موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام خود

فروش پیج اینستاگرام خود

نویسنده : معین | زمان انتشار : 09 آذر 1399 ساعت 15:48

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان فروش پیج اینستاگرام خود را مطالعه خواهید کرد.

اما مزیت خرید پیج اینستاگرام چیست و چرا شما به آن نیاز حیاتی دارید؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از بزرگترین و بهترین شبکه های اجتماعی در دنیا است و بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها، حدودا 30 درصد شهروندان ایرانی عضو اینستاگرام هستند. هر بستری که کاربران زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی، فروش و در کل راه اندازی کسب و کار جدیدی است. همانطور که می دانید همه اعتبار هر پیج در اینستاگرام تعداد فالوورهایش است. پس موفقیت یا عدم موفقیت هر کسب و کاری در اینستاگرام به تعداد فالوور‌هایش بستگی دارد.

آموزش امنیت اینستاگرام

داشتن یک پیج اینستاگرام با تعداد فالوور های بالا باعث افزایش اعتماد بین بازدید کننده ها و مشتری های شما خواهد شد تا خرید های متعددی از محصولات شما داشته باشند. قطعا تفاوت زیادی بین یک پیج با فالوور های کم با یک پیج با فالوور های بالا از لحاظ روان شناختی بر روی بازدید کننده‌هایی که قصد خرید یک نوع محصول را دارند به سوی شما سوق خواهد داد تا خریدشان را از شما انجام دهند.

در وبسایت ما، شما می‌توانید پیج مورد نظر خود را با تعداد فالوورهای مشخص انتخاب کنید و با خرید پیج اینستاگرام بدون اتلاف وقت ره صد ساله را یک شبه طی کنید ?

شما میتوانید قبل از خرید پیج اینستاگرام از تمامی مشخصات پیج خود آگاه شوید. همچنین به شما توصیه می‌کنیم حتما بخش سوالات متداول خرید پیج اینستاگرام را بصورت دقیق مطالعه کنید، سپس اقدام به خرید نمایید و پیج اینستاگرام پر طرفدار خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید .

سوالات متداول خرید و فروش پیج اینستاگرام

+ آیا امکان تغییر مشخصات پیج اینستاگرام خریداری شده وجود دارد؟

– بله ، تمامی اطلاعات و مشخصات پیج را میتوان تغییر داد از جمله اسم پیج ، نام کاربری ، پسورد ، ایمیل و…

+ آیا محتوای پیج ها ، عکس ها و فیم های قبلی قابل تغییر و حذف هستند؟

–  بله ، شما میتوانید در صورت تمایل تمامی پست ها و محتویات پیج خریداری شده را حذف کنید و این عملیات هیچ تاثیری بر پیج نخواهد داشت.

+ چرا کسب و کار های اینستاگرامی به خرید پیج آماده اینستاگرام نیاز دارند؟

– ” در اینستاگرام همه چیز شما ، فالوور های شماست .” کسب و کار های فعال اینستاگرامی با در نظر گرفتن این مهم ، می توانند با خرید پیج اینستاگرام در جهت جذب مشتری و ارتقا طیف مخاطبین خود جهشی بلند بردارند و از دیگر رقبا پیشی گیرند.

+ آیا امکان خرید پیج اینستاگرام در زمینه کسب و کار دلخواه وجود دارد؟

– پارس اینستاگرام تعدادی پیج های آماده در زمینه های مختلف در اختیار دارد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تلگرام ما در ارتباط باشید.

+ آیا فالوورهای پیج های خریداری شده واقعی و ایرانی هستند؟

– بله؛ تمامی فالوورهای پیج های آماده کاملا واقعی و ایرانی هستند و دارای اسم ، عکس پروفایل و پست می‌باشند.

+ نحوه تحویل پیج اینستاگرام خریداری شده چگونه است؟

– بعد از انتخاب پیج مورد نظر و پرداخت در وبسایت ما ، طی 1 الی 2 روز کاری مشخصات پیج برای شما ارسال خواهد شد همچنین شما میتوانید با پشتیبانی تلگرام ما جهت پیگیری سفارش خود در ارتباط باشید.

+ چه تضمینی برای ریزش فالوور ها وجود دارد؟

– نگران ریزش فالوورهای خریداری شده نباشید زیرا پارس اینستاگرام تا 10% ریزش های هر پیج را جبران خواهد کرد .

+ نسبت لایک ها در پیج های آماده چگونه است؟

– بطور کلی در بهترین حالت نسبت لایک به تعداد فالوور ها در اینستاگرام 10% است یعنی در بهترین حالت برای یک پیج با 1000 عدد فالوور واقعی 100 لایک میباشد . در اینستاگرام درصد تعامل کاربران نسبت به پیج های شخصی بیشتر و نسبت به پیج های بیزنسی و کسب و کار ها کمتر است .

+ موضوع و مخاطبان پیج چه کسانی هستند؟

– موضوع و مخاطبان تمامی پیچ ها جنبه عمومی دارند.

+ آیا شما به پیج های خریداری شده اینستاگرام دسترسی خواهید داشت؟

– خیر ، شما پس از خرید پیج اینستاگرام و دریافت مشخصات پیج میتوانید ( پسورد ، ایمیل و شماره تلفن ) پیج خود را تغییر دهید و با انجام این کار دسترسی ما به پیج قطع خواهد شد.

+ در صورت بروز هرگونه مشکل ، چه کاری انجام بدهم؟

– ما همواره در کنار شما هستیم . در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید با پشتیبانی آنلاین تلگرام ما در ارتباط باشید و به مشکلات شما در اولین فرصت رسیدگی خواهد شد.

+  چگونه میتوان به پارس اینستاگرام اعتماد کرد؟

– وبسایت پارس اینستاگرام اولین و برترین وبسایت ارائه خدمات اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی میباشد که دارای نماد اعتماد الکترونیک زرین پال میباشد و تمامی تراکنش ها توسط درگاه امن زرین پال انجام میشود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر