موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

نرم افزار پست گذار اینستاگرام

نرم افزار پست گذار اینستاگرام

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 23 اسفند 1399 ساعت 04:33

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان نرم افزار پست گذار اینستاگرام را مطالعه خواهید کرد.

ارسال پست زمان بندی شده در اینستاگرام چگونه است؟ پست گذاری خودکار اینستاگرام برای چه افرادی مفید است؟ بهترین نرم افزار ارسال پست اینستاگرام چیست؟ این سوالات را افرادی که به دنبال ارسال پست زمان بندی شده در اینستاگرام هستند می‌پرسند.

آموزش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام امروزه در ایران چنده میلیون کاربر دارد و یک محل بسیار مناسب برای بازاریابی و فروش یا به اصطلاح بیزنس کردن می‌باشد. ولی پست گذاشتن در اینستاگرام در زمان و تایم درست کاری سخت است بخصوص افرادی که در طول روز وقت نمی‌کنند گوشی خود را دائم چک کنند و یا چندین اکانت مختلف دارند و امکان پست گذاشتن در یک لحظه در همه آن‌ها را ندارند.

امروزه ابزارهای زیادی برای پست گذاشتن در اینستاگرام وجود دارد که کار با برخی رایگان بوده و کار کردن با برخی پولی می‌باشد. در ادامه این مطلب به توضیح 6 ابزار محبوب برای پست گذاشتن در اینستاگرام می‌پردازیم.

ارسال پست زمان بندی شده در اینستاگرام با ابزار Buffer

Buffer یک ابزار بسیار پرطرافدار بوده که امروزه استفاده کننده‌های زیادی در سر تا سر جهان دارد. Buffer را شما می‌توانید در گوشی موبایل خود چه اندروید و یا چه ios نصب کنید و همچنین می‌توانید از نسخه وب آن استفاده کنید.

Buffer فقط برای پست گذاری خودکار در اینستاگرام نیست و شما با استفاده از آن در شبکه‌های دیگری مانند پینترست، فیسبوک، تویتتر و... پست بگذارید.

قابلیت‌های برجسته Buffer

  • برای هر حساب اجتماعی خود یک برنامه زمانبندی جداگانه تنظیم کنید.
  • پست های خود را برای شبکه اجتماعی خود مشخص کنید و مشاهده کنید.
  • مشاهده نمایی کلی از محتواهایی که آماده کرده‌اید در اختیار دارید.

مراحل کار با ابزار Buffer

در اولین مرحله به سایت buffer.com رفته بر روی گزینه Get started now کلیک می‌کنیم

در مرحله دوم به صفحه‌ایی می‌روید که در آن چندین آیتم از قابلیت‌ها مختلف buffer را مشاهده می‌کنید. در این صفحه برای استفاده از خدمات ارسال پست خودکار در اینستاگرام بر روی گزینه Publish کلیک کرده و از بین سه گزینه نمایش داده هر کدام را که متناسب برای کار خود دیدید انتخاب می‌کنید. buffer در ابتدا قابلیت استفاده چندروز رایگان را برای شما فراهم می‌کند و پس از محلت مشخص شده شما باید پول اشتراک برای استفاده از خدمات buffer را بدهید.

پس از آن صفحه‌ account set up به شما نمایش داده می‌شود که شما باید در ان ایمیل خودتان و پسورد مورد نظرتان را وارد کنید و بعد از آن بر روی sign up کلیک کنید.

در صفحه بعد شما باید به چند سوال در مورد خودتان و کسب کاری که برای آن صفحه اینستاگرام دارید پاسخ بدهید.

در صفحه بعد بر روی connect your social accounts کلیک کنید.

در این مرحله در بین گزینه‌های نمایش داده شده صفحات مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی آن کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی گزینهینه اینستاگرام در مرحله قبل شما وارد صفحه ورود اینستاگرام می‌شوید و در این مرحله باید پسورد و اسم صفحه اینستاگرام خود را وارد کنید.

پس از آن در این صفحه بر روی گزینه I’ve enabled Push Notifications کلیک کنید.

در این صفحه به شما گفته می‌شود که اکانت شما با موفقیت ساخته شده است و شما می‌توانید به داشبرد مدیریت حساب خود بروید. باید بر روی Go to dashboard کلیک کنید.

در ادامه نیز مشاهده میکنید که می‌توانید روند انتخاب پست گذاری در ایستاگرام خود را به صورت روزانه، هفتگه و یا ماهیانه انتخاب بکنید و با استفاده از تقویم روز انتشار را مشخص بکنید.

در ادامه نیز روش‌های قرارد دادن عکس و نوشتن مطلب برای زیر عکس‌ها و همچنین ادیدت ساعت انتشار را قرار داده ایم که می‌توانید بسیار دقیق و مشخص ساعت و دقیقه انتشار را مشخص بکنید.

ارسال پست زمان بندی شده در اینستاگرام به وسیله Tailwind

Tailwind یکی دیگر از ابزارهای محبوب پست گذاری خودکار اینستاگرام است. در ادامه روش پست گذاری خودکار ایستاگرام در Tailwind را به شما آموزش می‌دهیم. همچنین برای مدیریت پست گذاری خودکار اینستاگرام با Tailwind می‌توانید اپلیکیشن‌ آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.

 آموزش کار با ابزار Tailwind

برای شروع شما باید ابتدا به سایت www.tailwindapp.com بروید و در صفحه وارد شده بر روی signup with instagram کلیک کنید بعد از آن به صفحه ورود اینستاگرام وارد می‌شوید و یوزرنیم و پسورد اینستاگرام خود را در آن وارد می‌کنید.

بعد ورود یوزرنیم و پسورد صفحه‌ایی برای شما نمایش داده می‌شود که باید بر روی گزینه Authorize کلیک کنید و به مرحله بعد بروید.

پس از آن در صفحه زیر بر روی dashboard کلیک کنید.

در این صفحه نحوه قرار دادن پست و مشخص کردن ساعت و تاریخ انتشار آن را مشخص می‌کنید.

همچنین در این صفحه شما می‌توانید برای دریافت اپلیکیشن شماره موبایل خود را وارد کنید تا لینک دانلود برای شما ارسال شود.

ارسال پست زمان بندی شده در اینستاگرام با postfity

نرم افزار ارسال پست اینستاگرام postfity یکی از ابزارهای پست گذاری خودکار اینستاگرام است که کار با آن ساده بوده و به راحتی می‌توان به کمک آن اینستاگرام خود را مدیریت کنید.

از ویژگی‌های postfity می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

 امکان مدیریت چندین حساب مختلف در یک پنل

امکان برنامه ریزی و انتشار پست هم زمان در چند اکانت

کنترل و مدیریت پنل کاربری از روی تلفن و یا تبلت همراه

مراحل استفاده از postfity

ابتدا به سایت postfity به آدرس postfity.com بروید و سپس بر روی گزینه Start scheduling for free کلیک کنید.

سپس در صفحه‌ایی که برای شما باز می‌شود برای ساخت امانت باید یک ایمیل و پسورد برای خود انتخاب کنید و سپس بر روی sign up کلیک کنید.

در صفحه بعد دو گزینه مشخص شده را تیک بزنید و بعد بر روی save کلیک کنید.

در مرحله بعد در صفحه داشبرد بر روی گزینه connect account کلیک کنید.

در صفحه بازشده گزینه اینستاگرام را انتخاب کنید.

پس از ورود رومز و یوزرنیم خود اکانت اینستاگرام شما در داشبود شما وارد می‌شود که باید شما با انتخاب نام پروفایل خود آن را انتخاب کنید و بعد از آن بر روی گزینه connect account کلیک کنید.

در مرحله آخر نیز می‌توانید همانگونه که در تصویر مشخص است عکس نوشته یا عکس انتخاب کنیدو برای آن متتن بنویسیدو ساعت و تاریخ انتشار را نیز تایین بکنید.

ارسال پست زمان بندی شده در اینستاگرام با Zoho Social

ابزار Zoho Social پست اتوماتیک در اینستاگرام را به شما ارائه می‌دهد و همچنین به دلیل داشتن سیستم هوشمن می‌توانید با استفاده از Zoho Social بازدید پست و صفحه خود را نیز بالا ببرید. مدیریت شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین، فیسبوک، اینستاگرام و ... به راحتی در Zoho Social امکان پذیر است.

در ادامه مراحل ثبت نام در Zoho Social را به شما آموزش می‌دهیم.

مراح ارسال پست در Zoho Social

در ابتدا به سایت Zoho Social ب آدرس www.zoho.com/social بروید و در آن بر روی گزینه TRY FOR FREE کلیک کنید. سپس صفحه زیر به شما نمایش داده می‌شود که در آن باید ایمیل و پسور مورد نظر خود را برای ساخت اکانت وارد کنید.

سپس در صفحه باز شده گزینه اینستاگرام را انتخاب کنید و گزینه connect instagram را انتخاب کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات یوزر نیم و پسورد خود در صفحه ورود اینستاگرام بر روی گزینه new post بزنید تا بتوانید پست جدید در اینستاگرام خود قرار دهید.

در مرحله آخر نیز می‌توانید عکس، متن و تاریخ و ساعت دقیق انتشار را مشخص کنید.

سایر آموزش‌های اینستاگرامی که ممکن است به کارتان آید:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر