موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش برنامه نویسی ربات اینستاگرام

آموزش برنامه نویسی ربات اینستاگرام

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 30 بهمن 1397 ساعت 16:34

آموزش رایگان ساخت ربات اینستاگرام حرفه ای با زبان برنامه نویسی php (پی اچ پی) را شروع کنید

ربات اینستاگرام به نرم افزار کاربری گفته میشود که برای برنامه نویسان ساخته شده است تا بتوانند برنامه های خود را در این شبکه اجتماعی توسعه دهند. در این وب سایت ما سعی کرده ایم ساخت ربات با php را از برنامه نویسان سطح مبتدی شروع کنیم و به پیشرفته ختم کنیم. در انتها نمونه سورس کد ربات را برای دانلود شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم. کلیه دروه های آموزشی ساخت ربات در این وب سایت رایگان میباشد.

آموزش امنیت اینستاگرام

فیلم آموزشی رایگان پروژه برنامه نویسی ربات اینستاگرام خود را با php

این آموزش ها برای برنامه نویسی ربات اینستاگرام محیا شده است . و فقط عزیزانی که به یک زبان برنامه نویسی اگاهی کامل دارند متوجه این آموزش ها میشوند. فیلم آموزشی برنامه نویسی ربات اینستاگرام را میتوانید با کیفیت خود و به صورت کاملا رایگان دانلود کنید و شروع به ساخت و برنامه نویسی پروژه های خود کنید.

اینستاگرام هر روز محبوب تر

این نرم افزاری است که بر مبنای شبکه های اجتماعی ایجاد شده و به کاربران این امکان را می دهد تا عکس های خود را و کلیپ های نهایتا یک دقیقه ای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند لایک بگیرند و نظرات دیگر کاربران را ببینند . اپدیت های جدید و امکانات بی نظیری که دائما به این برنامه اضافه می شود باعث شده تا خیلی زود کاربران میلیونی در جهان پیدا بکند. تعداد کاربران اینستاگرام در جهان از 800 میلیون نفر عبور کرده است و در ایران تعداد کاربرانش حدودا 8 میلیون نفر است.

برنامه نویسان دیگر نگران ربات نباشند

فرصتی در اختیار کاربران خود قرار داده تا بتوانند اپلیکیشن هایی را بر مبنای کارکرد اینستا بسازند و آن را توسعه دهند. اپلیکیشن هایی که ساخته می شود همانند برنامه اینستاگرام این امکان را به کاربر می دهد تا لاگین کند به برنامه کاربران دیگر را فالو کند پست ها را مشاهده و لایک کند و کامنت بگذارد و دیگر امکاناتی که شما می توانید برای کاربر فراهم کنید. شاید تا چند سال پیش کمتر کسی تصور میکرد که بتوان ربات اینستاگرام را نوشت ولی به گذشت زمان و توسعه فضای نرم افزاری در دنیا این ربات ها روز به روز در جهان رشد کرده اند.  ممکن است شما یک شرکت در زمینه های مختلف داشته باشید که نیاز به بروزرسانی اطلاعات خود در این شبکه برای کاربران خود را داشته باشید میتوانید پروژه ربات اینستاگرام خود را به ما بسپارید تا ما با قدرت و توانایی بالای تیم نرم افزاری شرکت آسایش تیم شما را به هدفتان برسانیم.

ازکجا باید شروع کرد

1- برای شروع می بایست که شما ابتدا یک اکانت داشته باشید اگر تا به الان ثبت نام نکرده اید از این ادرس یک اکانت ایجاد کنید : www.instagram.com

sHwvYx7yV24h0mO.png

api اینستاگرام

2- تمام مستندات و اطلاعات مربوط به api های این شبکه اجتماعی که برای ساخت ربات و اپلیکیشن مورد استفاده قرا می گیرد در آدرس زیر موجود است:

www.instagram.com/developer

7m71mjwga7wIBzh.jpg

3- در قسمت گوشه ی سمت راست بالای صفحه گزینه log in وارد اکانت خود شوید .

4- گزینه manage clients  در بالای صفحه برای ایجاد یک برنامه جدید است.

PhmX67mi7wmwph2.jpg

5- در صفحه جدیدی که باز شده registee a new client را بزنید تا فرم ایجاد برنامه برای شما نشان داده شود .

6- تمام فیلد های این فرم را به دقت پر کنید تا اپلیکیشن شما ایجاد شود و اینستاگرام کد cliend id در اختیار شما میگذارد.

7-توجه داشته باشید که اپلیکیشن شما در ابتدا در حالت sandbox خواهد بود یعنی این که فقط بر روی تعدادی کاربر خاص که شما معرفی کرده اید کار میکند

برای این که بتوانید برنامه ی خود را سراسری کنید باید یک درخواست دیگر برای اینستاگرام ارسال کنید.


حالا نوبت کد های php برای ساخت ربات اینستاگرام شما فرارسیده

توجه داشته باشید بنده خیلی موافق آموزش قدم به قدم ساخت ربات اینستاگرام نیستم. بنده نمونه کد هایی که لازم دارید تا ربات اینستاگرام اجرا شود را برای شما قرار میدهم شما با دیدن کد ها به سادگی میتوانید ربات خود را برنامه نویسید کنید.

این برنامه یک Api نوشته شده توسط تیم برنامه نویسی آسایش تیم میباشد که یک سری درخواست به این برنامه با متد get ارسال میشود و این برنامه درخواست هارا گرفته و یک پست در پیج شما میگذارید. این پست شمال عنوان و یک شماره تماس , عکس , متن , و تگ های شما میباشد.

متدهای لازم برای ساخت این ربات پست گذار

  1. title
  2. picture
  3. tag
  4. content
  5. number

دو متد مهم وجود دارد که نام کاربری و رمز ورود به اکانت شماست که باید درج کنید تا برنامه بتواند پست را در پیج شما به اشتراک بگذارد.

  1. password
  2. username

خب این متد ها را با get به سمت کد های پی اچ پی خود ارسال کنید تا برنامه شما اطلاعات را گرفته و پست را در پیج مربوطه به اشتراک بگذارد.

mEDwa7viTmJX2Gm.png

دانلود رایگان نمونه سورس کد نرم افزار ربات اینستاگرام برنامه نویسی شده با زبان برنامه نویسی php

نحوه اجار و استفاده از این ربات

لطفا پوشه ربات را از حالت زیر خارج کنید و در وب سایت خود در مسیری که تمایل دارید اپلود کنید. سپس از یک وب سایت دیگر یا به هرطریقی که دوست دارید در متد های ذکر شده بالا را مشابه دستور عمل زیر فراخوانی کنید تا پست شما را به اشتراک بگذارید.

$url ="https://www.yourwebsite.com/insta/uploadPhoto.php?title=".$title."&number=".$mobile."&username=".$instagram."&password=".$passinsta."&content=".$contentinsta."&tag=".$tags."&picture=".$pic."&adsurl=".$urlads."&channel=".$telegram;

file_get_contents($url);

این دو خط کد را در یک فایل با پسوند php ذخیره کنید و متغیر های مربوطه را بسازید و فراخوانی کنید تا با اطلاعاتی که از شما میگرید در پیجی که ادرسش در این url میباشد پست شمارا به اشتراک بگذارید.

به زودی ادامه آموزش جامع و رایگان ساخت ربات اینستاگرام در ادامه قرار خواهد گرفت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر