آموزش امنیت اینستاگرام

علت ذخیره نشدن عکس در گالری

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 21 بهمن 1397 ساعت 21:53

آموزش امنیت اینستاگرام

مشکل ذخیره نشدن عکس در گوشی و در گالری گوشی اندروید را در این صفحه از همراه رایانه بخوانید و از مقالات مرتبط با گالری گوشی و آموزش های کاربردی گوشی استفاده کنید و مشکلات گوشی و کامپیوتر خود را از پشتیبانی 9099070345 همراه رایانه شبانه روزی و حتی در تعطیلات بپرسید !!!


از جمله مشکلاتی که ممکن است کاربران گوشیهای مختلف را درگیر کند مشکل ذخیره نشدن عکس در گوشی می باشد که می بایست با تدابیری که در ذیل گفته می شود بتوانید این مشکل را برطرف کنید.

پیشنهاد میکنیم مشکل باز نشدن گالری گوشی را به همراه مشکل پخش نکردن فیلم و ویدیو در گوشی را نیز بخوانید .

حل مشکل ذخیره نشدن عکس در گوشی


چنانچه مدت زیادی با تلگرام کار کرده باشید متوجه می شوید که تصاویر باز نشده و یا ذخیره نمی شوند. بنابراین می بایست حافظه تلگرام خود را خالی کنید. برای اینکار وارد تنظیمات تلگرام یا Setting شده و سپس گزینه تنظیمات حافظه کش را انتخاب می کنیم. در ادامه گزینه clear cash را انتخاب می کنیم. همچنین در قسمت نگهداری رسانه ها می توانیم مشخص کنیم که اطلاعات دریافتی از تلگرام در چه بازه زمانی ذخیره شوند .

Problem-not-saving-photo-on-phone.jpg

چنانچه نگران تصاویر دانلود شده خودتان هستید می توانید وارد قسمت مدیر فایل یا File Explorer شوید که البته این گزینه در گوشیهای مختلف متفاوت می باشد. در این قسمت وارد پوشه های تلگرام شوید. در این پوشه ، پوشه های دیگری نیز وجود دارد که شامل پوشه های Telegram Audio , document , images,video می باشد که حاوی مطالب دانلود شده می باشد. در واقع نگران از دست دادن موارد دانلود شده نباشید.

البته همه مشکلات مربوط به تلگرام نمی باشد. فرض کنید میخواهید از صحنه های مختلف عکس بگیرید ولی عکس ذخیره نمی شود. برای حل این مشکل ابتدا حافظه گوشی خود را خالی کنید. سپس وارد تنظیمات گوشی شده و لیست برنامه ها را باز کنید. سعی کنید تنظیمات برنامه ها را به حالت اول برگردانید که این گزینه در گوشیهای مختلف متفاوت می باشد.چنانچه همچنان مشکل پابرجا بود می بایست تنظیمات گوشی را به حالت اولیه خود برگردانیم. فلش کردن گوشی زمانی ضرورت پیدا می کند که راه حل ریست به تنظیمات کارخانه نیز برای گوشی چاره ساز نباشد.


لینک های جذاب

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون