موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

تشخیص لایک فیک تلگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 21 آبان 1399 ساعت 11:00

برای هر مسابقه چالش که نیاز به افزایش لایک تلگرام و خرید لایک داشته‌اید تضمینی فوری واقعی ◁بدون فیک▷ انجام خواهیم داد. برای افزایش رای نظرسنجی تلگرام با قیمت ارزان در گروه و کانال (خصوصی و عمومی) اصلا نگران نباشید چون باما در هرنوع رای‌گیری که شرکت کردید برنده شوید و از رقبا پیشی بگیرید.

آموزش امنیت اینستاگرام

هرنوع نظرسنجی پابلیک و پرایوت (Private vs Public) و چالشی با ربات های Vote Poll Like داشته باشید مشکلی نیست، ما به شما کمک میکنیم در رقابت با بقیه گزینه ها شما درصد آرای بیشتری کسب کند

ما یک سایت مطمئن با سابقه 5 ساله هستیم که بدون ربات و یوزر فیک درصد گزینه رای‌گیری که در اون شرکت کردید را زیاد می‌کنیم

برای افزایش لایک تلگرام یا خرید رای چیکار کنیم

برای ثبت سفارش دو راه دارید، ارتباط با پشتیبانی زیر در تلگرام یا پرداخت انلاین، ما برای راحتی حال شما و کسب اطلاع بیشتر یک پشتیبانی 24 ساعته برای شما در نظر گرفتیم که میتوانید با ارسال پیام به ان سفارش دهید.

روش اول : سفارش با ارتباط در تلگرام

فقط کافیه به آیدی زیر پیام بدید، برای کسب اطلاعات بیشتر و اطمینان خاطر به کانال لایک بپیوندید. یا به آیدی likemodir@ پیام بفرستید، اگر ریپورت هستید تماس بگیرید. یا شماره زیر و در تلگرام سیو کنید و به آن پیام دهید. “سعی کنید پیامکی نزنید فقط تماس یا پیام در تلگرام”

هفت روز هفته سفارش پذیرفته میشود و رایگان نیست چون باید به نحوی انجام شود بدون اینکه ادمین کانال متوجه بشه، خیلیا که به صورت ناشیانه عمل میکنند باعث می شوند که زحمات شما هدر برود و مسول برگزاری رایگیری متوجه شود و شمارو حذف کند.

تضمین

تضمین انجام کار به صورت دقیق و بازگشت وجه در صورت عدم انجام کار

سابقه

4 سال سابقه کاری در پیامرسان تلگرام و هزاران سفارش تکمیل شده

پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته و حتی روزهای تعطیل

روش دوم : سفارش با پرداخت آنلاین

از طریق فرم زیر میتوانید سفارش خود را ثبت کنید که در صورت خرید دو یا سه پست همزمان صددرصد شامل تخفیف خواهد شد. این قیمتهای چنل های عمومی یا Public میباشد و درصورتی که پست مورد نظر در چنل Private باشد از اینجا پرداخت نکنید و از روش اول یعنی ارتباط در تلگرام استفاده کنید. (چنل عمومی یعنی اینکه یک آیدی داشته باشد)

100 عدد

15000 تومان

نوع: کانال عمومی
مدت انجام کار: دلخواه
کمترین زمان انجام: 5 دقیقه
بیشترین زمان انجام: 72 ساعت

ثبت سفارش

200 عدد

30000 تومان

نوع: کانال عمومی
مدت انجام کار: دلخواه
کمترین زمان انجام: 7 دقیقه
بیشترین زمان انجام: 72 ساعت

ثبت سفارش

300 عدد

45000 تومان

نوع: کانال عمومی
مدت انجام کار: دلخواه
کمترین زمان انجام: 10 دقیقه
بیشترین زمان انجام: 72 ساعت

ثبت سفارش

400 عدد

60000 تومان

نوع: کانال عمومی
مدت انجام کار: دلخواه
کمترین زمان انجام: 12 دقیقه
بیشترین زمان انجام: 72 ساعت

ثبت سفارش

500 عدد

70000 تومان

نوع: کانال عمومی
مدت انجام کار: دلخواه
کمترین زمان انجام: 20 دقیقه
بیشترین زمان انجام: 72 ساعت

ثبت سفارش

600 عدد

80000 تومان

نوع: کانال عمومی
مدت انجام کار: دلخواه
کمترین زمان انجام: 15 دقیقه
بیشترین زمان انجام: 72 ساعت

ثبت سفارش

700 عدد

90000 تومان

نوع: کانال عمومی
مدت انجام کار: دلخواه
کمترین زمان انجام: 25 دقیقه
بیشترین زمان انجام: 72 ساعت

ثبت سفارش

1000 عدد

115000 تومان

نوع: کانال عمومی
مدت انجام کار: دلخواه
کمترین زمان انجام: 30 دقیقه
بیشترین زمان انجام: 72 ساعت

ثبت سفارش

آیا این لایک ها قابل شناسایی هستند

به هیچ عنوان نوع Like قابل شناسایی نیست و هیچ مدیری نمی‌تونه اونی که این رای و داده را شناسایی کند ولی عاملی که باعث میشود که ادمین برگزار کننده چالش شک کنه نحوه ثبت آرا است که جای نگرانی نیست، چون تیم ما باتجربه است و بدون متوجه شدن کسی اینکارو انجام می‌دهد، این بالارفتن آرا یکباره انجام نمی‌شود و به مرور کم‌کم افزوده خواهد شد.

همانطور که گفتیم برای افزایش لایک تلگرام به مدیریت سایت پیام بدید یا از طریق آیدی بالا اقدام به گفتگو کنید و پس از گفتگو و صحت انجام کار لینک پست خود را برای ما می‌فرستید و تعیین میکنید که پروسه افزایش لایک در چه زمانی اینکار انجام شود

چگونه در تلگرام رای جمع کنیم رایگان

اینکار نیاز به ترفند خاصی ندارد، برای افزایش لایک تلگرام می‌توانید اون پست را بین دوستان و آشنایان خود ارسال کنید و از آنها تقاضا کنید که تو اینکار به شما کمک کنند. البته این کار سختی است و علاوه بر اینکه زمان زیادی از شما می‌گیره ممکنه باعث ریپورت شدن شما هم بشود. بهترین جا گروه‌هاست که با اجازه ادمین اون پست و در گروه پین میکنه و از اعضا میخواهد که به شما رای بدهند.

با هربار کلیک روی تصویر خود یک دونه اضافه میشود و شما باید برای مثلا 100 تا به صد نفر بفرستین یا از صد نفر تقاضا کنید، حال اگر میخواهید بدون دردسر اینکار را انجام دهید بهترین روش همون خرید لایک تلگرام است.

نکات مهم قبل از خرید لایک تلگرام

هیچ فرقی بین نوع پست وجود ندارد و شما میتوانید برای هر نوع نظرسنجی با هر تعداد گزینه درخواست بدید و به نحوه احسن انجام خواهیم داد. در زیر نکاتی را درج کرده ایم که با مطالعه آن ها بهتر میتوانید سفارش دهید.

البته سایت ما ادعا نمیکنه رایگان و بدون هزینه برای شما رای زیادی جمع میکند، ولی بهتون قول میدم که خیلی راحت با هزینه ارزان سفارش شما را انجام خواهیم داد.

آیا این لایک ها و رای ها ماندگار هستند؟

بعد از خرید لایک تلگرام امتیاز پست که اضافه شده همیشه ماندگار هستند و با گذشت زمان کم نمیشود و یا از بین نمیروند، چنین چیزی محاله ولی در صورت کسری که اصلا ممکن نیست ما دوباره برای شما رای اعمال میکنیم

زمان انجام کار چقدر است؟

جمع اوری رای پست شما طی نیم ساعت الی پنج ساعت انجام میشود و لازم نیست شما کار خاصی را انجام دهید. به درخواست شما میتوانیم پروسه اعمال رای ها را سریع یا کند کنیم و حتی طی چند روز انجام دهیم.

برای یک پست چندبار میتونم سفارش دهم؟

شما میتوانید بیش از یک بار اقدام به سفارش کنید و یک تصویر دوبار یا چند بار سفارش دهید.

برای افزایش لایک تلگرام کی میتونم سفارش بدم؟

24 ساعت شبانه روز در هفت روز هفته و روزهای تعطیل هم میتوانید سفارش دهید و همان روز هم اعمال خواهد شد. فقط کافیست به آیدی likemodir@ در تلگرام پیام دهید.

آیا میتونم رای رقبا را کم کنم؟

امکان کسر کردن امتیازهای رقبا وجود ندارد ولی اگه پساهایی که دیسلایک داشته باشند، منفی زدن انجام میشود.

برای چه پست هایی میتوانیم رای بخریم

هرگونه نظرسنجی در کانال عمومی و خصوصی، مانند vote like poll quiz و … قابل انجام میباشد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر