موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ربات فالوور فیک رایگان

نویسنده : معین | زمان انتشار : 30 بهمن 1397 ساعت 19:03

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران به حساب می آید.به دلیل این محبوبیت و تعدد کاربران در این شبکه ی اجتماعی برای بسیاری از بازاریابان و کسب و کار ها داشتن یک پیج ایستاگرام برای تبلیغات و معرفی خدمات شرکت بسیار جذاب است. داشتن که صفحه در اینستاگرام به خودی ود جذاب نیست زمانی این جذابیت بسیار زیباتر خواهد شد که صفحه اینستاگرام شما به صورت مستقیم بر روی افزایش فروش شما تاثیر داشته باشد. بنابراین باید تعداد فالوورهای قابل قبولی داشته باشید تا بتواند به افزایش فروش شما کمک کند. اگر شما به دنبال ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان هستید امیدوارم که این مطلب کمکتون کند.

آموزش امنیت اینستاگرام
ثبت نام کنید افزایش فالوور اینستاگرام واقعی با ربات اینستاگرام 3 روز تست رایگان

ربات اینستاگرام

اگر با ربات اینستاگرام و نحوه کار کرد آنها آشنا نیستید می توانید مطلب << ربات اینستاگرام >> را مطالعه کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

ربات فالوجت یک ربات افزایش فالوور اینستاگرام  می باشد که علاوه بر افزایش فالوور دیگر کارهای تبلیغاتی در اینستاگرام را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. برای استفاده از ربات فالوجت به صورت رایگان مراحل زیر را دنبال کنید. 

مراحل ساخت ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

free-instagram-bot.png

  • بعد از کلیک بر روی لینک بالا وارد قسمت ثبت نام می شوید. بعد از پر کردن اطلاعات مشخص شده بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.
  • بعد از ثبت نام پیامی منوط بر موفقیت آمیز بودن عملیات دریافت خواهید کرد.
  • در این مرحله وارد ایمیل خود شوید. ایمیل  دریافت شده از سوی فالوجت را باز کرده و بر روی لینک موجود در پیام کلیک کنید. 
  • اکنون شما موفق به ساخت اکانت ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان شده اید.

panel-followjet.png

  • در گام بعدی برای فعال سازی ربات افزایش فالوور اینستاگرام با شماره ۰۳۱۳۶۶۴۰۲۲۹ تماس حاصل فرمایید.
  • اطلاعات اکانت اینستاگرام خود را وارد کرده و از ربات افزایش فالوور اینستاگرام لذت ببرید.
  • آموزش کار با ربات افرایش فالوور اینتاگرام را در مطلب زیر بخوانید.

آموزش افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت با سه روز تست رایگان

انواع ربات های اینستاگرام

ربات های اینستاگرام به دسته های متفاوتی تقسیم می شود. ربات های اینستاگرام رایگان و ربات های اینستاگرام غیر رایگان که هر کدام برای کاری خاص مورد استفاده قرار می گیرند.ماهیت کار در مجموعه ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان هم بسیار جالب است و به این صورت نیست که شما کاری نکنید و افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشید. در این مجموعه شما در ازای یکسری از کارها می توانید به تعداد محدودی افزایش فالوور داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع ربات های اینستاگرام می توانید مطلب << ربات های اینستاگرام >> را مطالعه کنید.

تبلیغات در اینستاگرام با فالوجت

آیا ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان وجود دارد

 هیچ رایگانی بی دلیل نیست, بنابراین شاید در ظاهر کار پولی نپردازید اما در ازای انجام کارهای خاص می توانید از امکانت خاص استفاده کنید.تعدادی از برنامه های افزایش فالوور و لایک اینستاگرام هستند که کاملا رایگان هستند ولی تعداد فالوورهایی که به شما می افزاید بسیار کم است و برای اهداف بیزینسی کاملا مناسب و خوب نیست. اگر به فکر توسعه کسب و کار در فضای مجازی و بخصوص اینستاگرام هستید خود را به ربات های ایسنتاگرام رایگان محدود نکنید. یکسری دیگر از ربات هایی که به عنوان ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان شناخته می شوند همان ربات های کرک شده هستند که به دلیل کرک کارایی لازم را ندارند. به عنوان مثال می توان به دانلود رایگان نینجاگرام کرک شده اشاره کرد. که به دلیل کرک شدن و نداشتن لایسنس کارائی لازم را ندارد.

بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام چیست

تعداد زیادی از ربات ها برای اینستاگرام ساخته شده که  انتخاب بهترین ربات اینستاگرام , ربات پیشرفته اینستاگرام خود یک چالش اساسی به حساب می آید. اما همواره سعی داشته باشید که از ربات هایی که یک کار خاص را انجام می دهند استفاده نکنید زیرا آنوقت برای هر کاری باید یک ربات داشته باشید و برنامه نصب کنید.بهترین کار انتخاب ربات همه کاره اینستاگرام است. در ربات همه کاره اینستاگرام تمام کارها مانند فالوو،آنفالو و لایک و حتی کامنت توسط یک ربات انجام می شود. و لازم نیست برای افزایش فالوور اینستاگرام یک ربات داشته باشید و برای ارسال کامنت خودکار هم ربات دیگرداشته باشید . این دو امکان و تمام  امکانات دیگر را می توانید تنها در یک ربات داشته باشید. 

 چرا از ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان استفاده نکنیم؟


همانطور که گفتم مبنای کار این ربات هاذ باید بررسی شود.علاوه بر آن شما نمی توانید یک ربات داشته باشید که به وسیله آن بتوانید تمام کارهای ارسال کامنت خودکار , افزایش فالوور و لایک خودکار و تبلیغات هدفمند داشته باشیدبنابراین زمان خود را با کار کردن با تعداد زیاد ربات از دست می دهید و اگر از سیاست های اینستاگرام نیز تخطی کنید ممکن است که اکانت خود را بلاک کنید. علاوه بر آن نمی توان اعتباری به کیفیت و نوع خدمات ربات های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان داشت . ممکن است تمام  افزایش فالوور کاملا با اکانت های فیک صورت بگیرد. بنابراین وقت خود را از دست ندهید.

ارزانترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام 

یکی از ارزانترین تعرفه های استفاده از خدمات اتوماتیک ربات های اینستاگرام ، ربات فالوجت است. شما تنها با پرداخت 10000 هزار تومان می توانید یک ربات همه کاره اینستاگرام داشته باشید. و از تمام امکانات یک ربات همه کاره اینستاگرام بدون محدودیت استفاده کنید.

 ربات افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت چگونه کمک می کند

ربات اینستاگرام فالوجت با مجموعه ای از قابلیت ها مانند افزایش فالوور ایرانی و هدفمند بر اساس فیلترهای موجود در برنامه مانند تفکیک منطقه جغرافیایی مورد نظر ، تگ یا هشتک مورد نظر  و یا پیج کاربران هدف علاوه برافزایش بازدید از پست های شما باعث جذب مشتریان بالقوه برای شما می شود.به راحتی می توانید اینستا بوت فالوجت را تسن کنید و با پرداخت هزینه ای کم که نزدیک به رایگان محسوب می شود به سرعت و در تمام ساعت روز و هفته به صورت اتوماتیک پیج خود را توسعه دهید هر چقدر که صفحه شما بزرگتر شود مطمئن شوید به مشتریان شما نیز افزوده می شود. و این افزایش فالوور واقعی و فعال تنها با خرید ربات اینستاگرام محقق می شود. صفحه اینستاگرام خود را حرفه ای مدیریت کنید بدون اینکه وقت زیادی برای آن صرف کنید.

فالوجت به عنوان محبوب ترین و شناخته شده ترین ربات همه کاره اینستاگرام , برنامه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان , ربات هوشمند اینستاگرام وربات اینستاگرام رایگان است .بر خود می بالیم که به ما اعتماد کرده اید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر