موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 11 مهر 1400 ساعت 23:57

دانلود پروفایل اینستاگرام با ساده ترین روش و بالاترین کیفیت با اپلیکیشن Qeek for Instagram

آموزش امنیت اینستاگرام

4.7

(93.33%)

3

votes

معمولا با محبوبیت هر برنامه ای، امکانات ثانویه زیادی با توسعه برنامه های جانبی ارائه می شود. این امکانات عموما از کمبودهای موجود در یک برنامه نشات گرفته و به همین دلیل نیز محبوب می شوند. اپلیکیشن اینستاگرام یکی از برنامه های پرطرفدار در سرتاسر دنیا می باشد که دارای اپلیکیشن های ثانویه بسیار زیادی است. یکی از کمبودهای موجود در اینستاگرام که کاربران زیادی خواهان آن هستند اما اینستاگرام تاکنون این امکان را به برنامه خود اضافه نکرده است امکان دانلود پروفایل اینستاگرام می باشد. همانطور که می دانید پروفایل افراد در اینستاگرام با یک آیکن کوچک نمایش داده می شود که قابل دانلود و یا بزرگنمایی نیست. در این مطلب قصد داریم روش های خوبی برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با سایز بزرگ و با کیفیت بالا را به شما معرفی کنیم.

عکس پروفایل Instagram

اگر شما هم از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید حتما تابحال متوجه شده اید که امکانی برای دانلود عکس پروفایل افراد در اینستاگرام با ابعاد بزرگ وجود ندارد. اینستاگرام بر خلاف بسیاری از برنامه های پیام رسان مانند تلگرام، این امکان را ندارد که بتوان با کلیک بر روی تصویر پروفایل کسی، عکس را با سایز بزرگ به نمایش گذاشت و یا دانلود کرد. برای اینکار نیاز است تا از برنامه های جانبی دانلود پروفایل اینستاگرام  تغییر عکس پروفایل اینستاگرام برای مشاهده دیگر افراد استفاده کنید. خوشبختانه برنامه هایی که با استقبال زیادی روبرو می شوند و کاربران بسیاری پیدا می کنند دارای امکانات خوبی هستند. اما در صورتیکه عدم وجود امکانات خاصی حس شود، توسعه دهندگان زیادی وجود دارند که برنامه های مختلفی با ایده های خاص بر روی اپلیکیشن محبوب ایجاد می کنند که به این نوع برنامه ها اپلیکیشن های جانبی گفته می شود. اینستاگرام به دلیل محبوبیت زیادش دارای اپلیکیشن های جانبی خیلی زیادی است. از جمله این برنامه ها می توان به برنامه های دانلود فیلم و عکس اینستاگرام، ساخت کلیپ اینستاگرام، دانلود استوری اینستاگرام، دانلود پروفایل اینستاگرام و … اشاره کرد.

روش های دانلود پروفایل اینستاگرام

به طور کلی برای دانلود پروفایل اینستاگرام دو روش وجود دارد:

  1. دانلود از طریق وب سایت
  2. دانلود از طریق اپلیکیشن

وب سایت ها و اپلیکیشن های بسیار متعددی وجود دارند که امکان دانلود پروفایل اینستاگرام را به شما می دهند. در این مطلب ما دو وب سایت در این زمینه را به شما معرفی می کنیم که نسبت به سایر وب سایت ها شناخته شده تر بوده و قدیمی تر می باشند و همچنین استفاده از آن ها نیز بسیار ساده است. اولین وب سایت izuum.com است که با استفاده از این وب سایت و تنها با داشتن آدرس اکانت هر کسی، می توانید تصویر پروفایل آن شخص را در سایز واقعی مشاهده و در صورت تمایل دانلود کنید. وب سایت دوم که نسبت به قبلی معروف تر است وب سایت instadp.com می باشد که در ادامه آن را به طور کامل به شما معرفی می کنیم.

instadp برنامه دانلود پروفایل اینستاگرام

instadp.com یکی از وب سایت های بسیار معروف در جهت دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام می باشد. شما می توانید با مراجعه به این آدرس تنها با داشتن نام کاربری هر فردی به تصویر پروفایل آن فرد با سایز اصلی دست پیدا کنید. همچنین این وب سایت به دلیل محبوبیتش در بین کاربران اقدام به توسعه اپلیکیشن اختصاصی خود با نام Qeek For Instagram نموده است. در صورتیکه از جستجو در مرورگر و دردسرهای احتمالی آن خوشتان نمی آید و یا می خواهید با سرعت بیشتری پروفایل دیگران را چک کنید می توانید این برنامه را دانلود کرده و با استفاده از آن اقدام به دانلود پروفایل اینستاگرام سایرین با کیفیت بالا و همچنین سایز اصلی تصاویر بنمایید. اپلیکیشن Qeek for Instagram – Zoom profile insta DP در سایت گوگل پلی دارای امتیاز 4.6 از 5 می باشد. همچنین امتیاز این برنامه در 4.5 از 5 است که امتیاز خوبیست.

Capture-1.jpg

محیط وب سایت Instadp.com

در صورتیکه قصد استفاده از وب سایت Instadp برای دانلود پروفایل اینستاگرام را دارید بایستی پس از ورود به وب سایت در کادر قرار داده شده نام کاربری حساب مورد نظر را تایپ کنید. پس از آن تصویر پروفایل اکانت مورد نظر برای شما نمایش داده می شود. در صورتیکه تمایل به دانلود تصویر با سایز اصلی را دارید باید بر روی عکس کلیک کنید تا سایز بزرگ آن نمایش داده شود. سپس با کلیک راست بر روی تصویر و انتخاب گزینه Save Image As می توانید تصویر انتخابی را در گالری خود ذخیره کنید.

دانلود اپلیکیشن Qeek For Instagram

اپلیکیشن Qeek For Instagram توسط عوامل وب سایت instadp که یکی از معروفترین وب سایت ها در جهت دانلود تصاویر پروفایل اینستاگرام است توسعه داده شده است. شما می توانید این برنامه را برای گوشی اندروید یا آیفون خود دانلود کنید. این برنامه به صورت رایگان ارائه می شود و کیفیت بالایی در دانلود عکس پروفایل instagram دارد.

دانلود Qeek For Instagram اندروید

دانلود Qeek For Instagram آیفون

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر