موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود رایگان رام رسمی اندروید 7 برای j700h

دانلود رایگان رام رسمی اندروید 7 برای j700h

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 02 بهمن 1400 ساعت 12:40

در این پست میتوانید آخرین فایل های رام رسمی و جدیدترین بیلد های فایل فلش را به صورت پکیج بندی برای اندرویدهای مختلف دریافت کنید.این بدین معناست که بعنوان مثال در پکیج اندروید 6 رام کوک شده اندروید 7 چند رام رسمی از مناطق مختلف قرار داده شده است که با یکبار دانلود میتوانید همه آنها را داشته باشید و در صورت جواب ندادن یک منطقه از رام دیگر استفاده کنید و بدین ترتیب قطعا در انجام عملیات فلش موفق خواهید بود. همچنین اگر مدل گلکسی J7 شما J700F هست میتوانید از طریق صفحه مربوط به آن مدل آپدیت های خود را دریافت کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام

با فلش رام رسمی و آپدیت گلکسی جی 7 خود به اندروید 6 یا 7 میتوانید از آخرین بهبود های گرافیکی و امنیتی در آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید رام کوک شده اندروید 7 برای اولین بار در ایران توسط وبسایت اندرویدزوم ارائه میشود و با روش معمول و فلشر Odin قابل نصب خواهد بود

دانلود رام J7 J700H

سامسونگ تمرکز زیادی بر روی پشتیبانی از دستگاه های تولیدی خود به خصوص در بخش نرم افزاری دارد. گوشی های خانواده گلکسی J7 2015 جز اولین سری از محصولات خانواده اقتصادی J هستند که با اندروید نسخه ی 5.1 در سال 2015 منتشر شدند. این محصولات بقدری پرفروش شدند که سامسونگ برای رضایت کاربران خود دو نسخه ی اندروید 6.1 و 7.0 را نیز برای آن ارتقا داد .

اگر شما از اسمارتفون گلکسی J7 SM-J700H استفاده میکنید و دستگاهتان با لگ مواجه شده است می توانید پکیج مربوط به این دستگاه را در این پست دریافت کنید و با کمک فایل آموزش نصب آن را فلش کنید.

نمایش بیشتر

نمایش کمتر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر