موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

لینک مستقیم دیلیت اکانت تلگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 16 آبان 1399 ساعت 20:25

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان لینک مستقیم دیلیت اکانت تلگرام را مطالعه خواهید کرد.

پیام رسان تلگرام به عنوان یک پیام رسان موفق در امر ارتباط جمعی شناخته می شود. این پیام رسان کارامد توانسته با قابلیت های بسیاری در نرم افزار اندروید و تحت ویندوز خود، جمع کثیری از کاربران دنیا را مجذوب خدمات خود کند. به طوری که روز به روز بر طرفداران این پیام رسان محبوب افزوده می شود. در این متن آموزشی قصد داریم تا روش دیلیت اکانت تلگرام را به صورت تصویری و کامل برای شما همراهان همیشگی سایت ایران تکنولوژی شرح دهیم. شما با دنبال کردن این آموزش قادرید تا نسبت به حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی خود اقدام کرده و از طریق لینک دلیت اکانت تلگرام به طور کامل آن را پاک کنید. 

آموزش امنیت اینستاگرام

در ابتدا لازم است به چند نکته مهم اشاره کنم.

  1. دقت داشته باشید که حذف اکانت تلگرام از داخل خود برنامه تلگرام امکان پذیر نیست و برای دیلیت اکانت تلگرام باید از مرورگر تلفن همراه یا از طریق مرورگر در کامپیوتر خود استفاده نمایید.
  2. با دیلیت اکانت تلگرام ، دیگر اطلاعاتی که پیش از این در چت های خصوصی شما با دیگران وجود داشت در  دسترس نخواهد بود. پس لازم است تا پیش از حذف اکانت تلگرام خود نسبت به تهیه نسخه بک آپ از اطلاعات مفیدی که به نظرتان می آید بعد ها لازم خواهید داشت اقدام کنید.

مرحله اول برای پاک کردن اکانت تلگرام

برای شروع لبتدا لازم است تا با کلیک بر روی لینک دیلیت اکانت تلگرام وارد بخش دیلیت اکانت شوید

https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

سپس شماره تلفن همراه خود را که اکنون تلگرام شما بر روی آن شماره فعال است را در کادر زیر عبارت Your Phone Number وارد کنید. دقت داشته باشید که پیش از شماره تلفن خود کد ایران ۹۸+ را وارد کرده باشید. در شکل زیر طریق صحیح وارد کردن شماره تلفن همراه نمایش داده شده است

delete-account-telegram-1-1024x468.png

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر