موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ریست اکانت تلگرام طلایی

ریست اکانت تلگرام طلایی

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 11 آذر 1399 ساعت 19:10

نحوه ریست اکانت تلگرام

با سلام خدمت تمام کاربران سایت پی سی کوئست امروز با یک آموزش دیگر در خدمت شما هستیم. همان طور که در آموزش نحوه فعال کردن تایید دو مرحله ای، نحوه فعال کردن این ویژگی را معرفی کردم و توضیح دادیم این کار باعث افزایش امنیت شما می شود.

آموزش امنیت اینستاگرام

در یک قسمت از آموزش نحوه فعال سازی تایید دو مرحله ای به این نکته اشاره کردیم در هنگام قرار دادن رمز حتما یک یادآور پسورد و یک ایمیل پشتیبان وارد کنید تا در صورت فراموشی رمز عبور بتوانید رمز عبور خود را بازیابی کنید.

اما مشکلی که در این بین وجود دارد توجه نکردن کاربران به این نکته می باشد که ممکن است در مدت طولانی رمز خودشان را فراموش کنند به همین علت تلگرام دو گزینه برای بازیابی قرار داده است اما باز کاربران به این راه حل ها هم توجه نمی کنند. و این مراحل را SKIP می کنند.

در صورتی که رمز عبور را فراموش کرده باشید این نکته را مد نظر داشته که دیگر نمی توانید به حساب کاربری خودتان وارد شوید و مجبور هستید اکانت خودتان را حذف نمایید.

در صورت حدف شدن اکانت تمام اطلاعات حساب شما  از جمله تمام چت ها و گروه های شما پاک می گردد.

در صورتی که رمز عبور خودتان را فراموش کرده باشید تنها راهی که پیش رو دارید دیلت اکانت تلگرام یا ریست کردن آن می باشد. (نحوه دلیت اکانت تلگرام)

هنگام ورود به تلگرام و پس از وارد کردن شماره خودتان و دریافت کد تایید به بخش وارد کردن رمز عبور دو مرحله ای وارد می شود ماند تصویر زیر.

در صورت فراموشی رمز عبور و عدم اضافه کردن یک ایمبل ریکاوری پس از کلیک بر روی بازنشانی اکانت پیغام زیر برای شما نمایش داده می شود.

پس از کلیک بر روی گزینه OK یا باشه پیغام زیر را نمایش می دهد. پس از تایید این پیام اکانت شما ریست می گردد.

با این کار اکانت شما ریست می شود و می توانید دوباره با شماره خودتان داخل تلگرام عضو شوید.

پرهام

سلام به همه دوستان و کاربران عزیز سایت پی سی کوئست من پرهام هستم مدیر فنی سایت، علاقه مند به دنیای وب و طراحی وب سایت هر از گاهی هم برای وب سایت های مختلف مطلب می نویسم. امیدوارم بتونم برای شما دوستان بهترین مطالب رو انتخاب کنم. برای پیشرفت وب فارسی لطفا به مطالبی که برای انتشار آنها زحمت کشیده شده است نظر بنویسید و ما رو یاری کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر