موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

اهنگ در استوری اینستاگرام اندروید

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 21 اسفند 1397 ساعت 15:11

6dc4f46c-8e63-4990-acb8-a303488dd0c3235-190.jpg شما میتوانید به راحتی مسیقی دلخواهتان که متناسب با هرلحظه از رویدادها و احساساتتان است را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید تا احساسات خود را نزدیکتر به مخاطب بیان کنید

آموزش امنیت اینستاگرام

در این مطلب  از مجموعه آموزش های اینستاگرام قصد داریم با آموزشی کوتاه و ساده‌ترین روش نحوه اضافه کردن موسیقی دلخواهتان را به استوری اینستاگرام توضیح بدهیم. گروه روبوکلیک همواره توانسته همگام با آپدیت های جدید اینستاگرام پیش برود و با مجموعه ای از آموزش ها و اخبار اینستاگرام نتیجه هر چه بهتری را برای شما عزیزان چه در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام و ربات اینستاگرام پیش ببرد. با یکی دیگر از مجموعه آموزش های روبوکلیک همراه ما باشید...

استقبال بی‌نظیر از استوری اینستاگرام باعث شده تا اینستاگرام در هر آپدیت جدید، ویژگی‌های تازه‌ای را مانند قابلیت موزیک  به آن اضافه کند و به همین شیوه بر شدت محبوبیتش در میان کاربران بیافزاید.با امکانات زیادی که در استوری اینستاگرام در اختیار قرار داده  که شاید احساس کنید یک کانال تلویزیونی دارید و می‌توانید هر آنچه بخواهید را به مخاطبان خود بگویید. موسیقی می تواند نقش مهمی را در لحظه های شما به اشتراک بگذارد و احساسات خود را با دوستان خود بیان کنید.

1ec5bc46-92a5-4033-8a90-398bb5c676a7.pngاکنون که شما وارد قسمت search استوری میشوید تا برچسبی به عکس یا ویدیوی ظبط شده خود بگذارید نماد موزیک را هم بین بقیه نمادها خواهید دید. با ضربه زدن به روی نماد موزیک کلکسیونی از آهنگ را خواهید داشت میتوانید آهنگ مورد علاقه و متناسب با خلق و خوی واحساسات خود را انتخاب و برای پیش نمایش آهنگ ضربه بزنید تا آهنگ را گوش دهید. بعد از اینکه موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب کردید این امکان برای شما فراهم است تا قسمتی از موسیقی را برگزینید که متناسب با استوری شما است. 

همچنین این امکان برای شما فراهم است که قبل از اینکه ویدیوی خود را در استوری ضبط کنید، موسیقی مورد نظر خود را انتخاب کنید. وقتی به قسمت استوری مراجعه میکنید برای ضبط استوری خود، در منویی که در زیر دکمه دایره پایین صفحه وجود دارد گزینه Music را مشاهده میکنید با انتخاب این گزینه قسمت مورد علاقه و متناسب آهنگ  مورد نظر را انتخاب کنید و یک ویدیو را به عنوان آهنگ پخش در پس زمینه ضبط کنید.

e0da7639-5357-4a4e-adf7-4675408f3f35.png

باید توجه داشت که توانایی انتخاب آهنگ قبل از ضبط ویدیو فعلا  در حال حاضر برای سیستم های IOS در دسترس است اما بزودی برای سیستم های Android نیز قابل دسترس خواهد بود.

منبع:instagram-press

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر