موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

محل ذخیره فایلهای تلگرام طلایی در اندروید

محل ذخیره فایلهای تلگرام طلایی در اندروید

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 07 فروردین 1401 ساعت 10:33

اگر در محیط گروه ها و کانال ها یک ویدیو موزیک یا عکس و دانلود کنید به محل ذخیره فایل های تلگرام ایکس ، آیفون، اندروید، کامپیوتر میرود که شاید ندانید گالری کجاست و بخواهید تغییر دهید. بعد از ذخیره ی فایل و فیلم و آهنگ در تلگرام ایکس پوشه دانلود نامعلوم است و اگر بخواهید یک فایل را از طریق زاپیا یا شریت برای دوست خود بفرستید با مشکل مواجه میشوید که ما در اینجا به شما کمک میکنیم تا براحتی پیدا کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام

برای اون دسته از دوستانی که موبوگرام و تلگراف و طلایی و … دارند هم پوشه دانلود شبیه تلگرام اصلی است و فقز نسخه X و Pc و برای شما نشان داده ایم که متوجه شوید.

برای تلگرام اصلی ابتدا وارد فایل منیجر گوشی خود شوید و سپس به دنبال پوشه Telegram بگردید و با ورود به ان هر نوع فایل در پوشه خود قرار دارد. در پوشه Audio موزیک ها، پوشه Documents فایل های دیگر، پوشه Images تصاویر و عکسها، پوشه Video فیلم ها ذخیره شده که میتوانید هم پخش کنید و هم در محیط خارج تلگرام برای دیگران بفرستید.

محل ذخیره تلگرام کامپیوتر

اگر بر روی رایانه شخصی خود این پیامرسان و نصب کردید و فایلی دریافت کردید و میخواهید محل ذخیره در کامپیوتر خود را بیابید به راحتی میتوانید با ورود به پوشه Documents یا Download به دنبال پوشه Telegram Desktop بگردید که فایل های دانلود شده در اون قرار دارد. تصویر زیر مربوط به ویندوز ۱۰ است و اگر دیگر نسحه ها را استفاده میکنید هم دو پوشه بالا که گفتم حتما وجود دارد که با کمی دقت میتوانید براحتی محل ذخیره فایل های تلگرام و پیدا کنید

پوشه تلگرام X

ابتدا وارد File Manager گوشی همراه خود شوید و سپس پوشه Android و سپس Data را انتخاب کنید. در پوشه دیتا کلی پوشه با نام های طولانی مشاهده میکنید که کمی گیج کننده است، به دنبال پوشه Org.thunderdog.challegram بگردید و واردش شوید. حالا اگر روی تلگرام ایکس شما هرچنتا اکانت باشد به همون تعداد پوشه X_account هست و اگر مثلا با اکانت یک دانلود کردید وارد X_account 1 شوید و مشاهده میکنید که کل فایل ها در اونجا هست.

شما میتوایند اون تصاویر و فیلم هارو به جای دیگه منتقل کنید یا با زاپیا و شریت برای دوستان خود ارسال نمایید

محل ذخیره فایل های تلگرام ایکس

۴٫۴

(۸۸%)

۵

امتیاز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر