موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

اشتراک گذاری پست در اینستاگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 28 اسفند 1397 ساعت 21:06

گاهی فکر می‌کنید بازنشر عکسی یا ویدئویی می‌تواند افزایش فالوور در اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام را برای شما به دنبال داشته باشد. راه‌های زیادی برای اشتراک‌گذاری و بازنشر عکس‌ها و پست‌های اینستاگرام وجود دارد. در این مطلب از مجموعه آموزش‌های اینستاگرام، راهکاری برای اشتراک گذاری مجدد پست‌های اینستاگرام بیان می‌شود.

آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش اشتراک گذاری مجدد پست‌های اینستاگرام

اینستاگرام  یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سطح جهان و خصوصا ایران است. صفحات مختلفی در این شبکه در حال فعالیت هستند که مطالب جالبی را منتشر می کنند. اما بر خلاف شبکه اجتماعی فیسبوک، در اینستاگرام شما نمی توانید با استفاده از گزینه های موجود، مطلب آن صفحه را در پیج خود به اشتراک بگذارید. اما نگران نباشید چرا که برای هر چیز راه حلی وجود دارد. در این مقاله ما روش اشتراک گذاری مجدد پست های اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. پس با فالووجت، ربات افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام با ما همراه باشید.

برای این که شما بتوانید پست های سایر صفحات را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید، روشی توسط این شبکه ارائه نشده است. اما برنامه های کمکی زیادی وجود دارند که می توانید به واسطه آنها این کار را انجام دهید. دو برنامه رایگان و البته محبوب بین کاربران، برنامه های Repost for Instagram و Insta Repost است. روش استفاده از هر دوی این برنامه ها تقریبا مشابه هم است. به همین دلیل در این مقاله ما تنها روش استفاده از برنامه Insta Repost را به شما آموزش می دهیم.

حتما می دانید که برای استفاده از این برنامه اولین کاری که باید انجام دهید این است که آن را دانلود و سپس نصب نمایید.

بعد از آن باید وارد اینستاگرام خود شوید و پستی که می خواهید دوباره به اشتراک بگذارید را پیدا کنید.

سپس با استفاده از آیکون 3 نقطه ای که در بالای هر پستی قرار دارد، لینک آن پست را بدست آورید. با استفاده از گزینه Copy Share URL می توانید به این لینک دسترسی پیدا کنید.

با انجام این کار برنامه کمکی Insta Repost به صورت خودکار در تلفن همراه شما اجرا می شود و از شما می پرسد که می خواهید با این لینک چه کاری انجام دهید. شما می توانید در همان لحظه با استفاده از گزینه Repost now پست را در همان لحظه به اشتراک بگذارید و یا با استفاده از گزینه Save to repost later انجام این کار را به زمان بعدی موکول نمایید. در این حالت لینک مورد نظر برای شما ذخیره می شود تا هر زمان که خواستید به آن مراجعه کرده و برای اشتراک گذاری مجدد آن اقدام نمایید.

به همین سادگی شما می توانید پست هایی که می خواهید را در صفحه کاربری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

فالوجت: ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

همچنین بخوانید:

مشکل ارسال نشدن فیلم در اینستاگرام + 12 راهکار

حذف افراد از لیست فالوور ها در اینستاگرام بدون متوجه شدن شخص

25 راهکار برای جذب فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر