موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام براي ايفون

برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام براي ايفون

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 12 فروردین 1398 ساعت 14:55

1464514628_igprofile-view-instagram-profile.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

برای دانلود تصاویر و ویدئوهای به اشتراک گذاشته در اینستاگرام ما Instagrab و Easy Save را در اختیار داریم، اما برای تصویر پروفایل باید به همان عکس دایره ای و کوچک بسنده کنید چون برای مشاهده تصویر پروفایل نه اینستاگرام و نه اپلیکیشن های مورد بحث کاربرد دارند.

چاره کار اپلیکیشن IGProfile از ساخته های محمد کمیلی در اپ استور است، این ابزار به صورت رایگان و تنها با جستجوی آیدی پروفایل مورد نظر تصویر کاربر را با بهترین رزولوشن نمایش می دهد.

1464514665_igprofile-view-instagram-profile-1.jpeg

از محمد کمیلی ممنونیم، این محمد باید همان کمیلی عزیز باشد که در ساخت برنامه هایی چون مداد و Persionary در مک همکاری داشته؛ محمد جان اگر این مطلب را می بینی با ما در تماس باش !

1464514680_igprofile-view-instagram-profile-2.jpeg

نکته: با توجه به سیاست های حفظ حریم خصوصی در اینستاگرام، شما نمی توانید تصویری را دانلود و ذخیره کنید؛ اسکرین شات بگرید، اسکرین شات.

تبلیغات

برای نصب برنامه و بازی اپل روی آیفون یا آیپد نیاز به اپل آیدی دارید. در صورتی که از اپل آیدی شخص ثالث استفاده میکنید آگاه باشید که آن شخص دسترسی کامل و بدون محدودیت به تمام اطلاعات داخل گوشی شما دارد. برای ساخت اپل آیدی با ایمیل و مشخصات دلخواه شما و یا خرید اپل آیدی وریفای شده ، اینجا کلیک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر