موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

حذف گلوبال سرچ در تلگرام

حذف گلوبال سرچ در تلگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 08 آذر 1400 ساعت 17:35

یکی از قابلیت های کاربردی برنامه تلگرام، امکان جستجوی عبارات در کانال ها و گروه هایی است که در آن عضو بوده و یا حتی در چت های دو نفره است. همچنین گاهی اوقات نیز می توان برای جستجوی افراد از روی آی دی تلگرامشان یا جستجوی صفحات و ربات ها از قسمت جستجوی تلگرام نیز استفاده نمود. اما گاهی اوقات همین تاریخچه جستجو تلگرام می تواند دردسر ساز شود و شاید شما نخواهید که هیچ تاریخچه ای در رابطه با جستجوهایی که در تلگرام انجام داده اید، ذخیره گردد. در این مطلب قصد داریم در ادامه مباحث آموزشی تلگرام، آموزشی را در رابطه با چگونگی حذف تاریخچه جستجو تلگرام ارائه دهیم که می تواند بسیار کاربردی باشد.

آموزش امنیت اینستاگرام

نحوه حذف تاریخچه جستجو تلگرام

در مباحث پیشین در رابطه با اهمیت پاک کردن تاریخچه جستجو در اینستاگرام ، توضیحاتی را ارائه دادیم. تلگرام نیز مانند اینستاگرام یک صفحه اجتماعی شخصی بوده و گاهی اوقات نیاز است که اقدام به حذف تاریخچه جستجو تلگرام نمایید. برای این منظور کافی است طبق دستورالعمل های ذیل عمل نمایید.

حذف تاریخچه جستجو تلگرام در اندروید

برای این منظور کافیست روی علامت جستجو در بالای صفحه لمس کنید و هنگامی که تاریخچه جستجو برایتان به نمایش درآمد، روی یکی از آن ها انگشت خود را نگه داشته و سپس گزینه Clear را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه همه تاریخچه جستجو پاک خواهد گردید.

حذف تاریخچه جستجو تلگرام در آیفون

در IOS کافیست به قسمت جستجو رفته و پس از کلیک روی آن گزینه Clear را انتخاب نمایید. با این کار تمام تاریخچه جستجو تلگرام به یکباره حذف خواهد شد.

2-2.png

لازم به ذکر است که در نسخه دسکتاپ تلگرام، تاریخچه جستجو ثبت نخواهد شد و از این بابت می توانید با خیال راحت با تلگرام ویندوز به جستجوی صفحات مختلف بپردازید. تنها در نسخه های موبایلی تلگرام این قابلیت فعال می باشد، که با روش های ارائه شده قادر خواهید بود ، تاریخچه جستجوهای خود در تلگرام را برای همیشه حذف نمایید تا امنیت بیشتری را برای خود فراهم آورید.

حذف تاریخچه جستجو تلگرام و پاک کردن سرچ آن بررسی شده توسطمهرداد قدسی در آگوست 17. خیلی خوب بود خیلی خوب بود رتبه: 5

این نوشته به زبان های دیگر : en.pngEnglish (English)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر