موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

فارسی ساز استوری لاین 3

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 29 اسفند 1400 ساعت 14:09

آموزش امنیت اینستاگرام

اگر پیش نمایشی از پروژه ها داشته باشیم می توانیم مشاهده کنیم که متن هایی که در منو ظاهر می شوند دارای مشکل هستند. یعنی به صورت نادرست و از چپ به راست ، نمایش داده می شوند. برای رفع این مشکل از ریبون Home قسمت player  Capture3.jpg  را کلیک می کنیم .

در این پنجره قسمت مربوط به Sidebar بهتر است در سمت راست برای متون فارسی نمایش داده شود. پس در این قسمت sidebar را از حالت On left  به On Right تغییر می دهیم . تا منوی ما از سمت چپ به راست منتقل شود . در قسمت Title می توانیم عنوان پروژه مان را به صورت فارسی وارد کنیم.

Capture6-179x300.jpg

برای تنظیمات متنی : از قسمت Custom با کلیک روی دکمه Other در قسمت Text is read from می توانیم جهت متن را از حالت Left to Right  به Right to left  انتخاب کنیم . ملاحظه می کنیم که متن های ما پس از انتخاب نمودن به صورت درست نمایش داده می شود اما برای اینکه متن های ما جلوه زیباتری به خود بگیرند و همچنین دکمه هایی که در قسمت  Player مشاهده می کنیم به زبان فارسی نمایش داده بشوند ،  از قسمت custom گزینه As text labels  را انتخاب می کنیم در این قسمت می بایستی در بخش زبان ، زبان فارسی و فایل مربوط به آن را Load کنیم .

Capture2-300x64.jpg

برای این کار فایل مربوط به زبان فارسی را می توانیم از لینک مربوطه دانلود نموده و روی دسکتاپ ذخیره نماییم و با کلیک روی گزینه Load آن فایل را فراخوانی کنیم . مشاهده می کنیم که متن های مربوطه به صورت فارسی در این جدول ظاهر می شوند.

برای دریافت فارسی ساز اینجا کلیک کنید.

Capture-300x233.jpg

برای انتخاب فونت هم می توانید از قسمت  Color & Effect  استفاده کنیم . که می توانیم از قسمت Font  با کلیک روی مثلث کشویی مقابل Player Font  نوع فونت خود را انتخاب کنیم .(مثل فونت تیتر )

Capture7-300x207.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر