آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه ایمیل بسازیم برای اینستاگرام

چگونه ایمیل بسازیم برای اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 23 اسفند 1399 ساعت 07:27

شماره شما :

آموزش امنیت اینستاگرام

یکی از بهترین شبکه های اجتماعی که اکثر افرادی که در فضای مجازی فعالیت دارد، می خواهد در آن حساب کاربری داشته باشد شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد. این شبکه اجتماعی بهترین و بزرگترین شبکه اجتماعی، به منظور اشتراک گذاری عکس و فیلم می باشد. به منظور ایجاد حساب کاربری در این شبکه اجتماعی، افراد نیاز دارند که یا از طریق شماره موبایل و یا از طریق ایمیل خود، فرآیند احراز هویت خود را برای این شبکه اجتماعی انجام داده و در اینستاگرام عضو شوند. ممکن است بسیاری از افراد با فرآیند ساخت ایمیل برای اینستاگرام آشنایی نداشته باشند. برای این منظور در این نوشتار قصد داریم تا شما را با فرآیند ساخت ایمیل برای اینستاگرام آشنا کرده تا به واسطه آن بتوانید در این شبکه اجتماعی بسیار محبوب، حساب کاربری داشته باشید.

How-to-create-email-for-Instagram-3.jpg

نحوه ساخت ایمیل برای اینستاگرام

شرکت های متعددی وجود دارند که امکان ساخت ایمیل را برای کاربران چه به صورت رایگان و چه با پرداخت هزینه فراهم می آورند، که قطعا شرکت هایی که این فرآیند را با دریافت هزینه از کاربر انجام می دهند، خدمات بیشتری را به کاربر مربوطه ارائه می دهند و همچنین نسبت به حفظ حریم شخصی کاربران خود تعهد بیشتری را در نظر می گیرند. اما با تمام این اوصاف شرکت های معتبر بسیار زیادی هستند که امکان ساخت ایمیل را برای کاربران به صورت رایگان فراهم می کنند و در عین حال خدمات بسیار زیادی را نیز ارائه می دهند و همچنین نسبت به حفظ حریم شخصی کاربران خود قوانین به نسبت راضی کننده ای دارند. از جمله مهمترین شرکت هایی که امکان ساخت ایمیل برای اینستاگرام را برای کاربران به صورت رایگان فراهم می کنند، دو شرکت گوگل و یاهو می باشند که بیشتر کاربران در این دو شرکت حساب کاربری دارند و ضریب اطمینان نسبتا بالایی را نیز برای کاربران خود فراهم می کنند. در ادامه روش ساخت ایمیل برای اینستاگرام در جیمیل که متعلق به شرکت گوگل می باشد را برای شما شرح می دهیم.

چگونه در جیمیل، حساب کاربری ایجاد کنیم؟

جیمیل در واقع سرویسی رایگان است که امکان ساخت ایمیل را برای کاربران فراهم می کند. نسخه آزمایشی این سرویس در سال 2004 ارائه شد و در سال 2007 استفاده برای عموم را آزاد کرد و در سال 2009 نیز از حالت تست و آزمایش خارج شد و در همان محدوده زمانی بیش از 146 میلیون کاربر در هر ماه داشت. کاربران در صورتی که نیاز به فضای بیشتر در این سرویس دارند می توانند با پرداخت مبلغی به صورت سالانه از فضای بیشتری برخوردار شوند. به منظور ساخت ایمیل برای اینستاگرام در این سرویس رایگان کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

اولین قدم: ابتدا از طریق لینک زیر وارد صفحه ایجاد حساب کاربری در جیمیل شوید:

https://accounts.google.com/signup/v2/webcreateaccount?flowName=GlifWebSignIn&flowEntry=SignUp

با ورود به این آدرس، صفحه ای به صورت زیر مشاهده خواهید کرد:

How-to-create-Gmail-Mail.jpg

- در قسمت First name باید نام خود و در قسمت Last name باید نام خانوادگی خود را وارد نمایید.

- در قسمت Username باید نام کاربری خود را که قصد دارید از آن در جیمیل استفاده کنید و در اصل ایمیل شما می باشد را وارد کنید که این نام کاربری باید منحصر به فرد بوده و در اختیار کاربر دیگری نباشد، که البته در فرآیند ثبت نام این مورد بررسی شده و در صورتی که کاربر دیگری این نام کاربری را قبلا برای خود برگزیده باشد به شما پیغام اخطار داده و از شما می خواهد که نام کاربری دیگری را برای خود انتخاب کنید.

- در قسمت Password باید یک رمز عبور برای حساب خود انتخاب کنید که حداقل 8 کاراکتر باشد و سپس در قسمت Confirm باید به منظور اطمینان از صحیح وارد شدن رمز عبور، بار دیگر پسورد خود را وارد نمایید. در آخرین گام باید گزینه Next را انتخاب نماید تا به مرحله بعد ساخت اکانت بروید.

- در این قسمت از ساخت ایمیل برای اینستاگرام به منظور تایید هویت، شماره همراه شما را درخواست می کند که باید شماره خود را در این قسمت وارد نمایید و گزینه Next را انتخاب کنید.

      How-to-create-Gmail-Mail-1.jpg

سپس در این مرحله باید منتظر باشید تا پیامی از گوگل که حاوی کد احراز هویت شما می باشد، برای شما ارسال شود و شما باید کد دریافتی را در فیلد مورد نظر وارد کرده و گزینه Verify را انتخاب نمایید.

    How-to-create-Gmail-Mail-2.jpg

با تایید شدن شماره همراه شما، فرآیند ساخت ایمیل برای اینستاگرام به اتمام رسیده و ایمیل شما برابر است با نام کاربری که در قسمت اول وارد کرده بودید. برای مثال اگر شما نام کاربری example را وارد کرده باشید، آدرس ایمیل شما در جیمیل برابر با example@gmail.com می شود که می توانید در قسمت ثبت نام اینستاگرام این ایمیل را وارد کنید.

ساخت ایمیل برای اینستاگرام در سرویس های دیگر

فرآیند ساخت ایمیل برای اینستاگرام در سرویس های دیگر نیز مشابه با ساخت ایمیل در سرویس جیمیل است و تفاوت قابل توجهی در این روند وجود نخواهد داشت، بلکه همین گام هایی که در قسمت پیش بیان شد نیز در سرویس های ارائه دهنده ایمیل دیگر نیز مشابه است. از دیگر سرویس های رایگان ارائه دهنده ایمیل، یاهو می باشد که همانند جمیل کاربران بسیار زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. به منظور ایجاد حساب کاربری در این سرویس نیز باید به آدرس https://login.yahoo.com/account/create مراجعه کرده و بعد از پر کردن فیلد هایی که مشابه با فیلد های ساختن حساب کاربری در جیمیل می باشند، می توان در یاهو نیز صاحب ایمیل شد.

      How-To-Build-Yahoo-Mail.jpg

همانند سرویس دهنده های خارجی بسیار زیادی که خدمات ایمیل را ارائه می دهند، سرویس های دهنده های ایمیل داخلی نیز وجود دارند که از طریق آن ها می توان حساب کاربری ایجاد کرد و فرآیند ساخت ایمیل برای اینستاگرام را به انجام رساند. از جمله سرویس دهنده های داخلی ایمیل می توان به میل فا، وطن میل، چاپار، پست الکترونیکی ایران و صبا میل اشاره کرد که هر کدام از این ایمیل های فارسی نیز امکانات بسیاری را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون