موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه پست را استوری کنیم

نویسنده : معین | زمان انتشار : 26 اسفند 1397 ساعت 19:01

رویداد۲۴-اگر از جمله کاربرانی هستید که به اینستاگرام علاقه خاصی دارید و دوست دارید از نحوه کار با قابلیت جدید اینستا مبنی بر اشتراک پست‌های خود در استوری‌ها با خبر شوید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.چندی پیش بود که اینستاگرام از قابلیت جدید خود رونمایی کرد، قابلیتی که براساس آن کاربران می‌توانند پست‌های خود یا دیگران در این شبکه اجتماعی را در استوری‌هایشان نیز به اشتراک بگذارند. اما چگونه می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید چرا که این امکان به صورت یک آیکون یا المان مشخص نمایش داده نشده تا کاربران به کمک آن پستهایی که دوست دارند را در استوری‌هایشان به اشتراک بگذارند.

آموزش امنیت اینستاگرام

اگر از جمله کاربرانی هستید که به اینستاگرام علاقه خاصی دارید و دوست دارید از نحوه کار با این قابلیت جدید اینستا با خبر شوید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید. اول از همه باید بگوییم درست است که این قابلیت از حالت آزمایشی درآمده اما هنوز هم برای همه کاربران فعال نشده است.

به گفته مدیران اینستاگرام این قابلیت بتدریج در اختیار تمام کاربران دنیا قرار خواهد گرفت. البته برخی کاربران از داخل ایران با روشن کردن وی پی ان خود می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. اما چگونه باید پست‌های خود یا دیگران را در استوری‌تان بازنشر کنید.
عکس‌هایی که در صفحه شخصی خود یا عکسی که دیگران به اشتراک گذاشته‌اند را انتخاب کنید. حالا گزینه موشک که کنار آیکن کامنت دیده می‌شود را انتخاب کنید. همان موشکی که به کمک آن تا پیش از آن پستها را برای دیگران دایرکت یا در پیام شخصی ارسال می‌کردید.

حالا با انتخاب این موشک علاوه بر گزینه‌های همیشگی یک گزینه دیگر نیز قابل رؤیت است. در این گزینه Add Post to Your Story دیده می‌شود یعنی اضافه کردن پست به استوری شما. با انتخاب این گزینه حالا به بخش استوری خود راهنمایی می‌شوید و حالا می‌توانید روی این پست متن توضیحی یا هر چیزی که می‌خواهید را بنویسید و بعد هم گزینه ارسال را انتخاب کنید. به‌همین سادگی می‌توانید پست‌های جالب خود و دیگران را نیز در استوری‌تان به نمایش بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر