موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود برنامه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

دانلود برنامه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 02 شهریور 1400 ساعت 14:59

فالوور گیر اینستاگرام برنامه ایی است که این امکان رو به شما میده تا تعداد فالوور، لایک و کامنت های اکانت خودتون رو افزایش بدید پس اگر به دنبال محبوبیت و دیده شدن بیشتر هستید، این برنامه مورد نیاز شماست.

آموزش امنیت اینستاگرام

امكانات

? دریافت سکه و الماس ، دريافت الماس با فالو كردن کاربران و دریافت سکه با لایک از پست ها

?سفارش برای دیگر اکانت ها، قابلیت ثبت سفارش برای اکانت های مختلف وجود دارد.

? دریافت سریع سفارشات، اعضا با کیفیت و سفارش ها با سرعت بالا انجام می شود.

? قابلیت تبدیل سکه و الماس به یکدیگر ، با توجه به نیاز به سفارشات میتونید الماس و سکه های خودتون رو به یکدیگر تبدیل کنید.

? مدیریت اکانت ، قابلیت فوق العاده مدیریت و جابه جایی بین اکانت ها در فالویر بگیر اینستاگرام وجود داره و همچنین قابلیت ورود با 30 اکانت وجود دارد.

? آمارگیر و آنالیز اکانت ، چارت های آماری اطلاعات دقیق اکانت رو نمایش می دهند و با این قابلیت میتونید به صورت روزانه تعداد افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام رو در نمودارهای آماری مشاهده کنید.

نحوه کار

برای افزایش فالور لایک کامنت اینستاگرام باید از طریق خرید  یا جمع کردن سکه در برنامه، سکه بدست آورده و سفارش بدید، که علاوه بر سفارشات میتونید از قابلیت هایی مانند تبدیل الماس و سکه به یکدیگر، مدیریت اکانت، آمارگیر و آنالیز اکانت و... استفاده کنید.

حریم خصوصی

برنامه از API استفاده می کند و شما مستقیم در اینستاگرام لوگین می کنید. ما به پسورد و اطلاعات شخصی حساب شما دسترسی نخواهیم داشت. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر