موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه استوری دیگران را استوری کنیم

چگونه استوری دیگران را استوری کنیم

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 16 بهمن 1397 ساعت 20:35

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان چگونه استوری دیگران را استوری کنیم را مطالعه خواهید کرد.

how-to-share-a-friends-instagram-story-in-your-own.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

در اینستاگرام قابلیتی به نام Add This to Your Story وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا ویدیوی استوری دیگران را در استوری خود به اشتراک بگذارید. امروز در انزل وب قصد داریم نحوه کار با این ویژگی را به شما آموزش دهیم تا با نحوه اشتراک عکس و فیلم استوری دیگران در استوری خود آشنا شوید.

انتشار دوباره عکس و فیلم استوری برای استوری خود اینستاگرام

How to Share a Friend’s Instagram Story in Your Own

به طور کلی اینستاگرام از برنامه هایی مانند توییتر و فیس بوک که به کاربران اجازه اشتراک گذاری مجدد محتوا را می داد عقب مانده بود، به همین دلیل کار اشتراک گذاری محتوای خود را با ویژگی Regram شروع کرد. با استفاده از این قابلیت کم کم درهای اشتراک گذاری محتوا باز شد و حالا شما می توانید استوری های کسانی که شما را دنبال می کنند را به اشتراک بگذارید. با این وجود قابلیت جدید اشتراک گذاری استوری ها بدون هیچ جنجالی از راه رسید. برای اشتراک گذاری استوری چند نکته وجود دار که باید به آنها توجه داشته باشید:

  • استوری باید عمومی باشد که به طور پیش فرض عمومی هست.
  • شما باید در استوری خود را تگ کنید.

بنابراین اگر شما دوستتان یا هر کس دیگری را فالو نکرده باشید نمی توانید استوری را به اشتراک بگذارید مگر اینکه این دو پارامتر برآورده شده باشند. قبلا در انزل وب نحوه به اشتراک گذاشتن پست ها در استوری اینستاگرام را به شما آموزش دادیم در ادامه نحوه اشتراک گذاری عکس و فیلم استوری دیگران در استوری شما را آموزش خواهیم داد.

gettyimages-540936038.jpg

نحوه اشتراک عکس و فیلم استوری با منشن در اینستاگرام

برای تگ کردن یک شخص در استوری، شما باید یک ویدیو یا عکس بگیرید، روی صفحه تپ کنید و بعد شخص را منشن کنید. شما همچنین می توانید روی آیکن استیکر تپ کنید و استیکر “@mention” را انتخاب کنید تا شخص دیگری را تگ کنید.

1-15.jpg

روش اشتراک استوری اینستاگرام دیگران در پروفایل

اگر می خواهید استوری شخص دیگری را به اشتراک بگذارید شما باید ابتدا تگ گذاری کنید و مطمئن شوید که دوست شما هم این کار را انجام داده است بعد از اینکه این کار انجام شد شما یک نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد و به شما اعلام می کند که دوستتان شما را در استوری تگ کرده است.

3-15.jpg

با تپ کردن روی آیکن موشک که در گوشه سمت راست برنامه واقع شده است شما به اینباکس دایرکت هدایت خواهید شد پس روی پیغام دایرکت شخصی که شما را تگ کرده است تپ کنید. شما باید گزینه Add This to Your Story را تپ کنید.

instagram-reshare.jpg

استوری دوست شما در کادری آبی ظاهر خواهد شد. حالا می توانید یک دسته از استیکرها را به آن اضافه کنید و آن را به استوری خود اضافه کنید. این استوری بعد از ۲۴ ساعت ناپدید می شود. هنگامی که فالوورهای شما استوریتان را تماشا می کنند نام کاربر اصلی که در بالای استوری تگ شده است را مشاهده خواهند کرد.

2-14.jpg

غیرفعال کردن اشتراک ویدیو در استوری اینستاگرام

اگر شما می خواهید اشتراک فیلم در استوری اینستاگرام را متوقف کنید به قسمت تنظیمات بروید و گزینه Allow Resharing to Stories را غیرفعال کنید.

Capture-6.jpg

علاوه بر این روش شما می توانید با استفاده از ویژگی Repost عکس و ویدیو دیگران را در پروفایل اینستاگرام خود مجدد به اشتراک بگذارید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب با آموزش اشتراک گذاری عکس و فیلم استوری دیگران در خدمت شما عزیزان بودیم. مسلما ویژگی Add This to Your Story برای کاربرانی که صاحب کسب و کار هستند بسیار سودمند خواهد بود اگر شما هم از این قابلیت جالب اینستاگرام استفاده می کنید می توانید تجارب خود را در قسمت دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط

نظرات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر