موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود ورژن 10 oginsta

دانلود ورژن 10 oginsta

نویسنده : معین | زمان انتشار : 10 اسفند 1400 ساعت 11:06

Instagram-4.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

۸ آذر ۱۳۹۵

27,370 بازدید

Instagram.jpg

دو برنامه اینستاگرام با امکانات بیشتر!

نصب همزمان دو اکانت اینستاگرام

Instagram+ / OGInsta+ نام دو برنامه بسیار کاربردی و پلاس برای استفاده از سرویس اینستاگرام با امکاناتی متفاوت و خاص در گوشی های اندرویدی می باشد که با کمک این دو برنامه می توانید در کنار نسخه اورجینال اینستاگرام با یک اکانت یا حساب کاربری دیگر نیز وارد این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار شوید! شاید بار ها برای شما دوستان پیش آمده باشد که عکس و یا فایل ویدیویی خوشتان آمده باشد و به دلیل محدودیت های اینستاگرام نتوانسته باشید آن را دریافت کنید که دیگر نیاز به نگرانی نیست زیبا با استفاده از برنامه OGInsta+ براحتی می توانیدهر عکس و ویدیویی را دانلود کنید!

لازم به ذکر است با توجه به اینکه در این پست از دو برنامه کاربردی Instagram+ / OGInsta رو نمایی شده برای استفاده از نرم افزار Instagram+ باید نسخه معمولی  دانلود اینستاگرام را حذف نمایید اما برای استفاده از اپلیکیشن OGInsta+ نیازی به حذف کردن نسخه معمولی اینستا نبوده و براحتی می توانید در کنار نسخه اصلی از این برنامه جانبی استفاده کنید! البته قابلیت هایی مانند زوم کردن بر روی تصاویر ، کپی آدرس تصویر و اشتراک گذاری تصاویر نیز از جمله امکانات متعدد او جی اینستا می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران اندرویدی بهره مند شده است!

توجه : برای نصب OGInsta+ نیازی نیست Instagram اصلی نصب شده در گوشی خود را پاک کنید و در کنار هم از هر دو برنامه میتوانید همزمان استفاده کنید. ولی برای نصب Instagram+ باید حتما اینستاگرام اصلی نصب شده در دستگاه خود را حذف کنید.

ویژگی ها :

* کپی لینک عکس بضور کامل و دقیق و باسرعت بالا

* اشتراک گذاری تصاویر مورد علاقه در بین دوستانتان

* دخیره ویدئوهای مورد علاقه اینستا با یک لمس ساده

* زوم بر روی تصاویر و بزرگنمایی آنها برای وضوح بهتر

* ذخیره عکس های اینستاگرام بر گالری شخصی خود

* دو اکانت اینستاگرام بر روی یک گوشی بطور همزمان

تصاویری از محیط برنامه :

اطلاعات دانلود فایل


برچسب ها: ایستاگرام پلاس Instagram+, اینستا گرام پلاس برای اندروید, برنامه او جی اینستا, دانلود اینستاگرام مود شده, دانلود رایگان اینستاگرام پلاس اندروید, دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام با OGInsta+, دانلود نسخه مود شده اینستاگرام پلاس, روش نصب دو اکانت در اینستاگرام, نسخه جدید اینستاگرام Instagram+

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر