موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه پست های پیج خصوصی را ببینیم

چگونه پست های پیج خصوصی را ببینیم

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 07 فروردین 1401 ساعت 21:27

مدت هاست که افراد زیادی به دنبال روش و ترفند «باز کردن اکانت های خصوصی اینستاگرام» بدون فالو کردن هستند. به عبارت ساده تر روزانه هزاران نفر در پِی یافتن راه حلی هستند که بتوانند به راحتی عکس های هر کاربر اینستاگرامی را ببینند؛ حتی اگر پروفایل آن کاربر، خصوصی (Private) باشد.

آموزش امنیت اینستاگرام

دیدن حساب های خصوصی در اینستاگرام

در صورتی که شما می خواهید عاشقانه های دوست سابق خود را ببینید و یا فقط از هویت فردی از طریق اینستاگرام اطلاع پیدا کنید، دیدن عکس های حساب خصوصی کار ساده ای نمی باشد. ممکن از شما از زدن دکمه فالو خجالت بکشید اما هنگامی که پروفایل فرد مقابل شما خصوصی است گزینه های شما محدود می باشد.

روش های کمی برای دیدن حساب خصوصی دیگران وجود دارد. خیلی از آن ها تضمین شده نیستند، در واقع کسانی که پروفایل خصوصی دارند هدفشان این است که کسانی را که پروفایل آن ها را مشاهده می کنند را کنترل کنند.

درخواست فالو کردن

کاملا می دونیم که این جوابی نیست که شما منتظرش بودید، با این حال مگر این که شما در اینستاگرام بلاک شده باشید یا این که آن فرد با صراحت به شما اجازه ندهد که او را فالو کنید. این ارزش تلاش را دارد. نگران نباشید گلوله را بچرخانید و دکمه فالو را فشار دهید.

در حساب های خصوصی اینستاگرام این اجازه به کاربران داده شده تا آن ها تصمیم بگیرند چه کسانی را قبول کنند و چه کسانی را قبول نکنند. وارد پیج آن ها شوید و دکمه دنبال کردن را بزنید و سپس منتظر قبول و یا رد درخواست خود باشید. متاسفانه در صورت رد شدن درخواست شما شما خبردار نمی شوید و فقط در صورت قبول شدن درخواستتان اینستاگرام به شما خبر می دهد.

در صورتی که شما دوباره وارد آن پروفایل شوید، اگر درخواست شما رد شده باشد شما گزینه دنبال کردن را مشاهده می کنید و در صورتی که هنوز واکنشی نسبت به درخواست شما نشان داده نشده باشد شما گزینه درخواست ارسال شده است را مشاهده می کنید.

آیا راهی برای دیدن حساب های خصوصی اینستاگرام وجود دارد؟

حساب های خصوصی اینستاگرام واقعا خصوصی هستند. اینستاگرام در زمینه محافظت از امنیت کاربران بسیار جدی می باشد، بنابراین آن ها راهی را برای باز شکستن این قوانین باز نمی گذارد. با این حال برخی برنامه ها وجود دارند که به وسیله آن ها می توان وارد حساب های خصوصی شد.

برنامه های دیدین حساب های خصوصی در اینستاگرام

این برنامه ها حساب های خصوصی افراد را به شما نشان می دهند. این به طور کامل روشن نیست که این برنامه ها این کار را چگونه انجام می دهند، بنابراین ما برخی از آن ها را امتحان می کنیم.

بر اساس جست و جوهای ما خیلی از این وبسایت ها به دلیل مسائل امنیتی بسته شده اند. مرورگر من حتی اجازه نده من بیشتر صفحات را باز کنم، این نشانه ای است که شما احتمالا نباید امنیت خود را در این وب سایت ها به خطر بیاندازید .

دیگران شما را به لینک های به ظاهر سایه دار که نیاز به ارائه اطلاعات بیش از حد شخصی شما دارند، و یا پر کردن یک نظرسنجی که به نظر می رسد احتمالا یک ویروس را دانلود کنید توصیه می کنند. باز هم توصیه نمیکنیم امنیت سایبری خود را خطرناک کنید تا سعی کنید شخصیت اینستاگرام را ببینید ممکن است حتی کار نکند.

دیدن اکانت پرایوت (private) اینستاگرام دیگران با Private Instagram Viewer

نویسندگان سایت مشاهده پروفایل های خصوصی ادعا کرده اند که آنها تلاش کرده اند بدون فالو کردن پروفایل افراد عکس های خصوصی آنها را مشاهده کنند اما راه حلی برای آن پیدا نکرده اند و صراحتا بیان می کنند که تا به حال هیچ روش یا ابزار واقعی وجود ندارد که به شما اجازه مشاهده عکس های پروفایل اینستاگرام پریوات را بدهد. بنابراین خودشان دست به کار شده اند و ابزاری رایگان به نام Private Instagram Viewer ایجاد کرده اند که عکس آن را در زیر مشاهده می کنید. در این ابزار شما فقط باید نام پروفایل شخص مورد نظرتان را وارد کنید و دکمه Access Now را فشار دهید. برای مشاهده پروفایل های خصوصی Instagram با استفاده از این ابزار شما نیازی به دانلود فایل ندارید و تنها از طریق مرورگر می توانید پروفایل ها را مشاهده کنید.

ac-image-mg1594552442nc.jpeg

البته اینها فقط ادعاهای این سایت است ما این ابزار را امتحان کردیم بعد از اینکه شما نام پروفایل را وارد کردید شما برای ادامه ملزم به دانلود اپلیکیشن هایی خواهید شد و از این طریق به اهداف مادی خود خواهند رسید.

ac-image-i41594552455fo.jpeg

دیدن فیلم و عکسهای خصوصی در پروفایل های خصوصی اینستاگرام با Instagram Viewer

Instagram Viewer نرم افزار دیگری است که توسط یک تیم پنج نفره برای دیدن محتوای شخصی پروفایل اینستاگرام توسعه یافته است. سازندگان این برنامه ادعا کرده اند که با استفاده از این نرم افزار رایگان در عرض یک دقیقه شما می توانید پروفایل های خصوصی و یا مسدود شده را مشاهده کنید. از ویژگی های ادعا شده این نرم افزار می توان به پیگیری فعالیت ها، مشاهده عکس ها، فیلم ها، اشتراک گذاری ها، نظرات و… اشاره کرد.

ac-image-Xv1594552676Sd.jpeg

خوب حالا نوبت این رسیده است که ادعای این سازندگان نرم افزار را بررسی کنیم. در کادری که در عکس بالا مشاهده می کنید آی دی اینستاگرام مورد نظر خود را وارد کردیم و دکمه CLIECK USERNAME را انتخاب کردیم. همانطور که در عکس پایین مشاهده می کنید تعداد فالور ها و تعداد فالو انجام شده و نام کامل برای ما نمایش داده می شود برای ادامه دکمه سبز confirm را انتخاب می کنیم.

ac-image-kY1594552709GL.jpeg

مانند تصویر زیر سه آپشن برای ادامه برای شما نمایش داده می شود، مشاهده عکس، دانلود عکس و مشاهده پروفایل. ما گزینه مشاهده عکس را انتخاب می کنیم.

ac-image-W715945526952I.jpeg

در ادامه پیغامی برای شما نمایش داده می شود که به خاطر محافظت ضدبوت اینستاگرم ما فقط می توانیم برخی از اطلاعات را در سرورمان دانلود کنیم. برای ادامه مشاهده عکس ها باید مرحله Instagram Human Verification را تکمیل کنید. پس از اتمام تأیید، سرور ما برای دانلود از سر گرفته خواهد شد و شما بلافاصله می توانید عکس ها را مشاهده کنید.

ac-image-0k1594552815aN.jpeg

که ما هر چقدر منتظر ماندیم تا مرحله تایید به اتمام برسد، به اتمام نرسید و نتوانستیم نتیجه نهایی را مشاهده کنیم.

ac-image-vG1594552779yY.jpeg

در صورتی که می خواهید صاحب خط سیم کارت را پیدا کنید پیشنهاد می کنیم پست پیدا کردن و فهمیدن صاحب خط ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و شماره تلفن ثابت را مطالعه بفرمایید.

مشاهده عکس های خصوصی پروفایل اینستاگرام با instaviewy

instaviewy یکی دیگر از ابزارهایی است که شما می توانید با وارد کردن لینک پروفایل اینستاگرام فرد مورد نظر، اطلاعات او را مشاهده کنید. ما این سایت را بررسی کردیم و لینک اینستاگرامی را به طور مثال وارد کردیم

ac-image-F515945528463H.jpeg

سایت اعلام کرد که با عرض پوزش در حال حاضر هیچ پیشنهادی برای منطقه شما یعنی ایران وجود ندارد و به نوعی یک ابزار دورغین آی پی کشور ما را تحریم کرده است !

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر