0-4-150x150.jpg  Instageram-6.18.0-150x150.jpg

ویژگی های 6.19.0 Instagram  اینستاگرام برای کامپیوتر :

•  پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز نظیر : ویندوز 8.1 , 8 , 7 , xp و vista

• امکان به اشتراک گذاری در فیس بوک، توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی

•  مورد استفاده توسط میلیون ها کاربر در سراسر جهان

• استفاده از 10 ابزار پیشرفته برای ویرایش حرفه ای تصاویر

• امکان متن های خصوصی , تبریک و غیره

•  ارسال عکس و ویدئو به صورت خصوصی برای دوستان و آشنایان

•  تغییر رنگ , رینگ و شکل ماشین با چسباندن برچسب های زیبا

•  کاملا رایگان !

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر