موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش نوتیفیکیشن اینستاگرام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 25 بهمن 1397 ساعت 10:05

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان آموزش نوتیفیکیشن اینستاگرام را مطالعه خواهید کرد.

blog_resized_900_450_138_1546088346_%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%AA_%D9%86%D9%88%D8%AA%DB%8C%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86_%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

امروز در این قسمت از مجموعه آموزش های اینستاگرام، نحوه تنظیم اعلانات در اینستاگرام بیان می شود. شما می توانید نحوه دریافت اعلانات در اینستاگرام را با توجه به نوع نیاز خود شخصی سازی کنید. بافالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

تنظیمات نوتیفیکیشن اینستاگرام :

برای تنظیمات نوتیفیکیشن اینستاگرام باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

  1. آخرین نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام را بر رو تلفن هوشمند خود نصب کنید.
  2. برنامه را باز کرده و وارد پروفایل خودتان شوید.

1-instagram-950325.jpg

  1. با کلیک بر روی آیکون سه نقطه وارد منوی آپشن شوید.

2-instagram-950325.jpg

  1. در صفحه باز شده گزینه ‌Push Notification را انتخاب کنید.

3-instagram-950325.jpg

  1. در صفحه باز شده می‌توانید تنظیمات دل‌خواه مربوط به اعلانات در اینستاگرام را تغییر دهید. در ادامه یک به‌ یک هر بخش را برای‌تان توضیح خواهیم داد.

4-instagram-950325.jpg

همان طور که می دانید هر برنامه اعلانات و یا نوتیفیکیشن های منحصر به خودش را دارد. در مورد اینستاگرام هر فعالیتی که یکی از دوستان شما در صفحه خودش و یا صفحه شما انجام دهد می تواند خبرش برای شما ارسال شود! به عنوان مثال درخواست های دوستی که برای شما ارسال می شود، درخواست هایی که از طرف مقابل قبول می گردند، ارسال پست، استوری جدید از طرف دوستان، گذاشتن کامنت برای شما یا صفحاتی که به صورت پابلیک هستند، و ... از جمله نوتیفیکشن هایی است که برای شما ارسال می شود.

همان طور که می دانید در اینستاگرام می توانید گروه های 15 نفره داشته باشید و از ریق آن با دوستان خود مطالب را به اشتراک گذاشته و صحبت کنید. اما اگر اعلانات مربوط به این گروه ها زیاد است، نگران نباشید چرا که می توانید با مراجعه به تنظیمات هر گروه، گزینه Off را انتخاب کرده تا صدای پیامها شما را آزار ندهد.

اما اگر می خواهید تنظیمات مربوط به همه نوتیفیکیشن ها را غیر فعال کنید به صفحه اصلی رفته و در قسمت تنظیمات، یکی از گزینه های Off، From People I Follow و From Everyone را انتخاب نمایید. در حال اول همه پیام ها خاموش می شوندف در حالت دوم فقط اعلاناتی دریافت می شوند که شما آن افراد را فالوو کرده اید و در حالت سوم، همه اعلانات مربوط به هر فردی برای شما ارسال خواهد شد.

برای مطالعه بیشتر توصیه میکنیم مطلب " ترفندهای اینستاگرام و هرآنچه می خواهید بدانید " را بخوانید.

منبع: آی تی رسان  فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی    همچنین بخوانید: آموزش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با استفاده از ربات فالوجت 6 ویژگی اینستاگرام که اشتراک گذاری عکس ها را آسان‌تر می‌کند چگونه در پست های اینستاگرام، کامنت گذاشتن را غیر فعال کنیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر