موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چرا افکت های اسنپ چت نمیاد

چرا افکت های اسنپ چت نمیاد

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 06 فروردین 1401 ساعت 22:31

آموزش امنیت اینستاگرام
  • ارسال شده : آذر 12, 1395
  • بازدیدها : 71105

snapchat.jpg

این روزها برنامه Snapchat بسیار محبوب شده است.اما اگر شما هم در فعال کردن آن مشکل دارید در ادامه همراه ما باشید.

snapchat-hero-image_0.jpg?itok=MyK-7Wls

مهمترین دلیل جذابیت این برنامه افکت هایی است که که در این برنامه وجود دارد و با قرار شکل های مختلف بر روی صورت عمکرد بسیار جالبی را به نماش در می آورد، به طوری که این نرم افزار به یکی از کاربردی ترین و مهمترین نرم افزار ها در گوشی ها تبدیل شده است.همچنین این برنامه به دلیل قسمت های بسیار جالبی که داره برنامه های بزرگی مانند اینستاگرام و b612 بخش هایی مانند استوری و افکت های صورت را از برنامه Snapchat کپی برداری کرده اند که این موضوع باز هم نشان از موفقیت این برنامه دارد.

photo_2016-12-02_04-05-02.jpg

متاسفانه این برنامه محبوب در ایران غیر فعال است و برای فعال سازی آن باید از VPN استفاده کنید تا آی پی اینترنت شما به کشوری دیکر تغییر کند و بتوانید در این برنامه ثبت نام کنید و از امکانات آن استفاده کنید.

234946.jpg

همان طور که گفته جذاب ترین بخش این برنامه افکت هایی است که بر روی صورت در این برنامه قرار داده می شود و همجنین در صورت گرفتن استوری صدای شما را نازک تر می کند.اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که این افکت ها چگونه فعال می شوند؟

در پاسخ باید بگوییم که برای فعال کردن این افکت ها باید انگشت خود را بر روی صورت در برنامه قرار دهید تا این افکت ها بر روی صورت شما ظاهر شوند و با کشیدن آن ها به راست می توانید این افکت ها را عوض کنید.

snapchat-face-effect-tigerwoman.png

اما متاسفانه به تازگی ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که حتی در صورت تغییر آی پی کشورتان باز هم افکت های این برنامه برای شما نمی آیند.تنها راه حل رفع مشکل ظاهر شدن افکت های این برنامه باز هم تغییر آی پی است به عنوان مثال اگر آی پی کشور شما بر روی آمریکا قرار دارد آن را بر روی استرالیا تغییر دهید.

snapchat-for-android-02.jpg?itok=-WoZpabD

دقت کنید که در برنامه اسنپ کَلَک هم نمی توانید سوار کنید: اگر در هنگام نمایش یک اسنپ از صفحه عکس یا Screenshot بگیرید، اسنپ چت برای دوست تان یک نوتیفیکیشن می فرستد و فرستنده ی پیام باخبر خواهد شد ویژگی که اینستاگرام هم به تازگی از آن در برنامه خود استفاده کرده است.

بروزرسانی

آخرین تغییرات : شنبه 13 آذر 1395

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر