موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ربات پیشرفته اینستاگرام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 25 بهمن 1397 ساعت 00:07

0d3ced6b-352e-49a4-a345-00fab5e2620f235-190.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

ربات پیشرفته اینستاگرام

ربات پیشرفته اینستاگرام دارای تکنولوژی هوش مصنوعی میباشد و در واقع با رفتار طبیعی انسان نما شبیه به انسان در شبکه اجتماعی اینستاگرام عملیات های فالو، لایک و... را بخوبی و بصورت هدفمند انجام میدهد

 به  هوش ربات یا ماشین که در شرایط مختلف از خود نمایش میدهد گفته میشود. به عبارت دیگر به رفتار های مشابه هوشمندانه انسان مانند درک استدالال و پاسخ های درست و متفکرانه  و ... گفته میشود.

تاریخچه هوش مصنوعی 

با اختراع کامپیوتر های الکترونیکی در سال ۱۹۴۳، هوش مصنوعی، دانشمندان آن زمان را به چالشی بزرگ فراخواند. هوش مصنوعی در واقع توسط فلاسفه و ریاضی‌دانانی نظیر جرج بول که اقدام به ارائهٔ قوانین و نظریه‌هایی در مورد منطق نمودند، مطرح شده بود.در این شرایط، چنین به‌نظر می‌رسید که این فناوری قادر به شبیه‌سازی رفتارهای هوشمندانه خواهد بود.با وجود مخالفت گروهی از متفکّرین با هوش مصنوعی که با تردید به کارآمدی آن می‌نگریستند تنها پس از چهار دهه، شاهد تولد بازی های  شطرنج باز و دیگرسامانه‌های هوشمند در صنایع گوناگون شدیم.

هوش مصنوعی در سال ۱۹۶۵ میلادی به عنوان یک دانش جدید ابداع گردید. البته فعالیت در این زمینه از سال ۱۹۶۰ میلادی شروع شد.بیشتر کارهای پژوهشی اولیه در هوش مصنوعی بر روی انجام ماشینی بازی‌ها و نیز اثبات قضیه‌های ریاضی با کمک رایانه‌ها بود. 

اصطلاح هوش مصنوعی برای اولین بار توسط جان مکارتی (که از آن به‌عنوان پدر علم و دانش تولید ماشین‌های هوشمند یاد می‌شود) استفاده شد. وی مخترع یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی هوش مصنوعی به نام لیسپ (به انگلیسی: lisp) است. با این عنوان می‌توان به هویت رفتارهای هوشمندانه یک ابزار مصنوعی پی برد. (ساختهٔ دست بشر، غیرطبیعی، مصنوعی) حال آنکه هوش مصنوعی به عنوان یک اصطلاح عمومی پذیرفته شده که شامل محاسبات هوشمندانه و ترکیبی (مرکب از مواد مصنوعی) است.

از اصطلاح "Strong and Weak AI" می‌توان تا حدودی برای معرفی رده‌بندی سیستم‌ها استفاده کرد.

کاربردهای هوش مصنوعی

کاربردهای هوش مصنوعی در واقع فراگیر و گسترده شده است و در تمامی تکنولوژی های به کارگیری شده است. یکی از تکنولوژی های موجود در شبکه اینستاگرام ربات اینستاگرام روبوکلیک میباشد.

عملکرد ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام روبوکلیک این قابلیت را دارد تا بصورت طبیعی مثل انسان در اینستاگرام فعالیت کند و از طریق فالوو لایک و... بصورت طبیعی پیجتون را با امکانات  حرفه ای و تخصصی به مردم بصورت شبانه روز معرفی کند 

مزیای ربات اینستاگرام

شما توسط ربات روبوکلیک میتوانید مخاطب واقعی و هدفمند از هر نقطه دنیا که بخواهید به راحتی جذب کنید.

منبع: روبوکلیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر