موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش استفاده از یک اکانت اینستاگرام در دو گوشی

آموزش استفاده از یک اکانت اینستاگرام در دو گوشی

نویسنده : معین | زمان انتشار : 02 فروردین 1401 ساعت 15:15

tie-empty.png

آموزش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام این روزها بسیار پرطرفدار است، اکثر کسب و کارهای خارج از فضای اینترنت نیز برای همگام ماندن با پیشرفت تکنولوژی سعی میکنند در شبکه اینستاگرام نیز حضور فعالی داشته باشند تا بتوانند از این بازار بالقوه نهایت استفاده را ببرند. همین امر سبب میشود که گاهی به جای یک نفر ، چند نفر مجبور باشند از یک اکانت استفاده کنند. اگر شما هم این سوال برایتان پیش آمده است که آیا دو نفر یا بیشتر میتوانند از یک اکانت اینستاگرام استفاده همزمان داشته باشند یا خیر ، با وب‌۲۰‌سوشیال همراه باشید تا جواب سوال خود را دریابید.

امکان استفاده همزمان چند نفر از یک اکانت اینستاگرام

از آنجایی که ساخت اکانت اینستاگرام با فرض بر منحصر به فرد بودن پایه ریزی شده است ، باید گفت عملا این مسئله امکان پذیر نیست که همزمان دو یا چند نفر بتوانند از یک نام کاربری و رمز مشابه استفاده کنند. به این معنا که هر نام کاربری منحصر به فرد است و اگر شخصی یک نام کاربری خاص خود بسازد امکان تصاحب آن توسط شخص دیگر ممکن نیست. حتما شما هم هنگام ساخت حساب کاربری در اینستاگرام متوجه شده اید که نام کاربری که برای اکانت خود انتخاب کرده اید اگر قبلا تصاحب شده باشد پیغام عدم قبول برای شما ظاهر میشود. اما این به آن معنا نیست که هیچ راهی وجود ندارد همزمان چند نفر از یک اکانت اینستاگرام استفاده کنند.

Social-media-services-1024x678.jpg

فرض کنیم یک شرکت یا سازمان یا هر کسب و کار ویژه ای دارای یک اکانت کاربری در اینستاگرام است ، بنابراین امکان دسترسی تمام اشخاص که پدید آورنده حساب کاربری به آنها نام کاربری و پسورد بدهد فراهم است. یعنی یک حساب کاربری میتواند همزمان در دو، سه و یا هر تعداد دیگر تلفن همراه هوشمند فعال باشد ، به شرط اینکه شما نام کاربری و پسورد ورود به اکانت مورد نظر را داشته باشید.

پس میتوان نتیجه گرفت این مسئله بیشتر برای شرکت ها ، سازمان ها و انواع کسب و کار فعال که خواهان فعالیت در اینستاگرام هستند امکان پذیر است ، به این صورت که یک صفحه در اینستاگرام ایجاد کنند و نام کاربری و پسورد آن را در اختیار کارمندانی که قرار است مطالب مورد نظر را در اینستاگرام منتشر کنند قرار دهند. برای انجام این کار باید توجه داشت که نام کاربری و پسورد در اختیار شخص مورد اعتماد قرار گیرد . چرا که امکان سوءاستفاده در استفاده از این روش بسیار بالاست.

phone-with-instagram-136417883717602601-170510154934.jpg

با توجه به اینکه برخی از حساب های کاربری فقط مطالب مربوط به محصولات و اطلاعات فروش را در اینستاگرام به روز میکنند، میتوان ربات هایی را برای انتقال اطلاعات به صفحه اینستاگرام استفاده کرد، این روش از آنجایی که با نظارت ادمین اصلی صفحه صورت میگیرد و نیاز نیست اطلاعات ورودی به اکانت اینستاگرام در اختیار شخص قرار گیرد و ریسک سوءاستفاده از این طریق وجود ندارد ، روش مناسبی است. اما همانگونه که در مقاله گفتیم این تنها در صورتی امکان پذیر است که شما از ربات فقط برای کپی یک سری مطالب در اینستاگرام استفاده کنید. امیدواریم این مقاله مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر