موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر

دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 25 اسفند 1399 ساعت 05:41

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر را مطالعه خواهید کرد.

حالا اینستاگرام بالاخره دست به کار شده و قابلیت دایرکت در سایت خود را فعال کرده است. با فعال شدن دایرکت اینستاگرام وب کاربران خواهند توانست از دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر و در وب سایت اینستاگرام استفاده کنند.

آموزش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام 24 دی ماه سال 1398 امکان استفاده از دایرکت روی سایت خود را به صورت آزمایشی و برای برخی از کاربران فعال کرده بود. حالا امروز جمعه 22 فروردین ماه 1399 اینستاگرام اعلام کرد که فعالسازی امکان استفاده از دایرکت در کامپیوتر برای کاربران اینستاگرام در سرتاسر جهان را آغاز کرده است.

پیش از آغاز عرضه این امکان برای استفاده از دایرکت اینستاگرام بر روی کامپیوتر می‌توانستید از برنامه اینستاگرام برای ویندوز 10 استفاده کنید اما حالا این امکان برای تمامی ویندوزها و صرفا با استفاده از مروگر و وب‌سایت این برنامه فعال شده است.

امکان استفاده از دایرکت اینستاگرام روی سایت این برنامه مطمئنا برای صاحبان کسب و کار، اینفلوئنسرها و کاربرانی که استفاده زیادی از دایرکت اینستا دارند مفید خواهد بود.

مطالب پیشنهادی: آموزش تصویری و کامل دایرکت اینستاگرام برای تازه‌کارها

دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر کجاست؟

تجربه استفاده از دایرکت اینستاگرام روی سایت و از طریق مرورگر کامپیوتر مشابه با گوشی هوشمند است و کافیست بامراجعه به وب‌سایت این برنامه و از بخش لاگین وارد اکانت خود شوید و به سراغ بخش دایرکت اینستاگرام بروید.

دقیقا مانند نسخه روی گوشی در بخش دایرکت اینستاگرام پس از .ارد شدن به اینستاگرام می‌توانید از گوشه بالا سمت راست با زدن علامت دایرکت به بخش دایرکت پروفایل خود وارد شوید.

مطابق معمول در دایرکت اینستاگرام در وب و روی سایت این برنامه می‌توانید گروه‌هایی جدید ایجاد کنید یا برای یک کاربر خاص پیام دایرکت ارسال کنید. همچنین می توانید برای لایک کردن پیام شخص مقابل دوبار روی آن ضربه بزنید.

یکی از مزایای استفاده از دایرکت اینستا روی کامپیوتر و ویندوز یا مک امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری عکس‌ها از روی دسکتاپ و چک کردن پیام‌های دایرکت خوانده نشده در هنگام کار است!

همچنین این امکان وجود دارد که هنگام کار بر روی دایرکت اینستا روی سایت با فعال کردن اعلان‌ها برای سایت اینستاگرام در مرورگر خود، اعلان‌های دریافت پیام دایرکت جدید را روی مرورگر خود دریافت کنید. این امکان فعلا در حال آزمایش است.

این مطلب در 22 فروردین ماه 1399 آپدیت شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر