موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

نرم افزار مدیریت پست های اینستاگرام

نرم افزار مدیریت پست های اینستاگرام

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 21 اسفند 1397 ساعت 23:18

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان نرم افزار مدیریت پست های اینستاگرام را مطالعه خواهید کرد.

ceufydudgybf.pngنرم افزار افزایش فالوور اینستاگراماگر دنبال ترفند افزایش فالوور اینستاگرام و نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام یا نرم افزار افزایش لایک اینستاگرام و... هستید ، کافیست با ما همراه باشید تا آن ها را به صورت کامل به شما معرفی کنیم.افزایش هدفمند فالوور اینستاگرام (کلیک کنید)<br/>http://nket.ir/package-instagram/9xsnybdqumks.pngنرم افزار نینجاگرام

آموزش امنیت اینستاگرام

این نرم افزار یکی بهترین نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فالوور هدفمند خود را جذب کنید ، اما چگونه ؟

فرض کنید پیج شما راجب فان است ، بعد از وارد شدن در نرم افزار شما هشتگ #فان را به اون میدهید و این نرم افزار هر پستی راجب این موضوع دید را لایک میکند ، که جدیدا به آن ویژگی های فوق العاده ای اضافه شده ، مثلا علاوه بر لایک کردن پست ، اون را فالو میکند و سه پست دیگرش را هم لایک میکند.

خب این چه سودی داره؟

سود این کار اینه شما با لایک کردن ۵ هزار پست در روز ، میانگین ۵۰۰ فالوور واقعی و ارزشمند از این طریق به دست می آورید.

برای تهیه نینجاگرام باید چکار کنم؟

این نرم افزار خارجیه و خرید اون دردسر داره، و خوشبختانه ایرانیان زحمتکش اون رو کرک کردن :) ، پس بدون دردسر میتونی از این لینک نینجاگرام رو دانلود کنید :

دانلود ربات نینجاگرام

مشکلات این نرم افزار چیه؟

خب متاسفانه این نرم افزار جدیدا مشکلات زیادی داره و آموزش ربات نینجاگرام هم کامل نیس، مثلا خیلی زیاد بلاک میشه و گاهی از کار میفته و اینکه واقعی نمیشه به امنیتش اطمینان کرد چون این نرم افزار کرکیه !

اما اگر دنبال ربات اختصاصی اینستاگرام هستید، به زودی در کامنت لینک آن را برایتان ارسال میکنم

hh5y54rm8cik.pngنرم افزار کافه اینستا

خب درواقع از فیک منظورم اینه که همه فالوور هایی که از این نرم افزار جذب میشه واقعی نیستند ، شاید از هزار تایی که از این نرم افزار جذب کنید فقط ۱۰ تا ۷۰ نفرشون پست های اینستاگرامتون رو لایک کنن !

مشکلات این نرم افزار هم اینه که زیادی توسط اینستاگرام بلاک میشه، حتی سرعتشم کم کنید بازم بلاک میشه و اینکه چون نصبش زیاده ، سرورش زیاد کند میشه...

پس پیشنهادم اینه از نرم افزار هایی استفاده کنید که ۲۰ تا ۵۰ هزار نصب دارن یا سرورشون قویه و سرعت بالایی دارند، نرم افزار زیر به دردت میخوره !

3ieznfr8rivg.pngنرم افزار فالور و لایک ، ویو بگیر اینستاگرام

بله من هم قبول دارم اسمش طولانیه و خوب نیس، اما شاید نرم افزاری بهتر برای دریافت فالوور باشه، از لینک زیر میتونید دانلودش کنید (لینک کافه بازاره)

https://cafebazaar.ir/app/ir.followertops.mohammad/?l=fa

نرم افزار چهارمی در کار نیست :)

نام بردن نرم افزار چهارم رو به عهده شما میزارم که تجربیاتتون رو راجب افزایش فالوور اینستاگرام و نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام بیان کنید.

? توجه : اگر دنبال افزایش فالوور اینستاگرام به صورت جدی هستید و میخواهید روزانه ۲۰ کا فالوور و ۴۰ کا لایک بزنید، میتوانید پکیج اینستاگرام را قورت بدهید را مشاهده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر